Had weer eens geen energie voor de tren. Na het fietsen op de heenweg had ik zo terug kunnen fietsen, maar daar had ik ook geen energie voor..

Heb een berg aan carbs pre workout gepakt, maar heeft me weinig gedaan. Ik ga een 3 dagen refeed doen ipv 1 week break. Gewoon 3 dagen op onderhoud met een halve kilo carbs per dag, mentaal niet echt een fijn idee om een week "niets" te doen..

Ga daarna niet meer retehard cardio doen, ik denk dat dat een aardige rol heeft gespeeld in de vermoeidheid met al die uren fietsen.
Moet alleen wel kijken hoe ik het daarna ga doen. M'n oude niveau aan cardio gaat mij niet meer lukken, ik zie mezelf niet weer 6+ uur per week fietsen. Ook blijf ik deze cut werksets op 2 houden. Activiteit zal dus een stuk lager uitvallen. Blijf ik dan op 2750 kcal, of zak ik wat naar 2500-2600. Gezien m'n eetlust nog niet echt gestegen is, lijkt zakken naar 2600 iets beter. En dan een klein beetje meer liss.
Sinds 1 april wel geshred met een gemiddelde gewichtsafname van 0,7kg/week, dus zat al redelijk laag. Maar eigenlijk sinds begin mei is het echt hard gegaan, toen is m'n activiteit flink verhoogd met al dat fietsen. Gemiddelde gewichtsafname de laatste 4 weken is 0,9kg/week met een rechte trendlijn omlaag..
Verder zie ik nog meer veins. Zie nu ook voor het eerst veins op de zijkanten van m'n bovenarmen! Wel leuk om elke week te zien hoe een nieuwe plek zichtbare veins krijgt. Maar dat is dan ook het enige leuke van het cutten..
En de tren:
RDL
1x12x30
1x12x50
2x12x70
Leg curls
2x12x27,3(+2,3kg,-3reps) had de stoel weer goed ingesteld, dus kracht ging weer goed.
Leg extensions
2x12x20,3(+2reps)
Core en kuiten blijf ik wel op 3 sets doen, kuiten doe ik maar 1 oefening en core liep altijd achter.
Cable crunches
3x20x47,3(+2,3kg) ik blijf maar gewicht verhogen hierop, had hier een flinke inhaalslag mee te maken. Dat terwijl ik echt wel op een RPE van 8-9 zit elke keer.
Pallof press
3x15x27(+1,7kg)
Single-leg calf raises (smiths)
3x12x55
Ondanks dat ik mezelf echt leeg en energieloos voel, zie ik dat nog steeds niet terug in m'n lifts. Soms zit ik gapend een pr te zetten. Een pr sinds ik weer serieus bezig ben dit jaar dan, echte pr's zullen nog wel even duren.