XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

AANGENOMENN!:D:D:D Na de zomervakantie een nieuwe start maken! Dat wordt nu snel een nieuw woonplek vinden en weg van het studentenkamerleven..

Vandaag niet sporten, m'n vriendin komt deze kant op om uit eten te gaan. :D
Gefeliciteerd kerel! Mooie ontwikkelingen voor je :D

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd man!

AANGENOMENN!:D:D:D Na de zomervakantie een nieuwe start maken! Dat wordt nu snel een nieuw woonplek vinden en weg van het studentenkamerleven..

Vandaag niet sporten, m'n vriendin komt deze kant op om uit eten te gaan. :D
Nieuw baan, vriendin en prima fysiek, life can be good :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.086
Dacht ik kom nu wel een keer aan na al dat eten, toch niet.. :D Gewogen op 77,5kg (-0,7) en een waist van 74,8cm (-0,7)! Normaal rond ik dat af naar 75cm, maar die eerste sub 75cm meting mag wel onafgerond. :p

Ga vandaag dus ook niet fietsen, gaat al snel zat. Al m'n energie bewaren voor de training vanavond! Wel zin in, laatste 2 dagen niet geweest.
Screenshot_2022-06-01-07-48-47-575_com.fitbit.FitbitMobile.jpg

Ja, je zit wel in een goeie flow.... was een jaar of 2 terug wel anders :)

• #2.088
Ja, je zit wel in een goeie flow.... was een jaar of 2 terug wel anders :)
Zeker! :D Een paar jaar extra volwassen worden en een stabiele baan ipv studie heeft veel geholpen. Nog nooit eerder zo lean geweest, en heb er mentaal en fysiek nog minder moeite mee dan voorheen. De laatste 2 maanden zullen hard gaan.

• #2.089
Wat een kut training. Moest wat aan de late kant sporten en nog een beetje op tijd m'n bed in kunnen, dus heb het maar bij de compounds gelaten en volume verlaagd met 1 set. Viel haast in slaap tijdens het trainen, niet al te best geslapen de laatste dagen. Beetje in spanning en een emotionele rollercoaster geleefd deze laatste dagen. Wel positief, maar het heeft me wel leeg gevreten merk ik nu. :p

Moet m'n planning ook op de kop gooien. Morgen of vrijdag LB, zaterdag doe ik UB, om maandag/dinsdag LB/UB te doen en dan die vrijdag UB ipv push/pull. Heb die vrijdag de benoemingsgesprek, dus ga donderdag na werk door naar m' n vriendin zodat ik vanuit daar kan fietsen.

Moet nog even kijken of ik morgen naar de examengala ga. Wel zo leuk voor de leerlingen die ik vorig jaar had, maar heb nu geen examenleerlingen. Eigenlijk niet zoveel energie voor om van 7.45 tot 22.00 op werk aanwezig te zijn en de dag erna gewoon weer werken met 7 lessen achter elkaar.

En de tren:

Weighted pullups
1x12xbw
1x8x10kg
1x10x10kg(+2reps) nog wel slapend 2 reps er uit kunnen halen die 2e set.

Db benchpress
1x12x20
2x10x32

Db rows
2x12x32

Db standing oh press
2x12x16(+2reps)

Face pulls
2x15x23

Laatst bewerkt:
  • #2.091
Was 1.5 uur voor m'n wekker al wakker, om 5.. Slaap nog steeds slecht. Had ook koppijn, denk door de cafeine tolerantie oid. Neem maar 100mg, maar met de koppen koffie en thee zit ik wel op 500+. Ik ga volgende week een diet + stim break nemen, de stim break begin ik zaterdag mee t/m zondag de volgende week. Diet break gewoon op de maandag. Vandaag en morgen heb ik alle stims nodig voor werk, daarna 9 dagen om de tolerantie enigszins te resetten. De eerste dagen hoef ik niet te werken, dus het ergste gedeelte is dan voorbij als ik weer werken moet. Heb volgende week maar 1.5 dag dat ik les hoef te geven, dit is wel het moment voor een pauze. Het idee was in het begin eigenlijk elke maand wel een break te doen, maar tot zover niet nodig gehad. Zal dan de eerste en laatste diet break worden, daarna nog maar 6 weken cutten. Ik kan het eventueel nog uitbreiden met 2 weken, maar wil liever een maand maintainen voordat ik on ga.

Heb in de afgelopen 2 maanden geen enkele keer boven onderhoud gezeten. Dinsdag misschien met het diner, maar zondag en maandag heb ik dan weer behoorlijk gefietst en een tekort van 1000-1250 kcal/dag gehad.

