AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Dansen :gay:

Ik zit al een paar maanden te denken om weer op dans te gaan, en heb sinds kort besloten het ook te doen. Hiervoor moet ik flink wat kracht bouwen, conditie, en m'n stabiliteit/mobiliteit verbeteren. Veel BW oefeningen, cardio, ass to grass squats, deadlifts. Oefeningen als lunges voor m'n stabiliteit, hier val ik altijd bijna bij om. Moet verder nog een beetje kijken wat voor mijn doel het meest effectief is. Ik zal geen pro kunnen worden, maar ik ben wel nog jong genoeg om er zeker goed in te worden.

Oestrogeen rebound hakt er zwaar in with this one

Haha, stel je voor zeg :roflol:

@Nootmuskaatje : heb je enige andere symptomen die op een teveel aan oestrogeen kunnen wijzen? Ik bedoel dat niet verkeerd, maar het is een heel grote wijziging van hardcore bodybuilder naar danser...

Misschien is het gewoon echt een jongensdroom van hem en heeft het niets met oestrogeen te maken :)

• Topic Starter Topic Starter

Oestrogeen rebound hakt er zwaar in with this one

Haha, stel je voor zeg :roflol:

@Nootmuskaatje : heb je enige andere symptomen die op een teveel aan oestrogeen kunnen wijzen? Ik bedoel dat niet verkeerd, maar het is een heel grote wijziging van hardcore bodybuilder naar danser...

Misschien is het gewoon echt een jongensdroom van hem en heeft het niets met oestrogeen te maken :)

Overdag is hij een doodnormale bodybuilder... s'avonds echter verandert hij in een danser :p

Het is nog geen vrijdag en rellen horen in jouw log :P
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Fun fact, ik heb 2 dromen gehad als tiener. Mijn eerste droom was om te kunnen dansen als in de Step Up filmreeks. Mijn eerste stap in de sportschool en droom om als Arnold te worden begon in mijn dansschool, waar ik gratis gebruik kon maken van het fitnessapparatuur. Echter gaf ik toen altijd alles op wanneer ik er niet gelijk goed in was, dansen 3 maand gedaan en de gym nog geen 2.

Helaas zal ik nu niet meer als Arnold kunnen worden, en moet ik mijn doelen reëel maken. Dus ga ik me richten op een lean en goed fysiek met epic dansmoves. Ik zal geen pro kunnen worden, maar met dedication kan ik nog flink wat leren. Iets waar ik ook geen hulpmiddelen voor nodig heb:p

In4 filmpje epic dansmoves van nootmuskaatje:)
Dans en gymlog:o. Zal nog wel even duren tot ik daar filmpjes van ga maken.

Ben nu de basics aan het leren om te breaken, dus daar ga ik mijn trainingen wel op aanpassen. Pure kracht om powermoves uit te kunnen voeren, en ofc flexibiliteit om geen blessures te krijgen. Met een handige beginners guide ([Link niet meer beschikbaar]).

Wat een vrouw wel niet met een man kan doen jeeejtje

Wat een vrouw wel niet met een man kan doen jeeejtje
Jij hebt mijn post blijkbaar niet gelezen:o. Mijn vriendin doet niets met dans of wat dan ook, dat is iets waar ik vroeger zelf aan was begonnen en weer op wil pakken. Als ik mijn doel niet kan bereiken met sporten, is het wel fijn om iets te hebben waarbij ik dat wel kan.

Jij hebt mijn post blijkbaar niet gelezen:o. Mijn vriendin doet niets met dans of wat dan ook, dat is iets waar ik vroeger zelf aan was begonnen en weer op wil pakken. Als ik mijn doel niet kan bereiken met sporten, is het wel fijn om iets te hebben waarbij ik dat wel kan.

Misschien had die t ook over de post die inmiddels gewist is :p

Haha nee had het meer over je totale omslag, ontmoet iemand die niets in je droom ziet blijkbaar.. prima hoor maar dan vraag ik me af hoe graag je het eigenlijk wilde.. maar succes natuurlijk, volg je hart dat is het belangrijkste.

