XXL Nutrition

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deed ik ook, maar na een keer een dikke infectie daar te hebben gehad toch wat voorzichtiger geworden. Nu ik aan het cruisen ben doe ik alleen maar delts.
Je geeft aan dat PIP niet aan de spiergroep ligt maar aan de gear. Een infectie ligt ook niet aan de spier maar aan hoe er op dat moment geinjecteerd wordt. Voor PIP geldt precies hetzelfde.

Elke injectie is een momentopname.
 
Voorheen glute en delts maar sinds ik dus met grijs injecteer altijd quads.
Ik merk wel wat van pip, soms niets en soms een wat pijnlijke of stijve been.
Niets ernstigs. Ik zou het gewoon proberen met grijs of slin, dan weet je het gauw genoeg.
 
Recap 26/07/21 - 01/08/21- cut 2 week 4.


Gemiddeld gewicht week voordien: 88,65kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 86,63kg.
Verschil: -2,02kg.


Gemiddeld aantal calorieën: 2152
Gemiddeld aantal stappen: 8256

1xgetraind, 6x40min. fasted cardio.

Het doel van 10k stappen helaas niet gehaald, m’n eigen schuld eigenlijk.

Deload deed mij overigens wel goed. Voel mij al een pak frisser. Uiteindelijk 6 dagen de rustdag calorieën aangehouden (2100) ipv een dag er van een refeed dag te houden. Ging die normaal gisteren houden maar was eigenlijk slecht voorbereid, was lang onderweg in de wagen en laat thuis en had uiteindelijk geen zin om snel snel nog veel te eten voor m’n werk. Had ook wel wat craving naar pizza of iets zoets, gelukkig nog niet aangegeven :o

Serieuze bodyweight drop wel. Merk ook dat m’n benen flink aan het krimpen zijn :o Anderzijds ziet alles er stilletjes aan wel goed lean uit. Nog 4 weken om flink door te drukken. Zou eind augustus nog 6 weken hebben voor heroesCup MOCHT ik meedoen.

Yohimbine trouwens nog steeds niet toegekomen dus nog steeds de synefrine aan het gebruiken. Houdt m’n eetlust wel goed In bedwang. Tevens geen last meer van bloat, enkel losse kleren :o

Ga voor deze week 2600 (-100) op trainingsdagen hanteren en 2100 op rustdagen. Werk van dinsdag tot vrijdag opnieuw in een magazijn dus fysiek toch een stuk meer belastend dan afgelopen week. Zal 3xtraining zijn, 6x40min fasted cardio en wél 10k stappen gemiddeld per dag.
 
Unilat. Machine preacher(4,1): 19-8-6x25kg.
EZ close grip curl: 16-10-7x23kg exclusief bar.
Unilat. Horizontal calfpress: 11-7-6x72,5kg.
Bilat. Horizontal calfpress: 10-7-7x122,5kg.
Seated leg curl (2,2): 17-12-10x32,5kg.
Double (blauwe) banded v-squat: 2x8x142,5kg.
Unilat. Vertical leg press (4,7): 30x22,5kg
B3-02/08/21

Wat cruches voor rechte en zijdelingse buikspieren.

unilat. Machine preacher(4,1): 17-9-5x26kg.
EZ close grip curl: 16-8-5x24kg exclusief bar.
Unilat. Horizontal calfpress: 8-6-4x78,5kg *foutje in het laden*
Seated legcurl(2,2): 15-9-6x33,5kg.
Double (rode) banded V-squat: 10x142,5kg, 8x142,5kg * rode band is 35kg, blauwe was 25*
Unilat. Vertical legpress(4,8): 30x23,5kg.

Ging goed, had veel zin in trainen. Overal kunnen plussen. Had ook nog eens een degelijke pump :o

Nog een kleine sneak peek van de vasculariteit van gisteren.

B4B81573-7757-48C7-AA9F-45144BDDAD23.jpeg
 
Dacht ff dat het een foto van je lul was.

Was best teleurgesteld toen dat niet zo bleek te zijn.
Pm me om niet meer teleurgesteld te zijn xxx
 
45 graden incline smith press (3): 6-3-1x88,5kg.
Machine side raise (4): 13-6-5x43,5kg.
Dips: 10-5-4x12kg.
Unilat. Cuffed cable pushdown: 19-10-8x10,5kg.
Deadstop Close grip pulldown: 10,5-4,5-3x66kg.
Chest sup. Db high row (20graden): 15-10-8x16kg.
A1-04/08/21

45graden incline smith press (3): 4x87,5kg, 6x80kg.
Flat cable fly: 11x15kg.
Machine side raise(4): 10-6-4x44,5kg.
Unilat. Cuffed cable pushdown: 21-10-8x11kg.
Deadstop close grip pulldown: 10-4-3,5x66,5kg.
chest sup. Db high row(20graden): 13-7,5-9x18kg.

Lastige training na een dag werken en een shitload aan stappen. Behalve de press alles nipt kunnen verbeteren. Zoals eerder vermeld doe ik geen restpauses meer op presses, enkel twee straight sets + een fly. Gewichten gingen overigens nog steeds wat naar beneden :emo: Wel geen last meer van de verrekking in m’n borst :)

Deze ochtend een schamele 85,5kg, laagste gewicht tot nu toe. Gemoedstoestand begint nu wel wat te verslechteren. Ben af en toe wat nukkig maar kan er mij, tot nu toe, vrij snel over zetten. Zullen wel nog pittige weken worden lol.

