Fitness Seller

Miron's Log

Nice High pulls..

t*ring jouw oh squats zijn echt dik! heb je daar een filmpje van? van die 90?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.724
jouw abs hebben geen werk meer nodig.
:eyes:

:)
t*ring jouw oh squats zijn echt dik! heb je daar een filmpje van? van die 90?

Niet van die 3 x 90, wel van 1 x 90 plus fail:http://www.youtube.com/watch?v=1fMmxXrKI3M
Wou morgen 100 proberen te pakken als het goed gaat

die tweede had je toch ook zowat man?! :D

jij traint dus all year round in de achtertuin? :D

• #1.726
die tweede had je toch ook zowat man?! :D

jij traint dus all year round in de achtertuin? :D

Zowat ja, jammerlijke faal qua balans alleen :P

Wanneer het (zo goed als) droog ik train ik daar ja. Anders kan ik nog uitwijken naar een klein schuurtje, maar dat is te laag voor overhead en de vloer is eigenlijk te dramatisch om fatsoenlijk op te squatten.

Ik woon daar antikraak dus investeren in een mooie trainingsruimte achter het huis heeft ook niet zoveel zin.

Trainen in een gym is ook verre van ideaal met alle boxjumps, oly lifts, ed. die ik doe.

Dat is wel lekker hardcore, man! :D

Zowat ja, jammerlijke faal qua balans alleen :P

Wanneer het (zo goed als) droog ik train ik daar ja. Anders kan ik nog uitwijken naar een klein schuurtje, maar dat is te laag voor overhead en de vloer is eigenlijk te dramatisch om fatsoenlijk op te squatten.

Ik woon daar antikraak dus investeren in een mooie trainingsruimte achter het huis heeft ook niet zoveel zin.

Trainen in een gym is ook verre van ideaal met alle boxjumps, oly lifts, ed. die ik doe.

Als je moet verhuizen kom je maar in Gent wonen (weet niet wat je studies zijn etc). Oly gym voor 55 € / half jaar!

• #1.729
Dat is wel lekker hardcore, man! :D
Haha had toch liever een overdekte ruimte gehad met een betonnen vloer.
Als je moet verhuizen kom je maar in Gent wonen (weet niet wat je studies zijn etc). Oly gym voor 55 € / half jaar!

Haha nee ben bijna klaar met mijn studie hier. 55 euro is wel ziek weinig.

Back jerk
warming up
3 x 70
3 x 90
1 x 110
1 x 120
1 x 130
F x 135
3 x 120

Overhead squat
3 x 60
3 x 80
3 x 90
2 x 90
1 x 100 niet onder par

Ham raise no hands
7 x BW PR
5 x BW
5 x BW
5 x BW

En nog even pompen..

Schuin DB drukken
10 x 33
10 x 33
7 x 38
4 x 43 op

Side raise
15 x 10
15 x 10

DB row
10 x 43
10 x 43

Laatst bewerkt:
en hij gooit hem eruit hoor de 100 OHS:D

doe je trouwens ook wel een bb rows?

• #1.733
http://www.youtube.com/watch?v=EAB_oRgqtlc

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

sick man. sick een 100 overhead squat.

koele vraag, joppie beweert altijd dat oly lifts genoeg doen voor je rug, ben ook wel benieuwd hoe miron daarin staat

Definieer dat..

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=eDayySPuH7M
Ik zou niet weten wat ik daar doe met mijn linker been, maar volgens mij kan ik hem makkelijk hebben als ik wat dieper zak met de 2e dip.

Laatst bewerkt:
geen par, maar dat is een kwestie van tijd n*ger.

ehm genoeg doen als in: muscle bouwen en kracht, hierdoor beweert hij rows niet nodig te hebben

Nog steeds sterk man! Diepte is meer een flexibiliteits issue?

• #1.736
geen par, maar dat is een kwestie van tijd n*ger.

ehm genoeg doen als in: muscle bouwen en kracht, hierdoor beweert hij rows niet nodig te hebben

I know, volgende week nail ik em :knipoog:

Voor je traps sowieso, heb nu ook echt monnnsterspierpijn van die pulls van maandag. Verder zou ik het eigenlijk niet echt weten.

• #1.738
Nog steeds sterk man! Diepte is meer een flexibiliteits issue?

Tot op zekere hoogte. Ik kan makkelijk voorbij par normaal gesproken, maar op één of andere manier durfde ik dat niet met die 100.

Ik heb wel ietwat beperkte mobiliteit in mijn enkels, wordt aan gewerkt. Verder heb ik door vroegere knieproblemen een erg stijve linker knie.

Terug
Naar boven