Fitness Seller

Moving forward - basic power log

10x95 en over!!

Lekker wat volume op de MP Tom en nice swiss!

Kanon

misschien wat laat, maar die 110 stone gooide je er easy op.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen!

24-4-2013:
Loglift:
Warming up
Ifsa 3 x 80kg
3 x 85 kg
2 x 90kg
1 x 95kg
1 x 95kg volume pr, dubbeltje zat er net niet in vandaag. Weer lopen haasten en dan is het klote zo uit je werk onder de log te stappen..

Paused squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg

Stones
3 x 85 @ 1.60
Fail x 110 @ 1.80
Fail x 110 @ 1.80, close maar miste net wat explosiviteit en techniek
2 x 110 @ 1.70
Balen zeg, grip wordt steeds beter met deze ballen, squats voor de stenen zorgen wellicht voor wat minder explosiviteit.

Dat gehaast na mijn werk is ook klote voor het trainen..

Voor jou hetzelfde als voor danny en mij even wat volume op de 120 stone pakken ergens tussen de sets.. Is ook wel leuk kunnen we elkaar wat opnaaien voor wat snelle reps;)

Log gaat steeds beter trouwens een keer fris en met goede focus komt het wel next time een dubbel op 95:)

Die 100 log zit er qua kracht zeker in, het zit tussen je oren Tom! Die komt er heel snel aan :)

Gewoon op tijd vertrekken ;)
Die 95 is nu dus geen probleem meer he

Ach, de 100kg log. Op SMTK zijn er ook een paar die daar mentaal wat op vastzitten. Maar die komt wel snel hoor.
Jammer van de stones, maar verder een goede training weer. ;)

Ach, de 100kg log. Op SMTK zijn er ook een paar die daar mentaal wat op vastzitten. Maar die komt wel snel hoor.
Jammer van de stones, maar verder een goede training weer. ;)

Heb ik soms wel meer dat mentalen, voordeel is echter dat als die gaat ik zo eroverheen vlieg maar gewoon ff wennen aan 95kg..
vandaag:
BOR:
8x70kg
8 x 90kg
8x110kg
6x130kg
6x150kg met straps, PR

Optrekken:
x8
x4 pronated
x 4 + 8kg, weer gaan reppen nu..

DB Fly:
x10x10x10
Barbell shrugs:
10x180kg
10x220kg
Volgende set als dropset:
5x270kg,10x220kg,15x180kg, 20x140kg, 20x100kg, 20x60kg

Face pulls rode band
2 x 10 reps
Prima werk zo

Deadlift:
5x70kg
5x110kg
4x165kg
4x165kg
4x165kg
4x165kg
2x190kg
2x212,5kg
10x165kg

tire:
1x
1x
2x, pff helemaal leeg getrokken op de deadlift, viel tegen dit..

Yoke:
220kg x 25mtr
250kg x 25mtr
300kg x 17mtr, pr, uitpakken ging beter nu, verloor hem doordat de yoke net te laag lag, wel goed om te zien dat dit beter gaat weer..

Farmer hold:
104kg 45sec los puur door grip, vooral rechts.

Tyre pull:
100kg 25mtr, pff pittig zeg!
100kg 25mtr (benen helemaal vol!!)

Lekker die yoke Tom, zet me weer op scherp!

gaat lekker dan die yoke !

Heel sterk op de yoke vandaag grote!!!

Ja die yoke zag er goed uit hoor, goed tempo, spanning goed!

Goede training!

Misschien nog wat beter je handen 'indraaien' bij het vastpakken van de farmers. Misschien doe je dat al, maar aangezien je zegt dat je rechterhand sneller loste dan je linkerhand, denk ik dat je ze misschien niet allebei even goed 'in het handvat' gedraaid hebt.

Lekker die yoke Tom, zet me weer op scherp!
Bedankt jongen, dat is nu het doel he, jou scherp krijgen!
Ben tevreden, niels heeft als regel dat de yoke nooit hoger mag dus met mijn lengte is dit een halve squat, uitpakken blijft het lastigste voor mij.
Heel sterk op de yoke vandaag grote!!!
Bedankt jongen, ging beter dan vorige week inderdaad!
Ja die yoke zag er goed uit hoor, goed tempo, spanning goed!
Bij jou ging het ook niet verkeerd jongen!
Goede training!

Misschien nog wat beter je handen 'indraaien' bij het vastpakken van de farmers. Misschien doe je dat al, maar aangezien je zegt dat je rechterhand sneller loste dan je linkerhand, denk ik dat je ze misschien niet allebei even goed 'in het handvat' gedraaid hebt.

Goeie tip, hoorde hier Mattieu en Danny ook al over kletsen, moet ik toch even meer van weten. Ik heb wel eens de hook grip geprobeerd maar dit was funest op de wintercompetitie aangezien de stang opeens veel dunner was..

Netjes die Yoke!

Sterke yoke kerel!!

Goeie tip, hoorde hier Mattieu en Danny ook al over kletsen, moet ik toch even meer van weten. Ik heb wel eens de hook grip geprobeerd maar dit was funest op de wintercompetitie aangezien de stang opeens veel dunner was..
Hook grip lijkt me moeilijk voor farmer's walk. Misschien als duimen heel goed geconditioneerd zijn.
Heb het zelf nooit gedaan. :)

Wat die grip 'indraaien' betreft: check deze video van Laurence Shahlaei (vanaf 9min37sec):

https://www.youtube.com/watch?v=8B9pvZEcEGo&t=9m37s

Terug
Naar boven