- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat ephedrine kramp kan veroorzaken, in dat geval moet ik er of mee dealen of oplossen met wat anders..Als dedicated natural zou ik zeggen: dagje rust ipv meer pillen![]()

Dat voelt dan wel weer goed.
In de juiste houding scoor ik 5 a 10 mmHg lager op zowel boven- als onderdruk dan hoe ik het normaal deed, met hoe ik het normaal doe zit ik al aan de lage kant. 
Helaas zijn m'n armen nog geen 42cm ontspannen... (of aangespannenEn een andere manchet als je arm niet in de middenrange zit![]()
)Volgend jaar nieuwe manchet dusHelaas zijn m'n armen nog geen 42cm ontspannen... (of aangespannen)

Ik dacht dat mijn 105/60 laag was. Maar dit is helemaal laag 🤣 Nooit last van?Ik meette blijkbaar m'n bloeddruk steeds verkeerd.. Zag dat iemand dit had gepost, dus ik ff testen.
![]()
Denk dat ik mij weinig zorgen hoef te maken om een licht verhoogde bloeddruk/hartslag van de EC..In de juiste houding scoor ik 5 a 10 mmHg lager op zowel boven- als onderdruk dan hoe ik het normaal deed, met hoe ik het normaal doe zit ik al aan de lage kant.
![]()
Dit is niet laag hoor... 72/41 is mijn low lifeIk dacht dat mijn 105/60 laag was. Maar dit is helemaal laag 🤣 Nooit last van?

moeten ze wel vergelijken met vooraf. Maar dat snappen ze niet...Nooit last van. Alleen met het opstaan wel eens last van orthostatische hypotensie, maar dat is voor zover ik weet niet aan elkaar gerelateerd.Ik dacht dat mijn 105/60 laag was. Maar dit is helemaal laag 🤣 Nooit last van?
Je zou haast denken dat ze zulke dingen noteren voor de volgende keer.Dit is niet laag hoor... 72/41 is mijn low life
Geen last van hoor.... alleen willen ze je in het ziekenhuis nooit naar huis laten gaan na simpele testjes zoals een endoscopie oid. Wachten tot je bloeddruk "normaal" ismoeten ze wel vergelijken met vooraf. Maar dat snappen ze niet...

gruwelijke verzuring in de abs
Vind die low-fat burgers een succes. 3 grote meals en een kleine pre-bed caseïne shake met een kiwi bevalt me ook goed. 6 Auschwitz maaltijden per dag vond ik echt kut bij het kutten voorheen. Continu honger, nooit verzadigd.. 
^Maart
Cardio was ook echt retezwaar vandaag. Had veel energie, maar cardio hakte er goed in.Mooi man!^Maart
> Nu
![]()
Begin me steeds matiger te voelen, maar als ik dit dan zie dan is het gelijk weer goed..Cardio was ook echt retezwaar vandaag. Had veel energie, maar cardio hakte er goed in.
Thanks! Ben er zeer tevreden mee.
Ben benieuwd wat deze laatste 2 maanden zullen brengen.Shape in maart was ook niet slecht, maar dit ziet er wel een heel stuk harder uit^Maart
> Nu
![]()
Begin me steeds matiger te voelen, maar als ik dit dan zie dan is het gelijk weer goed..Cardio was ook echt retezwaar vandaag. Had veel energie, maar cardio hakte er goed in.

Spannend, hopelijk krijg je goed nieuws! Keep us updatedVandaag en gisteren 1.5 uur gefietst. Ga vandaag niet sporten, blijf de avond bij de toekomstige schoonfamilie hangen. Was hier vandaag gebleven omdat ik een proefles bij m'n potentieel nieuwe werkgever moesr geven. Ze waren erg tevreden, ze vonden de les een stuk beter dan die van de persoon vanmorgen. Morgen is er nog 1 iemand, dus dan hoor ik of ik misschien ben aangenomen..![]()