Robinoooo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks jongen.
Bedankt man, jij gaat ook lekker zeg!
Ik ga er voor de 100% voor!Sterk Tom! Ik ben er van overtuigd dat die 1x100kg moet lukken 24 januari!
Je hebt nog een voorsprong heJa die 90 gingen als een lift omhoog! Ik moet nog uit gaan kijken met die log
, maar ik doe me best..Inderdaad zal erg nice zijn..Sterke training Tom! Jou doel 1 hele dikke log van 100!!!
Thanks, gezellig dat je er bij was!
Dank, ben erg tevreden.
Ja die log moet er heel snel komen, als ik die 95 zie vliegen..Tom je mag trots zijn jongen. Heel goed gepresteerd en jezelf laten zien hoe je een set in moet gaan. Dit beloofd meer voor de komende weken en die log ifsaa 100 zit er op een paar cm na in, dat gaat zeer snel gebeuren!!

Ja farmers wel van geleerd, jammer dat het hier net even mis ging..Super Tom ook jij echt hele nette dingen laten zien! Farmers kun je simpel meer maargoed hier leer je alleen maar van! Loglift ook erg rap hoor die 95kg!! 100 zit er zeker weten in.. Maar komt wel maat!
Komt eraan!erg netjes! en jmmr van die 100, maar zit er volgens mij wel in!

Zal mooi streven zijn!Hele mooie en sterke dag voor jou vandaag. Kunnen er nog veel iets van jou leren maat! 100 log op t randje en binnen n maand heb je em, denk zelfs eerder.
Was mooi om zo te strijden met jullie!
Thanks Robin!Die 100 log zit er zekerste weten in. Top gedaan vandaag Tom!
Thanks Bob!
Alles nog goed op spanning maar wel beter dan zondag.
thanks man, zo hoort het ook te zijn!tging gistere lekker voor je, een aardige doorzetter