Fitness Seller

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heel eerlijk: geen bloedtest gedaan dit maal :o niet van m’n gewoonte overigens. Moet wel zeggen dat m’n buik de laatste tijd enorm opzwelt na koffie of kip (doe er nu andere kruiden op). Normaal als je cut schuift je eten bij wijze van spreken zo door je en heb je na je maaltijd nog meer honger dan ervoor, nou dat heb ik helaas (nog) niet. Calorieën zijn ook nog niet zo laag maar zou toch laag genoeg moeten zijn om zo’n effect te krijgen imo.

Neem niets van leverbescherming. Zag wel dat je goed ging op die UDCA. Mss eens naar kijken.

cardio staat momenteel op 5x30min fasted, al zal 1 er van deze week niet fasted zijn.

Die caffeine+synefrine first thing in the morning dempt m’n eetlust natuurlijk ook alsook zwelt m’n buik er van op. Zal hem deze week eens niet nemen en kijken of het verbeterd.

Klinkt min of meer hetzelfde als wat ik regelmatig heb / had. Ik denk dat er gewoon wat mis is met je spijsverteringsstelsel. Als ik jou was zou ik een soort elimination diet doen. Alle koffie/caffeine/koolzuurhoudende shit eruit, alle kruiden eruit en wellicht nog wat andere moeilijk verteerbare shit eruit en ff een tijdje puur clean eten.

Daarnaast adviseer ik echt voor iedere maaltijd een shotje appelazijn met 100-150ml water (dit helpt echt enorm!) en inderdaad maar eens kijken naar die udca/tudca shit. In Rusland neemt iedereen die Udca (merknaam Ursosan of Ursofalk) als men last heeft van verteringsproblemen enzo.
Ik kreeg het ook voorgeschreven door een arts vanwege mijn permanent aanhoudende verteringsproblemen... Ook op verscheidene bodybuilding fora lees je dat gasten die veel vreten en veel gear (=toxiciteit) gebruiken die shit nemen en iedereen is er zeer over te spreken.
 
Alle koffie/caffeine/koolzuurhoudende shit eruit, alle kruiden eruit en wellicht nog wat andere moeilijk verteerbare shit eruit en ff een tijdje puur clean eten.
Koffie/ caffeine eruit zal een lastige worden :o

Appelazijn nog nooit geprobeerd eigenlijk. Zal eens kijken om het deze week te implementeren. Bedankt voor de tips!
 
Ik volg stan efferdings manier om te eten,

rood vlees, eieren, witte rijst, en alle fodmap groenten en andere zaken

als je wilt ik heb erges nog een bestand van de Vertical diet 3.0 boek is gemaakt voor alle micronutrienten en verbetering van vertering
stuur maar effe een pm dan zoek ik die straks wel effe
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Recap 19/04/21-25/04/21- week 8-cut 1.

Gemid. gewicht vorige week: 97,06
Gemid. gewicht deze week: 96,20

Verschil: -0,86kg

Verschil met start cut: -4,78kg


Gemid. aantal calorieën: 2671

3xkrachttraining (B3-A1-B1) & 4x30min. Fasted cardio.

Gemid. Aantal stappen per dag: 6445.

“supps” deze week: 150mg test e, 150mg mast e, 3.3iu gh.

vermoeidheid: 4/10.

^bovenstaand is zo wat de grote lijnen van wat ik track. Vrij tevreden al wou ik 7k stappen en 5x cardio maar had het niet goed gepland waardoor het niet uitkwam. Fysiek wel duidelijk leaner geworden deze week al is er nog veel werk aan.

Zal ook verder snoeien in m’n calorieën: A=2600, B=2900, rust= 2250. Voor volgende week staat A-B-A gepland dus komt het gemiddeld neer op 2442 calorieën.

Vandaag ook getraind maar niet kunnen squatten want had geen tijd meer. Ik train bij iemand thuis en die is ‘s avonds graag op het gemak :) Volgorde ook iets anders dan anders omdat m’n vriendin mee trainde en als we aan dezelfde oefening bezig zijn verliezen we te veel tijd.

