MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
gaat het wel goed met je motivatie? nog geen 1gr per kilo is wel weinig ik zou gewoon wat yoghurt kopen en wat vleesbeleg dan zit je zo op 100+

Want op een paar daagjes 90g eiwit sterft alle spiermassa af?:roflol:
Dit^. Nam vaak wel even een extra eitje en wat meer broodbeleg, maar had geen zin om 5 a 6 meals te nemen of om gekoelde dingen te bewaren.

En rip. Iemand tips om een gootsteen te ontstoppen? Heb een halve liter meneer mossel gel ontstopper geleegd en nog steeds is m'n wasbak vol. De keuken is op slot door m'n klote huisbaas dus ksn ook niet daar afwassen lol.

En rip. Iemand tips om een gootsteen te ontstoppen? Heb een halve liter meneer mossel gel ontstopper geleegd en nog steeds is m'n wasbak vol. De keuken is op slot door m'n klote huisbaas dus ksn ook niet daar afwassen lol.

Snap echt niet dat je daar nog steeds woont...

Heb je niet gewoon zo'n oldskool ontstopper? Zo'n plopding zeg maar?

Heb je niet gewoon zo'n oldskool ontstopper? Zo'n plopding zeg maar?

graphics-plop-633931.gif

Van internet...bij mij thuis heeft dit gewerkt als een malle...3 volle kannen gekookt water om mee na te spoelen...
Schep een kopje vol met soda en giet dit in de afvoer of gootsteen die verstopt is. Een kopje is echt genoeg, je hoeft dus niet de hele zak soda in de afvoer te doen. Giet vervolgens een scheut azijn in de afvoer. Let op dit zorgt voor een reactie! Tot slot spoel je het weg met heet water.

Normaal gesproken is de verstopping snel weg. Mocht dit niet zo zijn dan kan je deze methode enkele keren herhalen. Met een relatief goedkope manier kan je dus zelf je gootsteen ontstoppen.

Van internet...bij mij thuis heeft dit gewerkt als een malle...3 volle kannen gekookt water om mee na te spoelen...
Nadeel is dat de bak al vol water zit. Had hier wel korrelontstopper, maar dat gaat nu dus niet lukken. Vandaar dat ik een vloeibare had geprobeerd. Maar normaal gesproken moet dat een nacht werken, dus misschien is het na m'n werk weg.

Nadeel is dat de bak al vol water zit. Had hier wel korrelontstopper, maar dat gaat nu dus niet lukken. Vandaar dat ik een vloeibare had geprobeerd. Maar normaal gesproken moet dat een nacht werken, dus misschien is het na m'n werk weg.

Geen HG hoop ik...? Want dat is echt kut-spul...en vreselijk slecht voor je leidingen. En je kunt die "plopper" er niet opzetten, terwijl de bak volstaat?

Geen HG hoop ik...? Want dat is echt kut-spul...en vreselijk slecht voor je leidingen. En je kunt die "plopper" er niet opzetten, terwijl de bak volstaat?
HG gebruikte ik eerder wel eens, werkte in een paar seconden. Poef bak was leeg. Heb nu zo'n gel ontstopper van mr muscle. Gezien ik hier toch niet lang meer blijf boeien me die leidingen niet echt, komt toch op de huisbaas, dus dat is alleen maar mooi meegenomen.

Zoutzuur moet werken

Tijdens je herstel van een kuur dus met te weinig test in je bloed in combinatie met alcohol en geen training? Lijkt me de perfecte catabole omstandigheden.
Daar zit wat in..

Ik snap wel dat velen blasten-cruisen..want die PCT is nergens goed voor:roflol:

Is het niet toevallig van die rommel die er 24 uur in moet zitten om de boel weg te vreten?

Tijdens je herstel van een kuur dus met te weinig test in je bloed in combinatie met alcohol en geen training? Lijkt me de perfecte catabole omstandigheden.
Daar zit wat in..

Ik snap wel dat velen blasten-cruisen..want die PCT is nergens goed voor:roflol:
Deze post over het hoofd gezien. Niet gezopen oid, elke dag 1 a 2 glazen wijn en op 1 dag genoeg cocktails om aangeschoten te worden. Ik drink niet veel, maar die cocktails waren toch wel wat meer dan gewoonlijk.

Gewogen op 91,8kg, 87cm waist. Weinig veranderd dus. Waarschijnlijk een half kilo vocht lichter omdat ik een week geen creatine had genomen. Gootsteen nog steeds verstopt, rip. Zo wat agressiever spul halen, HG doet de trick wel. Daarna nog boodschappen doen, en dan eindelijk sporten.

Vandaag fb doen en even wat dynamische stretches proberen toe te voegen. Gezien ik immobiel als de pest ben en in september na 5 jaar weer een poging ga wagen op dans (street/hiphop). De eerste keer dat ik sportte hield ik het nog geen 2 maanden vol, zelfde geldt voor dans wat ik tegelijkertijd deed en 3 maanden vol hield. Toen had ik een 'als ik het niet gelijk kan dan hoeft het niet' mentaliteit. Dat is nu anders, dus tijd om het weer te proberen. En dan heb ik ook gelijk cardio:D.

Heb er helemaal geen zin meer in, nergens in. Krijg m'n fucking wasbak niet ontstopt, de wasmachine is ook niet meer toegankelijk en ik betaal een fortuin aan data via hotspot omdat het internet hier weken plat ligt. Kan geen nieuwe kamer vinden, heel gedoe met m'n klote huisbaas. Niets gaat nog goed, m'n motivatie is echt op 0 vandaag. Alleen maar aan het stressen, dat weekje plezier is snel weer voorbij.

Oh en alsof dat allemaal niet genoeg is stinkt m'n hele kamer nu naar chloor.

Heb er helemaal geen zin meer in, nergens in. Krijg m'n fucking wasbak niet ontstopt, de wasmachine is ook niet meer toegankelijk en ik betaal een fortuin aan data via hotspot omdat het internet hier weken plat ligt. Kan geen nieuwe kamer vinden, heel gedoe met m'n klote huisbaas. Niets gaat nog goed, m'n motivatie is echt op 0 vandaag. Alleen maar aan het stressen, dat weekje plezier is snel weer voorbij.

Oh en alsof dat allemaal niet genoeg is stinkt m'n hele kamer nu naar chloor.
Rustaaahg!

Lastig. Zit er al tijden over te stressen en als ik binnen 3 dagen nog geen kamer vind moet ik bezwaar maken en hier blijven omdat ik anders geen andere kamer meer kan betalen. En dit allemaal net voordat school begint, het gaat niet goed komen als dit zo voortzet.

de reden dat ik je aanspreek op die lage eiwitten is omdat als je eraan toegeeft om minder te pakken je dat mis ook eerder met trainingen doet,
Het is een soort van cognitieve gedragstraining als de gedachte komt van ''ik kan wel een paar dagen minder eiwitten pakken'' dat je daar dan niet aan toegeeft.

Terug
Naar boven