- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Uit een stuk van @Galen :OK 3 kg water+glycogeen. Maar dan de rest 1 kg vet en 5 kg spier erbij? Zou wel heel mooi zijn. Ik help het je hopen
Ik weet natuurlijk niet wat zo'n kuur gaat doen.
Met een cycle van 10 weken 600mg + krachttraining kreeg men met een VVM van 65kg een aardige 6kg er bij. Er van uitgaande dat ik op mijn gewicht misschien 12% vet heb, kom ik aardig rond de 65kg VVM. Gezien ik hCG mee laten lopen maak ik ook nog natuurlijk test aan, dus het equivalent is ongeveer 600mg aan test e in totaal. Doe daar nog 6 weken bij op en aardige kennis rondom voeding en trainen, dan lijkt 6kg mij niet al te onrealistisch.

Das iets anders dan puur spier. En die onderzoeken liegen er ook niet om. Maar verder boeit het me eigenlijk niet, ik zie wel waar ik kom en hoop vooral op goede resultaten van de studie zelf. Die kilos komen wel.
Ik houd t wel bij 600mg voor 12 weken, ipv 550 voor 15. hCG weet ik zo nog niet wat ik daar mee moet. Misschien wel de duur overnemen maar niet de dosis, anders moet ik nog los 10k eenheden regelen. Voor herstel zou het in zijn ogen iig niet uitmaken, alleen fertiliteit. Dus ik ga denk ik gewoon door op de planning met 250 eod.