Fitness Seller

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Bezoekers in dit topic

Ik had niet het idee dat primo (150 mg) iets toevoegde aan mijn cruise.
Volgende keer cruise is gewoon op test 250 mg.
Wel beter als je niet als vochtballon wil lopen in je bulk
 
Ik had niet het idee dat primo (150 mg) iets toevoegde aan mijn cruise.
Volgende keer cruise is gewoon op test 250 mg.
Test primo is ook niet echt een cruise natuurlijk:P
 
Zijn er regels voor een cruise?

What is Blasting and Cruising? 'Blasting' and 'cruising' is a newer way of using AAS. People may 'blast' by using a higher dose of AAS for approximately 6-12 weeks and then 'cruise' at lower AAS doses for a similar length of time before starting another blast.
 
Ben wel benieuwd ook naar de vergelijking van bepaalde blood levels bij een cruise op alleen test vs test+mast of primo.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wie bepaald er eigenlijk wat een cruise is en wat niet?
 
Ik probeer cruise zo laag mogelijk in te zetten, uit gezindheidsoverwegingen maar ook omdat ik zo meer ‘voel’ van m’n blast. Mocht ik dan toch meer zetten zou ik ook gewoon voor meer testosteron kiezen, heb je veel meer aan en voel mij er ook prima op. Met een lage dosis groeihormoon erbij kom je imo ook al een heel eind in je cruise.
 
Heb je een reliable primo source though

ik dacht dat real primo nogal moeilijk te verkrijgen was
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Merk je verschil tussen primo en masteron in de praktijk?
 
Merk je verschil tussen primo en masteron in de praktijk?
Nog geen primo gebruikt, heb er wel liggen. Wil het overigens ook wel eens weten van iemand die beide geprobeerd heeft.
 
Nog geen primo gebruikt, heb er wel liggen. Wil het overigens ook wel eens weten van iemand die beide geprobeerd heeft.
Ze noemen mast niet voor niks the poor mans primo.

Heb beide gebruikt maar kan geen oordeel geven want primo nooit hoger dan 300mg gedoseerd en tren ernaast.
 
Stuur maar op krijg je over paar weken mn verdict
Zou je? :P
Ze noemen mast niet voor niks the poor mans primo.

Heb beide gebruikt maar kan geen oordeel geven want primo nooit hoger dan 300mg gedoseerd en tren ernaast.
Denk dat ze beide vrij slap zijn. Primo hoger doseren klinkt dan weer een stuk aantrekkelijker dan mast hoog doseren. Merkte je wat anders tijdens test primo tren dat je mss aan primo kan wijten?
 
29/04/21-rust

m’n partner is jarig en had een dag vrij, dus besloten om vandaag wat losser om te gaan met eten. Zag vandaag ook een flinke daling in m’n gewicht, zag het ook terug in de spiegel (en m’n kleren :o ).

23 min fasted cardio

13k+ stappen.

bloed gedoneerd.

Nu verder vieren :D
 
29/04/21-rust

m’n partner is jarig en had een dag vrij, dus besloten om vandaag wat losser om te gaan met eten. Zag vandaag ook een flinke daling in m’n gewicht, zag het ook terug in de spiegel (en m’n kleren :o ).

23 min fasted cardio

13k+ stappen.

bloed gedoneerd.

Nu verder vieren :D
Gefeliciteerd met je partner
 
De A:A ratio's zijn volgens dit schema bijna identiek: https://www.scribd.com/doc/116802516/Anabolic-vs-Androgenic-ratio-of-steroids. Daarbij kan Masteron kan ook dienen als een lichte ai en verhoogt het ook je vrije test. Ik weet niet of dit bij primo hetzelfde is.

Overigens gebruiken (zo ver ik weet) ook bijna alle pro's masteron voor hun prep en geen primo. Als het zoveel beter was dan masteron, waarom zouden zij het dan niet gebruiken? En bij primo is het vaak ook nog eens de vraag of het wel real is.
 
29/04/21-rust

m’n partner is jarig en had een dag vrij, dus besloten om vandaag wat losser om te gaan met eten. Zag vandaag ook een flinke daling in m’n gewicht, zag het ook terug in de spiegel (en m’n kleren :o ).

23 min fasted cardio

13k+ stappen.

bloed gedoneerd.

Nu verder vieren :D

Proficiat!
 
Back
Naar boven