- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Recap 02/08/21 - 08/08/21- cut 2 week 5.
Gemiddeld gewicht week voordien: 86,63kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 86,28kg.
Verschil: -0,35kg.
Gemiddeld aantal calorieën: 2282
Gemiddeld aantal stappen: 9368
3xgetraind, 6x40min. fasted cardio.
10k stappen weer niet gehaald
Vorige week 10mg yohimbine pre fasted cardio toegevoegd. Is niet super potent maar doet wel z’n werk. Stims houden mij vooralsnog recht
Tevens volledig geswitched naar een (relatief) high carb aanpak op zowel m’n rust-als trainingsdagen. Maaltijden vullen gewoon beter zo en fysiek ziet er iets beter uit.
Niet zo veel gewichtsverlies vorige week maar dit geeft een vertekend beeld. Heb zoals eerder vermeld op zaterdag wat ‘geladen’. Niets getracked helaas. Zag er een stuk harder/voller en leaner uit nadien en de dag nadien ook maar ongeveer midden de dag viel alles wat plat. Het resulteerde overigens wel in een grote weight drop, woog gisteren 84.7 en vandaag 84,6
Bijgevolg pas ik nog even niets aan aan m’n calorie intake. Zeker gezien ik nog 7weken heb ipv 2 lol.
Deze week dus nog steeds:
-2100 op rustdagen, 2600 op trainingsdagen.
-6x40min. Fasted cardio.
-10k stappen.
Kleine toevoeging aan m’n stack wel, 200mg mast e komt er bij.
Nu dus op:
250 test e
400 primo e
200 mast e
3.3iu gh
Begint wel aan te dikken zo lol.
Gemiddeld gewicht week voordien: 86,63kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 86,28kg.
Verschil: -0,35kg.
Gemiddeld aantal calorieën: 2282
Gemiddeld aantal stappen: 9368
3xgetraind, 6x40min. fasted cardio.
10k stappen weer niet gehaald
Vorige week 10mg yohimbine pre fasted cardio toegevoegd. Is niet super potent maar doet wel z’n werk. Stims houden mij vooralsnog recht
Tevens volledig geswitched naar een (relatief) high carb aanpak op zowel m’n rust-als trainingsdagen. Maaltijden vullen gewoon beter zo en fysiek ziet er iets beter uit.
Niet zo veel gewichtsverlies vorige week maar dit geeft een vertekend beeld. Heb zoals eerder vermeld op zaterdag wat ‘geladen’. Niets getracked helaas. Zag er een stuk harder/voller en leaner uit nadien en de dag nadien ook maar ongeveer midden de dag viel alles wat plat. Het resulteerde overigens wel in een grote weight drop, woog gisteren 84.7 en vandaag 84,6
Bijgevolg pas ik nog even niets aan aan m’n calorie intake. Zeker gezien ik nog 7weken heb ipv 2 lol.Deze week dus nog steeds:
-2100 op rustdagen, 2600 op trainingsdagen.
-6x40min. Fasted cardio.
-10k stappen.
Kleine toevoeging aan m’n stack wel, 200mg mast e komt er bij.
Nu dus op:
250 test e
400 primo e
200 mast e
3.3iu gh
Begint wel aan te dikken zo lol.