B1:

bb floor calf raises: 19-12-10x100kg + stretch
2xbanded chin up: 18-8-5,5xblauwe rekker
Thumbless Db hammer curl: 15-8-5x15kg + stretch
Db lying leg curl (met foam roller): 20-11-9x21+ Stretch
squat:


stuur maar effe een pm
Stuur maar op :D
 
Laatst bewerkt:
In man, ben benieuwd :D
 
26/04/21-rust

2250 calorieën vandaag. 236 eiwit, 265 carb, 29 vet.

Begin ze wel te voelen in m’n denken. Soms een beetje braindead aan het rondlopen. Dus koffie en fatburner er nog niet uitgegooid. Misschien dat ik eens kijk naar een zero calorie energiedrank maar daar ben ik doorgaans minder voor te vinden.

30min fasted cardio gedaan en 7k+ stappen.

Ben aan het kijken voor zo’n smartwatch aan te schaffen om m’n hartslag te bekijken tijdens cardiosessies. Wil cardio graag aan ~130 bpm doet, nu doe ik het maar op gevoel. Iemand aanraders aan een schappelijke prijs?

In man, ben benieuwd :D
Welkom, ik ook hahah :P
 
Je bent veel goedkoper uit als je gewoon zo’n hartslagmeter die je om je borst doet koopt met een cheap ass horloge, voor hardlopers. Als het puur voor cardio is
 
Je bent veel goedkoper uit als je gewoon zo’n hartslagmeter die je om je borst doet koopt met een cheap ass horloge, voor hardlopers. Als het puur voor cardio is
Das meer dan genoeg idd, even opzoeken.
 
Ik ben zelf geen fan van de energiedrankjes, merk dat ik er bij langdurig gebruik afhankelijk van word
 
xiaomi mi fitband voor een paar tientjes :)
 
Klinkt min of meer hetzelfde als wat ik regelmatig heb / had. Ik denk dat er gewoon wat mis is met je spijsverteringsstelsel. Als ik jou was zou ik een soort elimination diet doen. Alle koffie/caffeine/koolzuurhoudende shit eruit, alle kruiden eruit en wellicht nog wat andere moeilijk verteerbare shit eruit en ff een tijdje puur clean eten.

Daarnaast adviseer ik echt voor iedere maaltijd een shotje appelazijn met 100-150ml water (dit helpt echt enorm!) en inderdaad maar eens kijken naar die udca/tudca shit. In Rusland neemt iedereen die Udca (merknaam Ursosan of Ursofalk) als men last heeft van verteringsproblemen enzo.
Ik kreeg het ook voorgeschreven door een arts vanwege mijn permanent aanhoudende verteringsproblemen... Ook op verscheidene bodybuilding fora lees je dat gasten die veel vreten en veel gear (=toxiciteit) gebruiken die shit nemen en iedereen is er zeer over te spreken.
Waarom kruiden eruit? Over het algemeen zijn kruiden hooguit bevorderend voor je vertering (en sowieso clean) (dan bedoel ik niet die mixen waar een kilo zout in zit en allerlei smaakversterkers e.d.), maar gewoon losse kruiden.
 
Misschien fodmap idee ? Dan vervang je bijvoorbeeld gewone ui door lente ui om minder darm klachten te krijgen. En verse knoflook vervang je dan door knoflook olie. Etc.
Bij mij scheelt het wel echt om op te letten welke zoetstoffen en hoeveel ik daarvan op een dag binnen krijg. Malitol is een echte no go.buikpijn en ballon met valse lucht gegarandeerd. Sucralose gaat beter.
 
Laatst bewerkt:
Ook succes!
 
Recap 19/04/21-25/04/21- week 8-cut 1.

Gemid. gewicht vorige week: 97,06
Gemid. gewicht deze week: 96,20

Verschil: -0,86kg

Verschil met start cut: -4,78kg


Gemid. aantal calorieën: 2671

3xkrachttraining (B3-A1-B1) & 4x30min. Fasted cardio.

Gemid. Aantal stappen per dag: 6445.

“supps” deze week: 150mg test e, 150mg mast e, 3.3iu gh.

vermoeidheid: 4/10.

