dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, de 100kg log. Op SMTK zijn er ook een paar die daar mentaal wat op vastzitten. Maar die komt wel snel hoor.
Jammer van de stones, maar verder een goede training weer.![]()
Bedankt jongen, dat is nu het doel he, jou scherp krijgen!
Ben tevreden, niels heeft als regel dat de yoke nooit hoger mag dus met mijn lengte is dit een halve squat, uitpakken blijft het lastigste voor mij.
Bedankt jongen, ging beter dan vorige week inderdaad!
Bij jou ging het ook niet verkeerd jongen!Ja die yoke zag er goed uit hoor, goed tempo, spanning goed!
Goede training!
Misschien nog wat beter je handen 'indraaien' bij het vastpakken van de farmers. Misschien doe je dat al, maar aangezien je zegt dat je rechterhand sneller loste dan je linkerhand, denk ik dat je ze misschien niet allebei even goed 'in het handvat' gedraaid hebt.
Hook grip lijkt me moeilijk voor farmer's walk. Misschien als duimen heel goed geconditioneerd zijn.Goeie tip, hoorde hier Mattieu en Danny ook al over kletsen, moet ik toch even meer van weten. Ik heb wel eens de hook grip geprobeerd maar dit was funest op de wintercompetitie aangezien de stang opeens veel dunner was..