- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ochtendgewicht 77,2kg(-0,8kg), waist 75cm (-1cm). Aardig wat vocht verloren, nog ff een kilo er af en nog een cm van m'n waist en m'n pre-vakantie fysiek is weer terug.
Vandaag de beentjes gedaan:
RDL
1x12x30
1x12x50
2x12x60
Bulgarian split quats (dumbbells)
1x15x6
3x8x12(-4kg) evenwicht blijft ruk hier, maar had ook vaker lunges gedaan dan BSS.
Cable crunches
1x20x20,3
3x20x22,5(-25kg)
Volgens mij zijn de gewichten hier gehalveerd gemarkeerd..
Het gaat in stappen van 5lbs ipv 10lbs, terwijl het exact dezelfde machine is als bij m'n oude basic in Arnhem.
High-to-low woodchoppers
3x15x6,8(zelfde verhaal)
Single-leg calf raises (smiths)
5x12x50(-5kg)
Heb de leg curls en extensions even laten liggen, had een lichte steek in m'n knie en de zijkant van m'n linkerbeen. Denk dat ik maar eens een degelijk strekschema moet opstellen en aan vast houden. Merk dat m'n flexibiliteit niet al te sterk is bij zoiets als BSS.
Morgen een rustdag zoals God dat bedoeld had en dan vanaf maandag weer rustig in m'n ritme. Gisteren en vandaag alle kanten op gegaan, opgeruimd, gesorteerd en geïnstalleerd. Nog een paar kleine taken die maandag in alle rust gedaan kunnen worden en dan weer vredig verder met UB/LB/push/pull.
Vandaag de beentjes gedaan:
RDL
1x12x30
1x12x50
2x12x60
Bulgarian split quats (dumbbells)
1x15x6
3x8x12(-4kg) evenwicht blijft ruk hier, maar had ook vaker lunges gedaan dan BSS.
Cable crunches
1x20x20,3
3x20x22,5(-25kg)
Volgens mij zijn de gewichten hier gehalveerd gemarkeerd..
Het gaat in stappen van 5lbs ipv 10lbs, terwijl het exact dezelfde machine is als bij m'n oude basic in Arnhem. High-to-low woodchoppers
3x15x6,8(zelfde verhaal)
Single-leg calf raises (smiths)
5x12x50(-5kg)
Heb de leg curls en extensions even laten liggen, had een lichte steek in m'n knie en de zijkant van m'n linkerbeen. Denk dat ik maar eens een degelijk strekschema moet opstellen en aan vast houden. Merk dat m'n flexibiliteit niet al te sterk is bij zoiets als BSS.
Morgen een rustdag zoals God dat bedoeld had en dan vanaf maandag weer rustig in m'n ritme. Gisteren en vandaag alle kanten op gegaan, opgeruimd, gesorteerd en geïnstalleerd. Nog een paar kleine taken die maandag in alle rust gedaan kunnen worden en dan weer vredig verder met UB/LB/push/pull.

slecht begin van de training. 
Heb wel eens oordoppen geprobeerd tegen buren, niet op maat dan, maar ligt niet echt lekker op m'n zij. Kan er ook beter maar gewoon van nature aan wennen, anders kan ik niet zonder doppen in slapen. Kon ook nooit tegen licht toen ik m'n volledig verduisterde kamer uit ging, nu is een beetje licht ook niet meer erg.
Ga het dit keer minder enthousiast aanpakken qua kcal, m'n huidige VP bevalt me enorm. Ik vind mezelf er nu leuker uitzien dan toen ik een vocht- en vetballon was en de "100"kg aantikte. Om dat gelijk te verneuken en elke bulk te moeten cutten heb ik geen zin in. Het liefst doe ik bulk-maintainen-bulk-cruise-cut-maintainen en repeat.