ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit, Tim!
Vanaf volgende week ga ik ook een fullbody schema hanteren, ben benieuwd hoe deze je bevalt
In natuurlijk.

2125 kcals op de trainings dagen? Benieuwd hoe het gaat, ik zou het persoonlijk niet trekken

Aha, hier zit je terug. Denk dat mijn eigen doelen wel wat aansluiten bij wat jij van zin bent, dus ga je goed volgen.
Wederom in!![]()

Thanks NIKKK!
Ahw komisch, Marlinde bedoel je zeker?
Klein roodharig vrolijk meisje dat zij is, hehehe.
Hoe wist je dat ze klasgenootje van me is geweest dan?

We stonden bij de bar te wachten en zei ik tegen haar vriendin. " wat duurt het lang hier he '' waarna een vriend van mij waarmee ik op stap was er mee ging praten.
Dus stonden ik en marlinde er zo langs. Ben toen maar een praatje gaan maken met Marlinde
Dus zei ze dat ze voeding deed, waarop ik antwoorde ken je toevallig ene Tim met een baardje wie aan powerlifting doet![]()

Hé dat is vreemd Tim.
In je openingspost staat dat je jezelf vadsig vindt, maar dat zie ik nergens terug op de foto.
Hoe komt dit??!!

Nu lekker volvreten en kijken waar dit toe gaat leiden!

Dikke training man! Ben je net begonnen met een nieuwe cycle?

Nice! Ik ben ook zeer tevreden met mijn Adidas Adipower..
Ik heb je inleiding gelezen, klinkt allemaal goed! Ik vind het totaal volume aan sets wel behoorlijk hoog. Als je bijvoorbeeld kijkt naar andere intermediate programma's. Doe draaien op 5x5 op maandag, woensdag light day en vrijdag een nieuwe 5RM zetten..
Dan vind ik 3x per week en altijd 5x5 én bijvoorbeeld twee presses per training best pittig.