AndroidHealthClinic

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
brutal overheads squats
powercleans gaan ook nog lekker zie ik

Sterke back jerk heb je. Waarom geen pushpresses?
En had jij in het begin ook spierpijn in je schouders van oh squat? Het is niet normaal, lijkt wel op een blessure!

• #1.705
Thanks!
Omdat ik op deze manier meer kg's pak. Vind pushpresses eigenlijk een beetje een halve oefening als het gaat om pressing strenght. Dan doe ik liever stricte presses en jerks :)
En had jij in het begin ook spierpijn in je schouders van oh squat? Het is niet normaal, lijkt wel op een blessure!
Nee niet echt, meer in de traps eigenlijk. Al moet ik zeggen dat mijn schouders het wel heel zwaar hebben bij OH squats..

• #1.706
Front squat
3 x 40
3 x 70
3 x 90
3 x 110
3 x 120
3 x 120
3 x 120

Military press
6 x 40
3 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 90 filmpie
F x 95 dus 8 x 95 pushpress van gemaakt

Squat jump
5 x
5 x
5 x

Chin-ups jawohl
3 x BW
3 x BW + 20
3 x BW + 40
3 x BW + 45

Pushups 3 keer klappen in de lucht
5 x
5 x
5 x

- Rustig gedaan qua beenwerk i.v.m. een wedstrijd morgen.
- Had echt gedacht dat die 95 MP wel zou lukken! Volgende week met andere opbouw proberen.
- Chinups zijn inderdaad wat makkelijker dan pullups. Geeft wel een vervelende spanning op de polsen. Volgende keer wat smaller pakken misschien.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Tben9BV77J4
Miniscule legdrive zie ik nu

Sterk. Mss elbows nog iets meer eronder zetten ipv naar achter ?

Nee als in ellebogen directly under het gewicht. Maar het is moeilijk te zien maar denk dat je zo iets meer kracht kan zetten nog.
Kan ook zijn van niet want is moeilijk te zien.

dikke overhead press! en 8keer 95 push press vind ik al helemaal nice!;)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Sterke back jerk heb je. Waarom geen pushpresses?
ik heb zelf na mijn 1e keer OHS daar ook echt last van gehad.

nice mp... maar is het officieel gezien wel strict als je eerst zo je knieen buigt en ze dan op slot knalt?

• #1.712
dikke overhead press! en 8keer 95 push press vind ik al helemaal nice!;)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Dank

ik heb zelf na mijn 1e keer OHS daar ook echt last van gehad.

nice mp... maar is het officieel gezien wel strict als je eerst zo je knieen buigt en ze dan op slot knalt?

Nee vast niet, maar wat is officieel. :)

Olympic style MP:p. Maar wel sterk!

Haha is volgens mij nog geen zak suiker wat ik daar pak met die push :p Maar vooruit, zal volgende keer wel quads spannen ;)

Dat geloof ik best. Het lijkt alleen een beetje op de old school strict press toen hij nog werd gedaan bij gewichtheffen, daar deden ze ook zo'n lichte buiging.

• #1.718
Dat geloof ik best. Het lijkt alleen een beetje op de old school strict press toen hij nog werd gedaan bij gewichtheffen, daar deden ze ook zo'n lichte buiging.
Oh dit
grimek_press.gif

;)

• #1.719
Clean pull
wat lichte cleans ter opwarming
3 x 90
3 x 110
3 x 130
3 x 150
3 x 160 PR, sja
3 x 160

Squat highbar
5 x 70
3 x 90
3 x 110
3 x 130
3 x 140
2 x 150

Banken
10 x 50
5 x 70
3 x 90
2 x 110
2 x 120

En toen wou ik nog DB rows en abs doen maar de tijd was op.

jouw abs hebben geen werk meer nodig.

Terug
Naar boven