lbm gainen in een deficit? What? Waarom zou je überhaupt daar je focus op leggen als je wilt afvallen. Ik zou mij gewoon focussen op gains of vet verlies. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik zou het mijzelf niet te moeilijk maken. Cutten is al kut genoeg. Zeker als je echt onder de 10% gaat.Dat weet ik zo nog niet. Dat het niet veel of significant gaat zijn geloof ik wel, een paar grammen ga je natuurlijk niet snel zien in de spiegel of op de weegschaal. Maar met gear zou het toch wel iets moeten zijn denk ik. Alsof een (eender) deficit betekent dat je een schakelaar zou omdraaien naar 0 gains geloof ik niet.
Zwaar is natuurlijk relatief.
Stel je doet een pullover 30kg voor 16 reps maar je kon er geen enkele meer doen, waarom zou je dan minder gewicht en/of minder reps doen?
Klopt, daarom zei ik ook op jouw max trainen. Jouw max is inderdaad niet zwaar voor Larry Wheels. Ja maar meer gewicht heeft geen meerwaarde, tenzij jij een powerlifter bent. Meer reps wel ja.Zwaar is natuurlijk relatief.
Stel je doet een pullover 30kg voor 16 reps maar je kon er geen enkele meer doen, waarom zou je dan minder gewicht en/of minder reps doen?
Ja man lekker skere zijn en nog bij pappa/mamma of in een in een doos wonen.Lekker studentenleven man
middagdutje pakken om vervolgens tot 01:00 aan je scriptie te werken![]()

geen spijt van overigens.
fijn dat je op vader kon rekenen hiervoor. Over wat voor een bedrijf gaat het?
Want jij die konden 100kg drukken na slechts 6 kuurtjes