XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Klinkt wel echt kapot lekker eten man, beetje jaloers:p
Ja de smaak zit er dik in.. :roflol: Als ik niet lekker eet dan krijg ik cravings voor lekkere troep. Dan kan ik m'n honger nog net zo hard onderdrukken, als ik steeds dezelfde goedkope en smaakloze zooi eet ga ik craven voor smaak.

• #2.042
Was even van plan de training te skippen. Vandaag in totaal 5 uur in het ov gezeten, sollicitatiegesprek gehad. Was echt compleet vermoeid en zwak toen ik terug in Arnhem was. Had intense honger ook, nog ff zo'n haverreep gescoord voor het half uurtje terug naar huis lopen. Was direct weer een stuk beter qua gemoedstoestand, lage bloedsuiker misschien?

Heb echt geen zin in benen meer deze week. UB dus in push/pull gesplitst. Bij pull morgen ga ik wel de core aanpakken, die gaat wel lekker. Volgende week de benen doen voordat ik naar werk ga fietsen. Of maandag of zondag, ligt er aan hoelaat ik zondag thuis ben.

En de push tren! Gewichten bewust verlaagd, voelde allemaal maar iets te zwaar de vorige keer.

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
2x8x80(+3reps,-15kg)
Denk dat ik benches op 5 reps laat zitten en liever wat meer pak op minder gewicht. Iig voor in de cut. Met bulken zie ik mezelf wel 5x5 doen.

Incline db benchpress (30°)
3x12x22(+2reps,-2kg)

Single-arm high-cable crossovers
3x15x11,3(+3reps) ha! Gains gemaakt

Side raises
3x10x10(+2kg,-5reps)

Single-arm overhead extensions
3x15x11,3

Zit nu wel een beetje in dubio met wel of niet kcal verlagen volgende week. M'n gewicht en waist stagneert, maar vervolgens zie ik nu wel veins op m'n pecs overlopen naar 4 op m'n delt waar er eerst 1 te zien was. M'n energieniveau vind ik al aan de lage kant, weet niet of 10% minder goed zal voelen.

Zit nu wel een beetje in dubio met wel of niet kcal verlagen volgende week. M'n gewicht en waist stagneert, maar vervolgens zie ik nu wel veins op m'n pecs overlopen naar 4 op m'n delt waar er eerst 1 te zien was. M'n energieniveau vind ik al aan de lage kant, weet niet of 10% minder goed zal voelen.
Als de spiegel resultaten laat zien, dan zou ik er zelf denk ik nog heel even mee wachten. Vooral als je je energieniveau al meh vindt.

• #2.044
Als de spiegel resultaten laat zien, dan zou ik er zelf denk ik nog heel even mee wachten. Vooral als je je energieniveau al meh vindt.
Dat is zeker waar. Heb nog 2 maanden om te eindigen, nog alle tijd. Anders worden het wel zware maanden denk ik.

• #2.045
En de pull (+core) tren! Wel prima gegaan, had er minder verwachtingen bij. Ik had meer zin om een extra meal te eten en een serie te bingen dan om naar de basic te gaan.. :D Kracht was een stuk minder ruk dan de laatste pull sessie.

Barbell rows
1x15x30
1x12x50
1x12x60
2x12x62,5(+2,5kg) 2.5kg van de 5kg weer terug gepakt.

Lat pulldowns
3x12x54,3

Hanging knee raises
3x12x4kg(-2kg) iets betere reps

High-to-low woodchoppers
3x15x18

Rear delt rows
1x15x14
2x15x16(+2kg)

Concentration curls
2x14x14(+2reps)

• #2.047
Je lijkt me echt een gave leraar, ja :)
Veel gepost de laatste weken trouwens, gaat allemaal lekker met het cutten en de aders :thumb:
Thanks, ben erg tevreden met de progress! :) Energieniveau en herstel is wat gedaald, maar motivatie zit nog top!

• #2.048
Ga ik eindelijk de 80kg doorbreken!? Na 2 weken weer op 80,2kg gewogen, m'n laagste gewicht deze cut. Schommelde nog ff tussen 80,1 en 80,2 toen ik op de weegschaal stond. Bijna.. :p
Screenshot_20220521_092428_cn.fitdays.fitdays.jpg

• #2.049
Ben overigens vandaag met de efedrine begonnen. In het weekend leek me een beter beginmoment, voordat ik begin of de dosis verhoog en sides krijg op werk. :p Doe het mild, puur voor een beetje hongeronderdrukking en energie. Vandaag met 8mg en een dubbele espresso begonnen. Merk wel de hongeronderdrukking en energie, maar subtiel. Niet dat jittery opgejaagde gevoel als toen ik destijds gelijk met een ECA tab van 30mg + 250mg cafeïne begon.

De planning is ongeveer zoiets 2 maanden lang:

1e week: 2x 8mg per dag & cafeïne uit koffie/thee
2e week: 2x8mg & 1x100mg cafeïne
3e week: 1x16mg(ochtend) + 1x8mg(middag) & 1x100mg cafeïne
Week 4: 1x16mg + 1x8mg & 2x100mg cafeïne
Week 5-6: 2x16mg & 2x100mg cafeïne
Week 7-8: 2x16mg & 2x200mg cafeïne

De eerste 4 weken verhoog ik stap voor stap of de cafeïne of ephedrine. Cafeïne is excl m'n koffie/thee inname, dus dat ligt hoger dan wat er staat. Ephedrine wil ik niet te hoog pakken, dit lijkt me een verstandige route om te volgen met weinig sides en het gewenste effect. Vind 8mg m'n honger al genoeg onderdrukken voor nu. Heb ook het idee dat m'n ephedrine HCl potenter is dan de T5 van een tijd terug die 30mg zou moeten bevatten.

