AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Komt denk ik neer op hoe je redeneert

@th0maz haalt een goed punt aan; dat als BB’er gewicht an sich geen doel is. Je wint geen BB wedstrijden door op stage te zeggen dat je t meest bench, ookal heb je de kleinste chest van iedereen. Dan is gewicht altijd een middel en geen einddoel

sommigen zoals ik en @mucci zien gewicht dan als iets directer middel om te progressen waar anderen meer pump/rep progress willen. Uiteindelijk komt het toch allemaal neer op (effectieve) (over)load

En een derde klasse wilt er gewoon goed uitzien en sterker zijn dan de meisjes

Dat is wel een huge turn off voor elke potentiële chick die je in de gym kan oppikken, als je met een schriftje rondloopt.
Ik zag bij mij in de Basic Fit een chick constant met een schriftje lopen. Vond zichzelf helemaal geweldig en had horrible form en zero massa op haar benen en billen. Vind het ook nodig om shoulderpresses in het squatrack te doen.

Lol

Vond zichzelf helemaal geweldig en had horrible form en zero massa op haar benen en billen
Die heb je er tegenwoordig genoeg bijzitten. Niet alleen bij Basic-Fit. En dat hebben we allemaal te danken aan onze simps die hen het gevoel geven dat ze iets voorstellen, waardoor ze zichzelf veeeeeeeeeel te hoog inschatten. Lachwekkend en beetje treurig tegelijkertijd.

Ik zag bij mij in de Basic Fit een chick constant met een schriftje lopen. Vond zichzelf helemaal geweldig en had horrible form en zero massa op haar benen en billen. Vind het ook nodig om shoulderpresses in het squatrack te doen.

Lol
Hiervoor heb ik een homegym, altijd open wanneer ik wil, nooit hoeven te wachten op iemand, eigen muziek.

• Topic Starter Topic Starter
Liever mensen met een schriftje zien rondlopen dan mensen met een krant zoals hier gebeurt :loony:

Hiervoor heb ik een homegym, altijd open wanneer ik wil, nooit hoeven te wachten op iemand, eigen muziek.
Ik ook, lekker in je boxer trainen en vieze protein farts laten zonder dat iemand het hoort.

Toch voor de afwisseling wel eens naar een Basic, dan kom ik ook eens buiten.

Ik ook, lekker in je boxer trainen en vieze protein farts laten zonder dat iemand het hoort.

Toch voor de afwisseling wel eens naar een Basic, dan kom ik ook eens buiten.
Niemand wil jou in een openbare gym omdat jij na sluitingstijd alle apparaten ontmaagd :trollface:

23/04/21-A1

Decline crunch: 17-9-8x5kg
Db high incline press: 6x38kg, 7x33kg
Db high incline fly: 11x11kg, 11x11kg + stretch
Bb upright row: 12-6-5x45kg
Deadstop CG pin press: 11-5-3x77kg + stretch
Rack chin: 12,5-6-5x6kg
Db chest supp. Row: 14-8-7x21kg + stretch

Restpause bij de db press gestopt en 2 straight sets + 2 ‘pumpsets’ (niet tot failure) in de plaats. De restpauses op db presses zijn gewoon te zwaar :o

2900 calorieën vandaag.

overigens besloten om nu al terug te cruisen. Moest anders een nieuwe vial masteron open trekken voor nog 2 weken. 1 vialtje test en 1tje mast op 10 weken gebruikt, prima zo. Ik cut nog 2 weken verder vooraleer ik terug op onderhoud ga.

Laatst bewerkt:
Ik doe ook alleen rest-pauses op machinewerk waar je niet dingen hoeft op te gooien/unracken maar meteen de movement begint

Waarom abs aan het begin though? Opwarmen?

Ik doe ook alleen rest-pauses op machinewerk waar je niet dingen hoeft op te gooien/unracken maar meteen de movement begint

Waarom abs aan het begin though? Opwarmen?
Heb ze doorheen m’n bulk, toch wanneer ik dumbells ter beschikking had, wel met restpauses gedaan maar keek ik toch altijd op tegen :o zeker die high incline hoek is veel te zwaar daar voor.

Abs in het begin omdat ik ze anders nooit doe lol. Moet ook eerlijk zijn dat ik ze anders nooit train.

24/04/21-rust

2400 calorieën vandaag. 230 eiwit, 260 carb, 45vet.

in elke spiergroep die ik gisteren getraind heb spierpijn, heb ik wel graag :P
Woog vandaag 96,5 terwijl dat in het begin van de week ~96 was. Shape is wel aan het beteren. In een ideaal scenario is mijn huidig vetpercentage hetgeen wat het moet zijn aan het einde van een bulk. Beetje zonde maar ik denk dat ik er toch progressie heb weten uit te halen, but at what cost...

Tot slot nog steeds zeer weinig eetlust, als ik m’n excel file bekijk is dit gestart rond m’n tweede dosis van het vaccin. Is prima voor nu :)

ik volg!! leuk dat je meedoet en veel succes :)

We ervaren momenteel hetzelfde. Waar komt die slechte eetlust en laag onderhoud ineens vandaan denk je?

Zijn je leverwaarden en andere zaken in je bloed wel goed? Misschien is het eea out of range en heb je overall veel toxiciteit en inflammation in je lichaam. Dat kan een reden zijn van slechte eetlust.

Misschien iets van een liver protector a la Tudca of Udca of die Liv52 shit proberen? Je zal zien dat ook je digestion opeens veel beter wordt als je die shit neemt.

Doe je veel cardio? 20-30 min fasted cardio in de ochtend kan je eerlust en metabolisme ook een goede boost geven.

In, succes mucci :thumbup:

Zijn je leverwaarden en andere zaken in je bloed wel goed? Misschien is het eea out of range en heb je overall veel toxiciteit en inflammation in je lichaam. Dat kan een reden zijn van slechte eetlust.

Misschien iets van een liver protector a la Tudca of Udca of die Liv52 shit proberen? Je zal zien dat ook je digestion opeens veel beter wordt als je die shit neemt.

Doe je veel cardio? 20-30 min fasted cardio in de ochtend kan je eerlust en metabolisme ook een goede boost geven.
Heel eerlijk: geen bloedtest gedaan dit maal :o niet van m’n gewoonte overigens. Moet wel zeggen dat m’n buik de laatste tijd enorm opzwelt na koffie of kip (doe er nu andere kruiden op). Normaal als je cut schuift je eten bij wijze van spreken zo door je en heb je na je maaltijd nog meer honger dan ervoor, nou dat heb ik helaas (nog) niet. Calorieën zijn ook nog niet zo laag maar zou toch laag genoeg moeten zijn om zo’n effect te krijgen imo.

Neem niets van leverbescherming. Zag wel dat je goed ging op die UDCA. Mss eens naar kijken.

cardio staat momenteel op 5x30min fasted, al zal 1 er van deze week niet fasted zijn.

Die caffeine+synefrine first thing in the morning dempt m’n eetlust natuurlijk ook alsook zwelt m’n buik er van op. Zal hem deze week eens niet nemen en kijken of het verbeterd.

Terug
Naar boven