XXL Nutrition

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

• Topic Starter Topic Starter
Recap 02/08/21 - 08/08/21- cut 2 week 5.

Gemiddeld gewicht week voordien: 86,63kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 86,28kg.
Verschil: -0,35kg.

Gemiddeld aantal calorieën: 2282
Gemiddeld aantal stappen: 9368

3xgetraind, 6x40min. fasted cardio.

10k stappen weer niet gehaald :eyes:

Vorige week 10mg yohimbine pre fasted cardio toegevoegd. Is niet super potent maar doet wel z’n werk. Stims houden mij vooralsnog recht :o

Tevens volledig geswitched naar een (relatief) high carb aanpak op zowel m’n rust-als trainingsdagen. Maaltijden vullen gewoon beter zo en fysiek ziet er iets beter uit.

Niet zo veel gewichtsverlies vorige week maar dit geeft een vertekend beeld. Heb zoals eerder vermeld op zaterdag wat ‘geladen’. Niets getracked helaas. Zag er een stuk harder/voller en leaner uit nadien en de dag nadien ook maar ongeveer midden de dag viel alles wat plat. Het resulteerde overigens wel in een grote weight drop, woog gisteren 84.7 en vandaag 84,6 :o Bijgevolg pas ik nog even niets aan aan m’n calorie intake. Zeker gezien ik nog 7weken heb ipv 2 lol.

Deze week dus nog steeds:
-2100 op rustdagen, 2600 op trainingsdagen.
-6x40min. Fasted cardio.
-10k stappen.

Kleine toevoeging aan m’n stack wel, 200mg mast e komt er bij.
Nu dus op:

250 test e
400 primo e
200 mast e
3.3iu gh

Begint wel aan te dikken zo lol.

Kan zijn dat ik iets gemist heb maar ga je een wedstrijd doen?

Kan zijn dat ik iets gemist heb maar ga je een wedstrijd doen?
Dat is nog een heeeel grote misschien. Contest eindigt op 30 september en op 10oktober is er een wedstrijd. Is volgens mij wel geen ‘kleine’ wedstrijd. Vond dat er vorig jaar goeie fysieken meededen. Eentje die in m’n gym trainde en best buff en ripped was was tweede en derde geworden in classic. Weet overigens ook niet hoeveel op voorhand je je moet inschrijven, @wovano weet jij dat? Ga op basis van m’n shape mij wel of niet inschrijven :o

Dat is nog een heeeel grote misschien. Contest eindigt op 30 september en op 10oktober is er een wedstrijd. Is volgens mij wel geen ‘kleine’ wedstrijd. Vond dat er vorig jaar goeie fysieken meededen. Eentje die in m’n gym trainde en best buff en ripped was was tweede en derde geworden in classic. Weet overigens ook niet hoeveel op voorhand je je moet inschrijven, @wovano weet jij dat? Ga op basis van m’n shape mij wel of niet inschrijven :o
Heroes cup? Ik zou ze even een bericht sturen op hun insta pagina en dan weet je het. Meestal is dat tot 1 à 2 weken vooraf.

Laat maar in man, fucking dik fysiek

Ben benieuwd man. Als ik die pics van je de laatste tijd zie heb je zeker een wedstrijdwaardig fysiek.

Laat maar in man, fucking dik fysiek
Thanks en welkom :D
Ben benieuwd man. Als ik die pics van je de laatste tijd zie heb je zeker een wedstrijdwaardig fysiek.
Bedankt! Ben ook wel benieuwd. Twijfel wel hard eigenlijk. Moet nog wel wat af terwijl m’n gewicht al vrij laag is :o Wil er ook niet out massed worden. Zie dat ik Max 86kg mag wegen en daar zit ik nu al onder :eyes: Ook staan er een aantal poses zoals front/back latspread en side tricep staan niet in het reglement en dat zijn wel m’n betere poses. Moet het nog even uitzoeken.

Zal morgen m’n log updaten.

Voor vanavond Mucci ijs.

C8EA1397-B7A3-40F7-AC70-04D6D0C565C2.jpeg

Recap 09/08/21 - 15/08/21- cut 2 week 5.

Gemiddeld gewicht week voordien: 86,28
Gemiddeld gewicht deze week: 84,30
Verschil: -1,98kg

Gemiddeld aantal calorieën: geen idee.
Gemiddeld aantal stappen: geen idee

2xgetraind, 3x40min. fasted cardio.

