AndroidHealthClinic

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
ik vind je arch nog wel goed. ik ga veeeel eerder kantelen met het bekken.
squat rx al eens geprobeerd?

idd een gave site

• #1.766
ik vind je arch nog wel goed. ik ga veeeel eerder kantelen met het bekken.
squat rx al eens geprobeerd?

Het probleem is ook een beetje dat mijn 'platform' een beetje verdoet is. Eigenlijk ligt de bar 2-3 cm te laag omdat de schijven in een kuil liggen. Klinkt misschien weinig, maar als ik van 3 cm blokken zou liften heb ik een uberarch :P

rem je nou bewust af om vervolgens @ net onder par terug te gaan bij die frontsquats ofzo?

Ik kan niet zo heel diep squatten, wordt een beetje beperkt door mijn linkerknie en mijn enkels die niet zo flexibel zijn.

aight.. het leek er serieus op alsof je gewoon zelf op de rem drukte... je gaat eerst volgas naar beneden en dan opeens gaat het langzamer zeg maar

• #1.770
aight.. het leek er serieus op alsof je gewoon zelf op de rem drukte... je gaat eerst volgas naar beneden en dan opeens gaat het langzamer zeg maar

Vol gas valt mee hoor, als ik dat doe dan faal ik in de pit. Maar het gaat niet echt lineair idd.

had hetzelfde gevoel als starter

• #1.773
Hmm ik denk dat ik dat gewoon doe omdat mijn linkerknie het dus niet kan hebben als ik ga bouncen onderin.

• #1.774
Back jerks
3 x 60
3 x 80
3 x 100
3 x 110
3 x 120

Overhead squat
5 x 40
5 x 60
6 x 70 PR
5 x 75 PR

Optrekken
5 x
5 x
5 x

Schuin banken
5 x 70
5 x 80
3 x 90
3 x 90

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kTR_G8F9Z8U
Niet allemaal quality reps weer ;)

Laatst bewerkt:
haha diehard in de sneeuw trainen. ziek man:D

wel nette OHS 6xzoveel als ik;)

Man, dat lijkt mij echt een k*toefening om te doen. :p

Het probleem is ook een beetje dat mijn 'platform' een beetje verdoet is. Eigenlijk ligt de bar 2-3 cm te laag omdat de schijven in een kuil liggen. Klinkt misschien weinig, maar als ik van 3 cm blokken zou liften heb ik een uberarch :P

Maar de schijven zijn dan wel weer groter in diameter dan normaal schijven dus dat compenseert :p

Haha hoerenkoud

Terug
Naar boven