Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thuis trainen is idd ideaal , enige nadeel is dat ik op zolder train en dan is dl met de vloer niet heet handig![]()

neem ff rust bro, het heeft geen zin om te trainen als je nog ziek bent. komt goed!![]()

Zeker doen. Herstel is nu belangrijker. Anders ga je toch maar naar jouw gevoel halve trainingen neerzetten, en meer kwaad dan goed doen.
Beterschap![]()

Vooral als je zolder een houten vloer heeft..rubberen matten zijn mijn redding
Zowieso een hoop potentie! Tim tikt no problemo 100+ kg aan op een zeer acceptable vetpercentage!Goede shape-gewichts ratio. Staat goed in verhouding ook vind ik!
Ik zie ook vooruitgang in je chest, en je hebt veel potentie om een monster chest te creëren.
Goede shape-gewichts ratio. Staat goed in verhouding ook vind ik!
Ik zie ook vooruitgang in je chest, en je hebt veel potentie om een monster chest te creëren.

Eeey he's back!
Goed om je weer bezig te zien. Ik lees weer mee.
Zowieso een hoop potentie! Tim tikt no problemo 100+ kg aan op een zeer acceptable vetpercentage!
Hoe diep wil je ongeveer cutten..of zie je wel waar het schip strand?
Beterschap nog in ieder geval!
(thanks pappie en mammie)
Ben zelf ook wel bang ja..maarja vind voor de rest thuis trainen fijn dus . Je ziet er al redelijk lean uit man , en idd progressie in je chest als ik me de oude fotos herinner , goed bezig dus !
dat was beide @ ~90kg alleen wel ongeveer 6 maanden verschil 
Is zeker haalbaar voor Decibel! Je hebt echt nog een shitload tijd dan!