Qua motivatie een barslechte week. Week was pittig maar goed begonnen. Na dinsdag had ik echter vakantie net zoals m’n vriendin en die wou (net zoals ikzelf) natuurlijk leuke dingen doen ie geen 10k stappen per dag of 6x per week opstaan voor fasted cardio. Mijn hometrainer staat tevens nog niet in m’n nieuwe woonst. Voordien stond ik steeds op met m’n vriendin voor haar werk of voor m’n werk om cardio te doen bij m’n moeder (wat op de weg ligt). Resultaat was dus dat ik vrij weinig getraind/cardio of stappen heb gedaan. Dit trok m’n autisme niet goed :o heb mezelf af en toe gesaboteerd door heel koppig lang te vasten welke resulteerde in of sushi in m’n macro’s te fitten of straight up binging :o heb me op zaterdag helemaal beroerd gegeten. Was erg misselijk maar bleef honger hebben. Was tevens ook zeer vettig eten ipv een goeie carbload. :eyes:

Ik zou overigens ook liegen mocht ik zeggen dat het diëten op dit moment geen invloed heeft op m’n privéleven. Kan best nukkig zijn en m’n libido was vorige week pre masteron en pre binge best laag. Post binge terug normaal geworden maar voor hoe lang nog :o

Er is op 6 weken uiteindelijk al een 8 tal kilo afgevlogen en die begin ik wel te voelen. Sinds de start van deze log is er al zo’n kleine 17kg af. Dat toont zich anderzijds wél in m’n fysiek. Bodyfat wise toch het laagste dat ik al geweest ben. In het verleden wel een brutere shape gehaald met meer/ potentere middelen maar dat zijn jokers die ik (mss nog even) achter de hand houd. Trek deze week m’n laatste vial primo open en die zal nog zo’n 2,5 weken meegaan. Nog geen idee wat er nadien zal gebeuren.

Aanpassingen voor deze week:

Calorieën van 2100(rustdag) naar 2000 en van 2600(trainingsdag) naar 2500.

Cardio: van 6x40min fasted naar 6x45min fasted.

Stappen: ga ze deze week op 8k zetten. Moet niet werken en dan is 10k elke dag niet zo eenvoudig. Weegt ook op m’n motivatie als ik het dan niet haal :o

Zal de twee trainingen van vorige week zsm ook loggen.

Heb je er zo last van geen of minder libido als je cut?

Heb je er zo last van geen of minder libido als je cut?
Heb nog niet veel gecut hahaha maar vermoed dat het vooral het cutten is. Ben heel sterk food focused doorheen de dag dus seks is niet het eerste waar ik aan denk :o Het is nu niet dat m’n libido dood is oid, gewoon niet meer 2x per dag.

Beetje geposeerd na cardio. Niet echt tevreden hiermee :o camera hoek en belichting is niet optimaal maar moet toch nog het een en ander gebeuren vooraleer het echt presentabel is.

Moet sommige poses wel nog wat tweaken. Bij Side tricep bv valt m’n schouder wat weg terwijl die een van m’n betere spiergroepen zijn. Vind het ook niet eenvoudig om m’n rechter obliques te flexen. Linker kant gaat veel makkelijker en is ook beter ontwikkeld, maar m’n andere spieren en spiercontrole links is een stuk slechter dan rechts :eyes: oefen bijna dagelijks nu maar heb niet altijd een grote spiegel ter beschikking.

Kapper heeft m’n haar trouwens helemaal gefucked.
FE9E01D6-9AF4-4780-ADFB-81B89384EACB.jpeg
BF1ABAC9-DDBE-43E5-9BCF-3C2ECCF23F6A.png
26C593AA-23BE-4A05-8DB3-1E4479427DD7.png
BBF96191-D02C-405C-B812-F7473F6A7E38.jpeg

Bijlagen

• A937F84C-BFBA-4C6A-9FF2-01FA9298D6DD.png
    A937F84C-BFBA-4C6A-9FF2-01FA9298D6DD.png
    738,7 KB · Weergaven: 69
Veel hangt idd af van de belichting en de camera angle. Om echt een goed beeld van je fysiek en poses je krijgen zou ik eens ergens voor natuurlijk daglicht gaan staan en de foto’s niet van onder maar gewoon van +- gezichtshoogte laten maken door iemand.

Veel hangt idd af van de belichting en de camera angle. Om echt een goed beeld van je fysiek en poses je krijgen zou ik eens ergens voor natuurlijk daglicht gaan staan en de foto’s niet van onder maar gewoon van +- gezichtshoogte laten maken door iemand.
Deze hoek van waar de foto's gemaakt worden is wel precies hoe de jury je ziet op een wedstrijd.

Gezichtshoogte zullen idd betere (of mooiere) foto’s geven. Of toch een hetgeen tonen dat ikzelf in de spiegel zie :o kwa licht denk ik dat dit vrij dicht bij stage licht komt, maar dan heel m’n lichaam belicht ipv nu maar de helft.
Deze hoek van waar de foto's gemaakt worden is wel precies hoe de jury je ziet op een wedstrijd.
hmm goed punt. Vind het wel nog vreemd om poses daar aan aan te passen.

