koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik vond het wel een vette site! in het begin ha dik acht van WTF is dat nu weer voor oefening. maar dat lijkt me om precies je timing te kleren voor de 2e pull toch?
Ja was enigzins gladjes dus heb niet te gek gedaan.
lekkere oh squat weer. afgezien van de eerste rep ziet het er weer goed uit! en hardcore in de sneeuw idd!
Die eerst was niet zo lekker nee.
---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------
die halting dl bedoel je? ik deed m voor me rugblessure een tijd. maar dan tot kniehoogte en weer terug. dat was om de lift off te verbeteren en dat werkte heel goed.
zoals ze m in dit filmpje doen is het denk ik voor de timing van de 2e pull ja, en allicht ook om onderin sterk te worden
True

Ja denk het wel. Desnoods leg ik de bar even in de woonkamer een paar uur van tevoren.Hahaha, die gif is echt zalig
Ga je trouwens altijd buiten trainen komende winter? Want als het nog harder gaat vriezen dan gaan je handen toch bevriezen, of valt dat nog mee?![]()
Heb geen bal..
Valt wel mee toch, 90 strict overhead en 130 bench..Super weer die oh squat. Je presses zijn ook enorm sterk itt je bench.
omg... sick core balance.. omg... ook echt super diepte
, Respect.heb je net weer buiten getraind in het donker? dan ben je helemaaaal zwaar de man namelijk
en geen filmpjes?
nette cleans. doe je die split squat met 1 been op een bankje?

Laatste deel van de training was in het donker ja
Split squats waren dit keer met beide benen op de vloer, maar normaal met 1 voet op bankje/kratje inderdaad.
ik probeerde t vd week thuis met 1 been op t bed maar ik verloor steeds evenwicht
ik wil m ook s tijdens een training doen. tips?