• #2.050
Gisteren bbq gehad voor de verjaardag van m'n vriendin's tante. Heb het bij de kipspiesjes en garnalen gehouden, weinig behoefte gehad aan een burger, braadworst, speklap of spareribs. Ook geen berg aan zooi er naast gegeten. Had verwacht dat ik mezelf meer in moest houden, maar stelde weinig voor. M'n doel voor ogen is meer waard op dit moment, ben nu al op de helft. :loopband:

Vandaag nog ff 22km gefietst met m'n vriendin en ook naar schatting de kcals laag gehouden. Altijd lastig berekenen bij de toekomstige schoonfamilie, met gerechten als melkmoes en andere dingen die ik niet afweeg of ken.. Maar ik heb zojuist op 80,6kg gewogen, dus dat zal morgen waarschijnlijk mijn eerste ochtendmeting onder de 80 zijn! :D

Morgen weer naar werk en terug fietsen. Heb wel echt zin in een burger na gisteren. Morgen als diner de low-fat burger van musclemeat uitproberen, das toch wel een lekkerdere optie dan zo'n voorgegaard diepvries burgertje die gisteren als optie open stond. Beetje uien, cheddar, sla en XXL's kcal arme burgersaus er bij, 250g gebakken zoete aardappelblokjes er naast... :D

Taile al richting hoxyz niveau? (vroegere niveau dan :p).

• #2.052
  • #2.053
Gewogen op 76,6kg(-0,6) en een waist van 76cm(-0,5)! :D Begin ook steeds beter een paar veins op mn triceps te zien.. M'n gezicht begint overigens ook wel steeds hoekiger er uit te zien, lijkt onder sommige invalshoeken met belichting haast weer op m'n gezicht toen ik 16 was en flinke omdergewicht had, alleen dan met wat bredere lijnen.

Enn een UB tren!:

Weighted pullups
1x12xbw
3x10x10kg(+2reps):fire: explosieve reps alsof het niets was

Db benchpress
1x12x20
1x10x32
2x8x32(-2reps) dit is dan weer jammer

Db rows
3x12x32

Db standing oh press
3x12x16(+2reps) das dan weer beter

Had niet zoveel tijd, isolatie laten liggen. Druk geweest vandaag. Dat kwartiertje extra is het verschil tussen >8 uur slaap en <8 uur.

Laatst bewerkt:
  • #2.054
Nog wat fotos met een nieuwe tel. Geen idee hoe ik hier altijd zoveel moeite mee had met cutten. Deze 2 maanden (met een vakantie er tussen) zijn soepel gegaan, heb nog 2 te gaan. Nog steeds geen signaal van moeite. Soms meer honger, maar dat is na een meal ook weer weg voor de volgende uren. Anders wat groentes snacken. 2 maanden verder moet wel genoeg zijn om met een goed begin serieus on te kunnen gaan.

IMG_20220523_215419.jpg
IMG_20220523_215357.jpg
IMG_20220523_215203.jpg
IMG_20220523_214851.jpg

Lean machine! :p

Gewogen op 76,6kg(-0,6) en een waist van 76cm(-0,5)! :D Begin ook steeds beter een paar veins op mn triceps te zien.. M'n gezicht begint overigens ook wel steeds hoekiger er uit te zien, lijkt onder sommige invalshoeken met belichting haast weer op m'n gezicht toen ik 16 was en flinke omdergewicht had, alleen dan met wat bredere lijnen.

Enn een UB tren!:

Weighted pullups
1x12xbw
3x10x10kg(+2reps):fire: explosieve reps alsof het niets was

Db benchpress
1x12x20
1x10x32
2x8x32(-2reps) dit is dan weer jammer

Db rows
3x12x32

Db standing oh press
3x12x16(+2reps) das dan weer beter

Had niet zoveel tijd, isolatie laten liggen. Druk geweest vandaag. Dat kwartiertje extra is het verschil tussen >8 uur slaap en <8 uur.
Mooie fysiek man, begin al goed uit te leanen.
Pull ups zijn wel netjes, ben al blij dat ik er 10 bodyweight kan

• #2.059
Een snelle LB tren. Heb de tijd nodig om zo m'n les voor te bereiden voor m'n proefles volgende week. Als ik het vandaag af heb, kan ik het morgen nog snel proefdraaien bij m'n eigen 1e jaars. Das gelijk de laatste les tot het moment.

RDL
1x12x30
1x12x50
3x12x70(+2,5kg)

Cable crunches
3x20x45(+1,7kg)

Pallof press
3x15x25,3

Leg extensions
3x10x20,3(+2reps)

• #2.060
Gewogen op 78,6kg, ik vind het sub 80 nu al minder leuk worden.. :roflol: Maar goed, daar komen kilo's VVM bij op vanaf augustus. Gaat in sneltreinvaart ineens, kcals nog steeds op 2750. Vandaag niet fietsend naar werk, niet lang genoeg geslapen en m'n benen zijn redelijk sore. Ik ga morgen en overmorgen wel lekker extra veel lopen, fietsen en een half uurtje cardio na het trainen doen. Vandaag een echte rustdag dus.

Laatste 2 dagen overigens zieke kramp in m'n kuiten soms. Meerdere keren 's nachts wakker geworden. Door de efedrine misschien? Neem al 200mg magnesium voor het slapen, evt verhogen naar 400 en taurine nemen?

Terug
Naar boven