MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Als dedicated natural zou ik zeggen: dagje rust ipv meer pillen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
Ik ga vanaf nu trouwens standaard de UB/LB/Push/Pull+core schema houden. Legdays zijn waar ik altijd blessures kreeg en de lol zit er gewoon niet in nu ik geen retezware squats en deadlifts kan. Met 1 dag zullen ze nog prima groeien en zit er voor mij toch meer plezier in. Zal in de bulk wel de volume opschroeven, i.p.v. 3-4 sets naar 4-5. Zal op de pull dag ook power shrugs toevoegen. Ik vond m'n traps altijd prima in proportie destijds en deed nooit isolatie ervoor, maar toen deed ik 2x per week een half uur deadliften. Denk dat ik zonder isolatie anders op den duur achterlopende traps ga krijgen.

• #2.064
Waist gemeten op 75,5cm(-1), bijna sub 75! :D Dat voelt dan wel weer goed.

En de push tren! Wat een kut drukte vandaag. Dacht dat mensen andere dingen deden op feestdagen.

Side raises
1x12x5
3x10x10
Alles was bezet, ben maar met isolatie begonnen. Side raises zullen m'n bench vast niet minder maken.

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
2x8x80

Single-arm high-cable crossovers
3x15x11,3(+3reps)
Alle banken bezet, weer isolatie voor de compound moeten doen.

Single-arm overhead extensions
3x14x14(+2,7kg,-1rep)
Gelijk maar achteraan gedaan, voordat alle kabels weer bezet zijn.

Incline db benchpress heb ik maar laten liggen, geen zin meer in gehad na alle isolatie al gedaan te hebben en te moeten wachten op een bankje. Vond het niet een al te beste sessie. Redelijk moe vandaag, ondanks goede slaap, de efedrine en wat koppen koffie/thee. Hielp ook niet mee dat ik niet fatsoenlijk door kon trainen door de klote drukte.

Vandaag ff langs de intratuin gefietst als cardio. M'n energieniveau was niet voldoende om nog een extra half uur op redelijk intensiteit te fietsen.

• #2.065
Ik meette blijkbaar m'n bloeddruk steeds verkeerd.. Zag dat iemand dit had gepost, dus ik ff testen.
1653594956995.png

Denk dat ik mij weinig zorgen hoef te maken om een licht verhoogde bloeddruk/hartslag van de EC.. :p In de juiste houding scoor ik 5 a 10 mmHg lager op zowel boven- als onderdruk dan hoe ik het normaal deed, met hoe ik het normaal doe zit ik al aan de lage kant. :o
1653594999843.png

En een andere manchet als je arm niet in de middenrange zit :)

Ik meette blijkbaar m'n bloeddruk steeds verkeerd.. Zag dat iemand dit had gepost, dus ik ff testen.
1653594956995.png

Denk dat ik mij weinig zorgen hoef te maken om een licht verhoogde bloeddruk/hartslag van de EC.. :p In de juiste houding scoor ik 5 a 10 mmHg lager op zowel boven- als onderdruk dan hoe ik het normaal deed, met hoe ik het normaal doe zit ik al aan de lage kant. :o
1653594999843.png
Ik dacht dat mijn 105/60 laag was. Maar dit is helemaal laag 🤣 Nooit last van?

Dit is niet laag hoor... 72/41 is mijn low life :o
Geen last van hoor.... alleen willen ze je in het ziekenhuis nooit naar huis laten gaan na simpele testjes zoals een endoscopie oid. Wachten tot je bloeddruk "normaal" is :rolleyes: moeten ze wel vergelijken met vooraf. Maar dat snappen ze niet...

• #2.071
Nooit last van. Alleen met het opstaan wel eens last van orthostatische hypotensie, maar dat is voor zover ik weet niet aan elkaar gerelateerd.
Dit is niet laag hoor... 72/41 is mijn low life :o
Geen last van hoor.... alleen willen ze je in het ziekenhuis nooit naar huis laten gaan na simpele testjes zoals een endoscopie oid. Wachten tot je bloeddruk "normaal" is :rolleyes: moeten ze wel vergelijken met vooraf. Maar dat snappen ze niet...
Je zou haast denken dat ze zulke dingen noteren voor de volgende keer.

• #2.072
En de pull tren! Stuk energieker vandaag. Nog een uurtje wezen wandelen vanmorgen, ruim een uur met de gewichten en nog afgesloten met cardio. Begin echt definitie te zien in de abs en obliques.

Barbell rows
1x15x30
1x12x50
3x12x62,5

Barbell shrugs
3x15x62,5

Lat pulldowns
3x12x56,6(+2,3kg):fire:

Rear delt rows
3x15x16(alle sets op 16kg)

Concentration curls
3x12x14

Hanging knee raises
3x12x4kg(grotere ROM, langere TUT) :fire: gruwelijke verzuring in de abs

High-to-low woodchoppers
3x15x18
De woodchoppers doe ik vanaf de volgende keer op de push sessie. Daar eindig ik met de kabels, dus kan deze er planmatig beter achteraan. Nu moet ik switchen en heb ik 7 oefeningen met pull en 5 met push.

Tot slot nog een half uurtje wezen fietsen op hartslag 140-150.

Zo lekker een low fat burger van Muscle meat met wat krieltjes en een halve bloemkool ernaast bereiden! Kijk al de hele dag uit naar deze meal, had het wel als ontbijt kunnen pakken.. :D Vind die low-fat burgers een succes. 3 grote meals en een kleine pre-bed caseïne shake met een kiwi bevalt me ook goed. 6 Auschwitz maaltijden per dag vond ik echt kut bij het kutten voorheen. Continu honger, nooit verzadigd.. :p

Benieuwd naar je fysiek!

• #2.074
^Maart

> Nu
1653665096558.png

Begin me steeds matiger te voelen, maar als ik dit dan zie dan is het gelijk weer goed.. :o Cardio was ook echt retezwaar vandaag. Had veel energie, maar cardio hakte er goed in.
Shape in maart was ook niet slecht, maar dit ziet er wel een heel stuk harder uit :thumb:

• #2.078
Vandaag en gisteren 1.5 uur gefietst. Ga vandaag niet sporten, blijf de avond bij de toekomstige schoonfamilie hangen. Was hier vandaag gebleven omdat ik een proefles bij m'n potentieel nieuwe werkgever moesr geven. Ze waren erg tevreden, ze vonden de les een stuk beter dan die van de persoon vanmorgen. Morgen is er nog 1 iemand, dus dan hoor ik of ik misschien ben aangenomen.. :D

Vandaag en gisteren 1.5 uur gefietst. Ga vandaag niet sporten, blijf de avond bij de toekomstige schoonfamilie hangen. Was hier vandaag gebleven omdat ik een proefles bij m'n potentieel nieuwe werkgever moesr geven. Ze waren erg tevreden, ze vonden de les een stuk beter dan die van de persoon vanmorgen. Morgen is er nog 1 iemand, dus dan hoor ik of ik misschien ben aangenomen.. :D
Spannend, hopelijk krijg je goed nieuws! Keep us updated

• #2.080
AANGENOMENN!:D:D:D Na de zomervakantie een nieuwe start maken! Dat wordt nu snel een nieuw woonplek vinden en weg van het studentenkamerleven..

Vandaag niet sporten, m'n vriendin komt deze kant op om uit eten te gaan. :D

Terug
Naar boven