Haha nee had het meer over je totale omslag, ontmoet iemand die niets in je droom ziet blijkbaar.. prima hoor maar dan vraag ik me af hoe graag je het eigenlijk wilde.. maar succes natuurlijk, volg je hart dat is het belangrijkste.

Het is normaal om op zo een jonge leeftijd (begin 20 zeker?) plots te veranderen van interesses. Diploma behalen, partner ontmoeten, gaan werken, ... Allemaal zaken die een omslagpunt kunnen zijn.

Nog maar eens het bewijs dat het niet aangeraden is om zwaar AAS te gebruiken op jonge leeftijd. Stel dat @Nootmuskaatje 2 jaar langer ON was dan had hij misschien voor de rest van zijn leven de gevolgen gedragen...

Stof tot nadenken vind ik :)

True zeker waar, zelf laat begonnen met juice, zelf eerst 10 jaar zonder getraind ben blij dat ik wat later ben begonnen.

Dat is wel begrijpelijk idd. Het is overigens ook niet echt een totale omslag, ik blijf gewoon goed eten en trainen. Wil er ofc wel goed uit blijven zien. Als tienertje was ik altijd lui, pas op mijn 19e had ik het weer opgepikt en volgehouden. Toen was de volle focus op de gym gezien ik mijn doelen wel kon bereiken, maar gezien die weg er niet meer is neem ik nu een andere weg. Met 2 a 3 x pw fb kan ik erg goed in shape blijven, en met een paar uur per week aan dans en gerichte training kan ik dat ook goed ontwikkelen.

Het is normaal om op zo een jonge leeftijd (begin 20 zeker?) plots te veranderen van interesses. Diploma behalen, partner ontmoeten, gaan werken, ... Allemaal zaken die een omslagpunt kunnen zijn.

Nog maar eens het bewijs dat het niet aangeraden is om zwaar AAS te gebruiken op jonge leeftijd. Stel dat @Nootmuskaatje 2 jaar langer ON was dan had hij misschien voor de rest van zijn leven de gevolgen gedragen...

Stof tot nadenken vind ik :)
Als het geaccepteerd werd bleef ik het doen, wat ook niet al te best zou zijn geweest. Je merkt dan pas hoe slecht je eigenlijk bezig bent, steeds lakser worden, dingen skippen etc. Ongeacht dat je weet dat AAS niet al het werk doen, zullen de meeste mensen, waaronder ik, toch wel zelf minder werk gaan doen gezien dat punt. Ik was beter af geweest met cyclen, en hoop dat andere mensen dat ook in zullen zien:p

Vergis je niet...echt goed dansen ben je ook wel laat om mee te beginnen..of je moet vreselijk talentvol zijn..

Flinke fb tren. Was eigenlijk gisteren de bedoeling, alleen toen zat ik een paar uur opgesloten omdat de sleutel vast zat:o

3x8 pullups
3x8 pushups + front stabs
3x30 sec lateral shoulder stretches
Deze 3 oefeningen om en om, hieruit gehaald (1:14 & 2:34):

Squats
2x10x50
2x10x60
Deed normaal gesproken altijd met een wide stance, nu smal. Ging niet heel makkelijk, dus gewicht rustig opbouwen tot ik goed m'n evenwicht heb en ass to grass kan.

Romanian deadlifts
1x8x60
2x8x100

1l calf raises in de legpress
2x12x160
2x12x140

Vanaf hier was ik al helemaal uitegeput en gesloopt

Benchpress
1x8x80
2x8x70

Cable rows
3x10x65

Tussendoor ook af en toe een beetje aan het stretchen, m'n flexibiliteit is bagger. Geen idee of er interesse is aan trainingen gericht om een betere danser te worden:roflol:. Al ga ik wel cutten, dat lijkt me wel interessant voor iemand die 2 maanden over zijn pct is:angstig:

Terug
Naar boven