Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zonder grappen elke keer als jij die muts op zet of het nou farmers is of yoke of in dit geval squat dan komt er een PR... Je bent goed bezig laatste tijd Tom groeit goed! (Komt vast door een gezellig feestje
)Hehe, helpt mij om er wat gemotiveerder in te gaan dus zeker aan te raden!
is er ook een lichte 100 log ?Langzaam aan... Hij komt hij komt die zware 100 log!!!
Thanks, mag ook niet te veel klagen maar wil ook naar de IFSA toe..Stiekum ben jij nu met die log al best vooruit aant gaan he. 3x3x90 is al behoorlijk he maat!!
Bedankt man, duw bewegingen zijn nooit mijn sterkste punt geweest dus daar moet ik extra hard voor werken..
Kon ik die maar voor in mijn schoen vragen heLangzaam aan... Hij komt hij komt die zware 100 log!!!
.YEAH BUDDY!!Nou Tom, volgende week maar eens laten zien dan. Je zei dat je na de 3de herhaling wat moeite had en daarom de 4de en 5de rep niet kon doen; volgende week aanpakken die handel!
thanks, hoop in 2013 nog een paar goede slagen te kunnen maken, het is momenteel top drukte met werk en studie en dat komt trainen niet altijd ten goede..Je begint echt goed sterk te worden. Staat ook beter bij een boom van een vent.![]()
Thanks, heb ze nu even niet heel fanatiek op hoogte gepakt omdat lappen voor mij nu het grootste probleem is, hoogte kan ik pas aan werken als die goed op mijn schoot komt te liggen..Flinke stones maat!! Zit bij jou idd tussen je oren want kracht zit er