dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loglift is heel logisch dat die niet lukt na een PR op de squat. Zijn ook voort flinke getallen he 5x150
Ja thanks, dacht dat het ook wel mee zal vallen maar miste gewoon een stuk explosiviteit, andersom toch minder last van..Toch sterk pr op de squat en idd of normale volgorde of rekening houden met de
Legdrive na squats.. En helemaaaal na een pr maar had er zelf ook niet over nagedacht! De farmers gingen trouwens erg goed!! Uitpakken gaat steeds en steeds makkelijker!!
Tot
Morgen Tomskee
Thanks man!Loglift is heel logisch dat die niet lukt na een PR op de squat. Zijn ook voort flinke getallen he 5x150
Bedankt jongen, jij gaat ook als een speer, prima motiviatie voor mij!Lekkere squat Tommie mooie PR. En indd wat Niels en Danny ook zeggen die log is te begrijpen!
thanks, ja was volgens mijn gevoel inderdaad heel close..Ging weer lekker die squat, goed man! Die 6de bij de eerste en 5de bij 2de keer 150kg was er centimeter werk om over dat dooie punt heen te komen. Gaat iig goed vooruit!
Je hebt gelijk, is op zich training maar hoopte op een leuk prDie volgorde maakt toch niet uit.. Het is maar training he ;-)
Prima bezig geweest!
.Is helemaal waar! heb ik gelijk aangepast!Je vergeet de chin ups + 8kg!! Met weerstand optrekken dat is een PR!!!!
Haha echt he ik ook nu die benen pfffffffff
Ja klopt, goed opgelet! .