Ga nu sowieso de benen morgen trainen, 5 uur slaap voelt niet zo lekker.. :p

• #2.092
Goede nachtrust gehad vandaag, wat voelt dat goed. Zal vandaag niet fietsen, even door rusten en vanavond de beentjes trainen. Heb aan de ene kant helemaal geen zin in een diet break, m'n eetlust heb ik nog steeds 0 moeite mee. Aan de andere kant merk ik wel dat ik steeds meer geïrriteerd raak, vermoeid ben na m'n middag dose e/c en eergisteren zelfs echt boos was geworden op 1 klas van mij. Nou doet die klas sinds kort ook wel hun best om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar toch zou ik het boos zijn moeten voorkomen.

Goede nachtrust gehad vandaag, wat voelt dat goed. Zal vandaag niet fietsen, even door rusten en vanavond de beentjes trainen. Heb aan de ene kant helemaal geen zin in een diet break, m'n eetlust heb ik nog steeds 0 moeite mee. Aan de andere kant merk ik wel dat ik steeds meer geïrriteerd raak, vermoeid ben na m'n middag dose e/c en eergisteren zelfs echt boos was geworden op 1 klas van mij. Nou doet die klas sinds kort ook wel hun best om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar toch zou ik het boos zijn moeten voorkomen.
einde schooljaar, alle remmen beginnen los te geraken :p

• #2.097
Had weer eens geen energie voor de tren. Na het fietsen op de heenweg had ik zo terug kunnen fietsen, maar daar had ik ook geen energie voor.. :D Heb een berg aan carbs pre workout gepakt, maar heeft me weinig gedaan. Ik ga een 3 dagen refeed doen ipv 1 week break. Gewoon 3 dagen op onderhoud met een halve kilo carbs per dag, mentaal niet echt een fijn idee om een week "niets" te doen.. :p Ga daarna niet meer retehard cardio doen, ik denk dat dat een aardige rol heeft gespeeld in de vermoeidheid met al die uren fietsen.

Moet alleen wel kijken hoe ik het daarna ga doen. M'n oude niveau aan cardio gaat mij niet meer lukken, ik zie mezelf niet weer 6+ uur per week fietsen. Ook blijf ik deze cut werksets op 2 houden. Activiteit zal dus een stuk lager uitvallen. Blijf ik dan op 2750 kcal, of zak ik wat naar 2500-2600. Gezien m'n eetlust nog niet echt gestegen is, lijkt zakken naar 2600 iets beter. En dan een klein beetje meer liss.

Sinds 1 april wel geshred met een gemiddelde gewichtsafname van 0,7kg/week, dus zat al redelijk laag. Maar eigenlijk sinds begin mei is het echt hard gegaan, toen is m'n activiteit flink verhoogd met al dat fietsen. Gemiddelde gewichtsafname de laatste 4 weken is 0,9kg/week met een rechte trendlijn omlaag.. :D

Verder zie ik nog meer veins. Zie nu ook voor het eerst veins op de zijkanten van m'n bovenarmen! Wel leuk om elke week te zien hoe een nieuwe plek zichtbare veins krijgt. Maar dat is dan ook het enige leuke van het cutten.. :roflol:

En de tren:

RDL
1x12x30
1x12x50
2x12x70

Leg curls
2x12x27,3(+2,3kg,-3reps) had de stoel weer goed ingesteld, dus kracht ging weer goed.

Leg extensions
2x12x20,3(+2reps)

Core en kuiten blijf ik wel op 3 sets doen, kuiten doe ik maar 1 oefening en core liep altijd achter.

Cable crunches
3x20x47,3(+2,3kg) ik blijf maar gewicht verhogen hierop, had hier een flinke inhaalslag mee te maken. Dat terwijl ik echt wel op een RPE van 8-9 zit elke keer.

Pallof press
3x15x27(+1,7kg)

Single-leg calf raises (smiths)
3x12x55

Ondanks dat ik mezelf echt leeg en energieloos voel, zie ik dat nog steeds niet terug in m'n lifts. Soms zit ik gapend een pr te zetten. Een pr sinds ik weer serieus bezig ben dit jaar dan, echte pr's zullen nog wel even duren.

Zo.. 0.7 tot zelfs 0.9kg afvallen pw is wel enorm!
6 uren fietsen is ook enorm 🤣

• #2.099
Ja, dat merk ik nu inderdaad.. :roflol: Had het net even berekend, stond er eigenlijk niet bij stil dat ik bijna een kg per week verloor..
Ben ik blij met mijn 500g xD
Ga zondag bij de nieuwe weekgemiddelde ook eens per week bij zetten wat ik ben verloren, daarnet uitgerekend en eig wel redelijk goed, aloewel het soms lijkt dat ik stil sta is dat met die cijfers wel tegendeel bewezen

Terug
Naar boven