Fitness Seller

Miron's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
:roflol: ik probeerde t vd week thuis met 1 been op t bed maar ik verloor steeds evenwicht :o ik wil m ook s tijdens een training doen. tips? :D
respect ouwe dat je in het donker in de achtertuin traint! :D
Haha ja ik heb geen andere opties :) Als ik het licht in de keuken aandoe is het best te doen hoor. Misschien een een bouwlampje halen binnenkort.

Tips... Ja want minder op snelheid trainen, controle is veel belangrijker. Dus omlaag langzaam zakken, omhoog zo snel als kan zonder je balans te verliezen.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

wow 3x107.5 ? nice, dacht dat je tijdje trug nog failde op 110

Klopt, maar vrijdag had ik hem wel en vandaag ging ook wel lekker dus...

db split squats is makkelijker evenwicht, dankzij het zwaartepunt dat lager ligt

haha het grappige is dat je een kratje gebruikt voor split squats en heel basic dingen hebt, maar wel bumperplates gebruikt die in de reguliere sportcentra niet eens aanwezig zijn :D

oke zal t s proberen

• #1.804
  • #1.806
haha het grappige is dat je een kratje gebruikt voor split squats en heel basic dingen hebt, maar wel bumperplates gebruikt die in de reguliere sportcentra niet eens aanwezig zijn :D

oke zal t s proberen

En een bezemsteel om aan op te trekken, een oude postzak als medball, etc. Dat er geen bumpers zijn in reguliere sportcentra is dan ook de reden dat ik thuis train :)

Klinkt logisch, maar heb een hekel aan dat geschroef de hele tijd. Beetje extra onbalans is niet verkeerd natuurlijk

Neen tuurlijk, maar als hij al moeite had met balans.

In the dark ages toen ik nog in een k*tgym trained bestond m'n benentraining vnl uit 5x5x bulgarian split squats en leg press ;) Toen hadden we zelfs geen losse barbell

• #1.808
Neen tuurlijk, maar als hij al moeite had met balans.

In the dark ages toen ik nog in een k*tgym trained bestond m'n benentraining vnl uit 5x5x bulgarian split squats en leg press ;) Toen hadden we zelfs geen losse barbell

Dan ben je er wel op vooruit gegaan ja!

nette power clean weer;)

en sorry voor deze cliché sportschool vraag...maar wat is je max bank eigenlijk:P

Wil toch zeggen dat ik dat optrek werk ook meesterlijk vind! 5xbw+33kg!:D:D

:thumbs:

• #1.812
Wil toch zeggen dat ik dat optrek werk ook meesterlijk vind! 5xbw+33kg!:D:D

:thumbs:

Bedankt marvin

Powersnatch
3 x 20
3 x 40
3 x 50
3 x 60
3 x 60
3 x 65

Squat
5 x 90
3 x 110
3 x 120
3 x 140
1 x 150 hmm not good en zere knie bovendien

Military press
3 x 50
3 x 70
4 x 80
4 x 80
1 x 90

Optrekken
5 x
5 x
5 x

Tammetjes

Laatst bewerkt:
best goeie power snatch toch nog hoor

en het zit je nooit ehct mee he met die back squats. wat voel je pressies in je knie?

• #1.814
best goeie power snatch toch nog hoor

en het zit je nooit ehct mee he met die back squats. wat voel je pressies in je knie?

Heb osteochondritis aan mijn linkerknie gehad (zie beginpost) en na mijn tweede operatie is er alsnog een fragment losgekomen, maar die zat na enkele dagen alweer vast. Ik denk zelf dat ie zich ergens heeft genesteld waardoor de bewegingsuitslag wat wordt beperkt. Als ik mijn knie ver probeer te buigen (bij squatten dus bijv.) dan voel ik een spanning in de hele knie.

• #1.815
Nog steeds enorme spierpijn in hams, quads, kuiten en onderrug dus even geen LB vandaag. Even UB gepompt met huisgenoot:

Banken
10 x 20
5 x 40
3 x 60
3 x 80
3 x 110
2 x 120
1 x 125
8 x 100 PR want nooit eerder geprobeerd
7 x 100

Optrekken
10 x