- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clean pulls

t*ring jouw oh squats zijn echt dik! heb je daar een filmpje van? van die 90?
die tweede had je toch ook zowat man?!
jij traint dus all year round in de achtertuin?![]()

Zowat ja, jammerlijke faal qua balans alleen
Wanneer het (zo goed als) droog ik train ik daar ja. Anders kan ik nog uitwijken naar een klein schuurtje, maar dat is te laag voor overhead en de vloer is eigenlijk te dramatisch om fatsoenlijk op te squatten.
Ik woon daar antikraak dus investeren in een mooie trainingsruimte achter het huis heeft ook niet zoveel zin.
Trainen in een gym is ook verre van ideaal met alle boxjumps, oly lifts, ed. die ik doe.
Haha had toch liever een overdekte ruimte gehad met een betonnen vloer.
Als je moet verhuizen kom je maar in Gent wonen (weet niet wat je studies zijn etc). Oly gym voor 55 € / half jaar!
Bij nader inzien niet diep genoeg. Filmpje volgt.en hij gooit hem eruit hoor de 100 OHS
doe je trouwens ook wel een bb rows?
sick man. sick een 100 overhead squat.
koele vraag, joppie beweert altijd dat oly lifts genoeg doen voor je rug, ben ook wel benieuwd hoe miron daarin staat
geen par, maar dat is een kwestie van tijd n*ger.
ehm genoeg doen als in: muscle bouwen en kracht, hierdoor beweert hij rows niet nodig te hebben

heb ik ooit beweert rows niet nodig te hebben?geen par, maar dat is een kwestie van tijd n*ger.
ehm genoeg doen als in: muscle bouwen en kracht, hierdoor beweert hij rows niet nodig te hebben
Nog steeds sterk man! Diepte is meer een flexibiliteits issue?
ah oke
ik dacht al
ik vind rows de laatste tijd ook niet zo fijn. maar nooit beweert dat je ze niet nodig hebt.