Vandaag gewogen op 77.1, had verwacht omhoog te gaan ipv omlaag. Best een zoute diner in elkaar gezet gisteren en veel carbs door de dag heen gehad.
Ik kijk er tegenop om in m'n quads te pinnen morgen. Was altijd feest voorheen, het idee was dat ik met slin pins minder mank zal worden. Maar met de pip in m'n schouders betwijfel ik het. Voor de zekerheid na het werken pinnen. Scheelt dat ik benen 1x pw doe, de quad pip zal dan geen probleem zijn.
Vandaag de beentjes gedaan en een uur gefietst. Veel suiker gevreten, heb het e.e.a. voor m'n leerlingen gebakken. Met m'n examenklassen laat ik elke week 1 leerling iets vers bakken om te trakteren, ik begin dan. Had nog best wat over en een hoop gesnoept...

Heb zo ook nog mini monchou taartjes als toetje na het diner met m'n vriendin.. Gelukkig veel bewogen vandaag!
De beentrain:
RDL
1x12x30
1x12x50
2x12x62,5(+2,5kg)
Bulgarian split quats (dumbbells)
1x15x6
3x12x10(+4reps)

vuur in m'n quads
Leg curls
1x15x18
2x15x20,3
Leg extensions stop ik helemaal mee. Voelt nooit 100% lekker in m'n knieën. Heb het idee dat alleen de BSS al wel genoeg is voor de quads.
Cable crunches
3x20x22,5+2,3 microload (+2,3kg)

Ik noteer die microload gewichten gewoon apart, gezien de plates per 5lbs gemarkeerd zijn maar per 10 horen te gaan.

Anders wordt het onhandig noteren als ik hierna naar de volgende plate ga en dus op 24,8 zit..
High-to-low woodchoppers
3x15x6,8
Single-leg calf raises (smiths)
4x12x57,5(+2,5kg)
Aardig pittige hartslag tijdens het sporten. Normaal komt m'n hartslag nauwelijks in de vetverbranding zone. Geen idee of het komt door de testo, al het suiker vandaag of gewoon de hoge intensiteit komt.

Denk een combi.
Verder een mentale update, misschien ook wel leuk af en toe gezien ik nu on ben. Heb er echt veel zin in. Motivatie is over de top, ondanks de enorme drukte met een nieuwe werkplek ben ik tot zover heel positief en gedreven met alles. Ik zorg er wel voor dat alles past en verspil geen tijd aan bijzaken zoals social media, gamen etc. Ben elke dag deze week van 6.45 tot 20.00 productief bezig geweest. Werken, voorbereiden voor werk, sporten, de tijd die ik vrij had uitgebreid wezen koken. Trainen en werk gaan voor alle andere zaken. De cut dip is ook voorbij, het sporten is weer een leuke bezigheid in plaats van dat ik mezelf moet pushen omdat het moet.