Beetje geposeerd na cardio. Niet echt tevreden hiermee :o camera hoek en belichting is niet optimaal maar moet toch nog het een en ander gebeuren vooraleer het echt presentabel is.

Moet sommige poses wel nog wat tweaken. Bij Side tricep bv valt m’n schouder wat weg terwijl die een van m’n betere spiergroepen zijn. Vind het ook niet eenvoudig om m’n rechter obliques te flexen. Linker kant gaat veel makkelijker en is ook beter ontwikkeld, maar m’n andere spieren en spiercontrole links is een stuk slechter dan rechts :eyes: oefen bijna dagelijks nu maar heb niet altijd een grote spiegel ter beschikking.

Kapper heeft m’n haar trouwens helemaal gefucked.
FE9E01D6-9AF4-4780-ADFB-81B89384EACB.jpeg
BF1ABAC9-DDBE-43E5-9BCF-3C2ECCF23F6A.png
26C593AA-23BE-4A05-8DB3-1E4479427DD7.png
BBF96191-D02C-405C-B812-F7473F6A7E38.jpeg
Goede Christmas tree. Zou wel uitkijken dat die haarlijn ook niet te veel gaat shRedden.

Goede Christmas tree. Zou wel uitkijken dat die haarlijn ook niet te veel gaat shRedden.
Is oprecht flink gefucked door primo. Kapper heeft het nu ook wat gefucked waardoor het heel erg zichtbaar is. Had voordien een dikke bos haar en die inhammen waren helemaal niet zichtbaar :o

Beetje aan het slacken met deze log, excuses. Zal kijken om zo snel mogelijk alles te updaten mbt trainingen.

Trainingen gaan erg lekker laatste twee weken. Pomp zit er steeds goed in en wanneer je leaner bent ziet dat er wel goed uit :D

qua voeding nog steeds 2000 calorieen op rustdagen en 2500 op trainingsdagen. Schuif nu echt een boatload aan carbs (~450gram rijst) pre workout naar binnen en dat helpt goed. Had een weekje heel low carb gegeten en dan stond ik op het punt om de handdoek in de ring te gooien :o Een binge van 5k in een sitting gehad toen, was niet best lol. Met deze aanpak (heel veel carbs pre) voel ik me best goed en kan ik volgens mij zelf nog zakken in calorieën.

Weeg nu 83kg. Veel gaat er niet meer af maar vermoed morgen wel nog een drop.

Cardio verdeel ik nu in 30min fasted en 20min post workout of in de avond. 50min fasted kan ik niet meer bolwerken helaas. Stappen op 8k per dag maar draag nu een weighted vest voor minimum 4K stappen. Hierdoor kan ik NEAT wat verhogen zonder dat ik veel meer extra stappen moet doen.

Stack ook nog wat aangepast, zit nu een weekje op:
250mg test e
300mg mast e
100mg tren e

Primo en gh er dus uit.

‘ancillary’ stuff:
10mg nolvadex ed. Als er tren in komt krijg steeds last van gyno, helaas ook op 100mg :o

Forzaten (40mg olmesartan+ 10mg amlodepine) van een halve naar een volledige. Bloeddruk was vorige twee weken 140/90 en leek verder te stijgen, vandaar de verhoging. Ik wijt de stijging vooral aan de stims. Nu even aankijken wat het met tren gaat doen. Heb in ieder geval m’n caffeine intake verlaagd naar enkel 1 tas koffie in de ochtend met 10mg yohimbine.

Tevens ook besloten om gewoon een mock prep te doen ipv echt te competen. Wil eerst een degelijke off season achter de kiezen hebben ipv moddervet starten :o 3oktober kap ik met cutten.

Tot slot ook al een exit plan aan het uitdokteren zodat ik niet binnen de kortste keren weer moddervet ben maar later meer erover.

7082440E-E4B5-47F5-A4BB-9E4E4EAFB892.png

C330C71F-559B-4A6A-81D3-1DD7F763E34A.png

Plan van aanpak voor aankomende week. Zal best pittig worden denk ik. Heb me donderdag en vrijdag weer laten gaan :o Resulteerde in 87kg en volledig ‘washed out’.

Slapen is nu behoorlijk kut (inslapen/zweten/honger) en dan is het gemakkelijk om op te staan en wat te eten lol. Vandaar ook alle carbs pre bed op rustdagen.

Borst heb ik opnieuw geblesseerd, ditmaal bij de eerste rep van de eerste opwarming :eyes: Dus wat aanvoelen deze week.

Moet deze week ook een aantal dagen werken. Shift start dan om 6u maar ga niet om 4u opstaan om een uurtje cardio er in te persen. Moet gewoon 6x60min ongeacht welk tijdstip, op niet-werkdagen zal ik minimum 35min. Fasted doen omwille van de yohimbine.

Terug
Naar boven