^bovenstaand is zo wat de grote lijnen van wat ik track. Vrij tevreden al wou ik 7k stappen en 5x cardio maar had het niet goed gepland waardoor het niet uitkwam. Fysiek wel duidelijk leaner geworden deze week al is er nog veel werk aan.

Zal ook verder snoeien in m’n calorieën: A=2600, B=2900, rust= 2250. Voor volgende week staat A-B-A gepland dus komt het gemiddeld neer op 2442 calorieën.

Vandaag ook getraind maar niet kunnen squatten want had geen tijd meer. Ik train bij iemand thuis en die is ‘s avonds graag op het gemak :) Volgorde ook iets anders dan anders omdat m’n vriendin mee trainde en als we aan dezelfde oefening bezig zijn verliezen we te veel tijd.

B1:

bb floor calf raises: 19-12-10x100kg + stretch
2xbanded chin up: 18-8-5,5xblauwe rekker
Thumbless Db hammer curl: 15-8-5x15kg + stretch
Db lying leg curl (met foam roller): 20-11-9x21+ Stretch
squat:



Stuur maar op :D
stuur je mail even is een te groot bestand
 
Misschien fodmap idee ? Dan vervang je bijvoorbeeld gewone ui door lente ui om minder darm klachten te krijgen. En verse knoflook vervang je dan door knoflook olie. Etc.
Bij mij scheelt het wel echt om op te letten welke zoetstoffen en hoeveel ik daarvan op een dag binnen krijg. Malitol is een echte no go.buikpijn en ballon met valse lucht gegarandeerd. Sucralose gaat beter.
Even naar kijken. Keek ik vroeger overigens nooit naar. Moet wel zeggen dat het gisteren en vandaag al stukken beter is.
bedankt!
stuur je mail even is een te groot bestand
zal je pm’en.

27/04/21-A2

30min fasted cardio.



Lying leg raises: 3x20
Heel touch: 2x20
Elbow to knee crunch: 2x15

bb decline paused pin press: 8-4-3x86kg
Db side raise: 14-9-8x11kg
EZ deadstop skullcrusher: 10-5-4x37kg, 14x26kg
Unilat. Cable high row: 10-6-4x27kg
Deadstop pendlay row to the chest: 14x40kg, 12x47kg

bij alles een weighted stretch muv schouders.

Goeie training, lekkere pump. Had 1,5g zout over m’n eten gedaan en wat citrulline met een half scoopje pre genomen.

de laatste 2 oefeningen zijn nieuw, hiervoor was het een db pull over en db row maar irriteer mij te veel aan beide oefeningen. Zeker bij db row. Pendlay row was wennen om diep en stabiel voorovergebogen te staan maar gingen wel vlot :)

Dat bloated zijn is sterk verbeterd alsook m’n eetlust :o ook libido stijgt. Heb zo’n vermoeden dat de masteron, of de verhouding met de testosteron, niet zo ideaal was.

Vandaag cruise gestart. Zat te denken aan een “cruise+” met primo erbij maar 150mg testosteron met 3.3iu gh is eigenlijk al een cruise+ dus daar bij gehouden. Mogelijks dat ik de gh nog laat zakken tot 2iu. Gisteren 10mg nolvadex genomen want beetje gyno.

Vandaag 2600 calorieën, 240 eiwit, 300 carb, 41 vet.
 
Laatst bewerkt:
Goeie training, lekkere pump. Had 1,5g zout over m’n eten gedaan en wat citrulline met een half scoopje pre genomen.
Ultra pumped 🤌🏼
 
Rug lijkt al iets minder vet en oogt een beetje harder. Mag ook wel :P

7485EC59-5068-423C-8FC1-02D2481ADE97.jpeg
 
in! succes
 
Welkom en bedankt!

28/04/21- Rust

30min fasted cardio.

7k stappen.

Vorige week semi aan het klagen dat ik erg weinig eetlust had, nou dat waren goeie tijden. Vandaag 2250 calorieën met 240 eiwit 240 carb 35 vet en ‘t is best pittig. Na elke maaltijd honger :o abs zien er al een stuk beter uit ook. Verder weinig te melden. :)
 
Ik had niet het idee dat primo (150 mg) iets toevoegde aan mijn cruise.
Volgende keer cruise is gewoon op test 250 mg.
 
Back
Naar boven