Macro’s voor vandaag:
4C30E571-5515-4F49-B2D4-DB40243D9869.png
 
Ik zie net dat de einddatum verplaatst is naar 30 september, dat maakt dat ik nog een kleine 8 weken heb :)
 
Ik zie net dat de einddatum verplaatst is naar 30 september, dat maakt dat ik nog een kleine 8 weken heb :)
Mocht je je cut doortrekken tot eind september, dan heb je er wel 7 maanden cutten opzitten! :eek: (1 maart begonnen, lees ik in de openingspost)
 
Mocht je je cut doortrekken tot eind september, dan heb je er wel 7 maanden cutten opzitten! :eek: (1 maart begonnen, lees ik in de openingspost)
Zal dan zo’n 23 weken in een deficiet zitten, kleine 6 maanden. Heb 8 weken op maintenance overbrugt tijdens een examenperiode.

Is pittig maar was wel nodig eigenlijk. Als ik de foto’s van piekbulk zie, dan moet ik toch eens achter m’n oren krabben :o Dat ga ik in de toekomst niet meer doen. Frequenter (mini) cutten en leaner blijven zal beter zijn. Dit is eigenlijk de eerste keer in 4 jaar dat ik met opzet in een deficiet zit.

Wil een bf dat in de buurt van het jouwe komt. Daar moest een hoop vanaf maar kom nu stilletjes aan wel in de buurt, heel stilletjes dan :P
 
Je gaat hartstikke goed, ik merk nu zelf hoe moeilijk het is om voortgang te blijven maken.
Wanneer ik er ben dan zal ik ook wel 3x beter opletten om me weer te laten gaan.
 
Als ik de foto’s van piekbulk zie, dan moet ik toch eens achter m’n oren krabben :o Dat ga ik in de toekomst niet meer doen.
De lockdowns speelden natuurlijk ook mee. Denk dat je niet de enige bent die het in die tijd 'iets' te veel heeft laten lopen. Zeker als je geen goed materiaal tot je beschikking hebt.
 
Als ik de foto’s van piekbulk zie, dan moet ik toch eens achter m’n oren krabben :o Dat ga ik in de toekomst niet meer doen.
Dit zeg ik ook tegen mezelf en voor je het weet zit je weer op dat niveau
Je beseft altijd pas hoe dik je bent geweest als je aan het cutten bent en je oude fotos terug ziet
 
Dit zeg ik ook tegen mezelf en voor je het weet zit je weer op dat niveau
Je beseft altijd pas hoe dik je bent geweest als je aan het cutten bent en je oude fotos terug ziet
True
 
Je gaat hartstikke goed, ik merk nu zelf hoe moeilijk het is om voortgang te blijven maken.
Wanneer ik er ben dan zal ik ook wel 3x beter opletten om me weer te laten gaan.
Het is zonde om dan zo veel tijd te moeten spenderen om het er weer af te krijgen, zeker wanneer je denkt dat er meer spier aan hangt :o
De lockdowns speelden natuurlijk ook mee. Denk dat je niet de enige bent die het in die tijd 'iets' te veel heeft laten lopen. Zeker als je geen goed materiaal tot je beschikking hebt.
Het triestige aan heel het verhaal is dat ik eigenlijk niet kon klagen mbt trainen tijdens de lockdown. Was zeker niet ideaal maar maakte wel progress eigenlijk. Gainde voor het eerst in m’n leven ook zo gemakkelijk dat ik vooral naar de weegschaal keek ipv de spiegel. Was een slechte zet van mij.
Dit zeg ik ook tegen mezelf en voor je het weet zit je weer op dat niveau
Je beseft altijd pas hoe dik je bent geweest als je aan het cutten bent en je oude fotos terug ziet
Dat zei ik 4 jaar geleden na m’n cut ook :o was even gelukt maar uiteindelijk toch dik geworden lol.
Bulk zal wel goed gemonitord worden deze keer. Heb gelukkig een degout gekweekt van het gevoel dat ik had op 105kg+ :o
 
assisted chin up: 13-6-5x18,5kg.
Hammer curl attachment: 14-7-5x24kg exclusief bar.
Standing calf(4): 9-5-4x66kg.
Lying leg curl: 12-6-4x38,5kg.
Adductoren: 14(1 assisted)- 4-2x60kg.
Hack squat: 13x102,5kg, 11x105kg.
B1-08/08/21

Standing calf raise (4): 9-5-4x66,5kg.
Assisted chin up: 13-6-5x17,5kg.
Hammer curl attachment: 12-5-3x25kg exclusief bar.
Lying leg curl: 9-6-4x39kg.
(Oude) adductoren: 11-6(+1)-3x60kg.
Unilat. Leg extension: 17-9-5,5x11kg.
Hack squat: 11x110kg, 8x110kg.

Volgorde iets anders omdat m’n vriendin meetrainde en we niet zo veel tijd hadden. Leg extension zal er bij twee van de drie rotaties inzitten, een maal unilateraal, de andere bilateraal. Ook de oude adductoren machine gebruikt omdat die technisch iets moeilijker is en iets meer load potentieel heeft, is wel wat prutsen om er in te gaan zitten. Doe de hack squat nu ook op blote voeten en dat gaat lekker.

Training ging ook goed. Had zaterdag even wat geladen en dat toonde zich in zowel m’n training, fysiek als gewicht. Wel niets getracked toen dus geen gegevens kunnen verzamelen. Heb voornamelijk brood met Hongaarse worst gegeten en (mislukte) ovenfrieten.

Zal morgen de Recap van vorige week posten +de ‘strategie’ van aankomende week.
 
Back
Naar boven