- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slow en steady wins the race, zou niet durven om snel te cutten zonder hulpmiddelenNiet te snel cutten he, we willen die zuurverdiende gains niet te snel verbranden![]()

Als het geaccepteerd werd bleef ik het doen, wat ook niet al te best zou zijn geweest. Je merkt dan pas hoe slecht je eigenlijk bezig bent, steeds lakser worden, dingen skippen etc. Ongeacht dat je weet dat AAS niet al het werk doen, zullen de meeste mensen, waaronder ik, toch wel zelf minder werk gaan doen gezien dat punt. Ik was beter af geweest met cyclen, en hoop dat andere mensen dat ook in zullen zien![]()
Als AAS niet geaccepteerd worden dan komt dat zo'n beetje op hetzelfde neerHoezo niet geaccepteerd dan? Was er iemand die zei : Ik wil niet dat je heel buff wordt?

Yeah buddy!Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, contract ondertekend, volgende week eindelijk uit dit klote huis!!!
.
. Ben ofc al veel met dans bezig voordat de lessen beginnen, en dan vooral flexibiliteit en mobiliteit. Heb vandaag veel stretches en enkele yoga oefeningen gedaan om uiteindelijk splits en full wheel (bridge) te kunnen. Dat samen met bodyweight oefeningen en ik ben helemaal gesloopt.
. Heb dan ook geen gewicht aangeraakt, enkel 10kg db's voor split squats. Overmorgen doe ik een training puur voor de gains. Dacht dat het wel ez was, misschien dat het bloed doneren en/of minder carbs een rol spelen.
Mogelijk dat ik ga stoppen met loggen, lijkt me niet dat er nog veel vraag naar is. Hoogtepunt van m'n training was dat ik 3 dansmoves goed/vlot heb kunnen uitvoeren, niet echt een plekje voor hier lijkt me
Wel wat gebenched, gesquat en gepulled, maar niets bijzonders. Ik blijf ook toch maar rond onderhoud eten gezien ik de energie heel erg nodig heb wil ik die 2 combineren. Als m'n conditie goed is kan ik wel gaan cutten.

Ik lees nog steeds mee bro en ik denk best wel nog wat andere leden
Blijf je af en toe een update plaatsen? Wekelijks/twee wekelijks?
Weet nog niet zeker of ik ga stoppen met loggen, maar gezien hoe ik me voel is het meest interessante van het off gaan wel voorbij. De focus zal nu ook niet 100% op het sporten liggen, volgende week begin ik met mijn danslessen en die krijgen de voorkeur. Zal zo'n 2 lessen per week worden, en daarnaast nog veel thuis en bij de basic oefenen. Thuis zijn enkele dingen ook lastig te doen ivm ruimte.Stopen met loggen?
Ik snap inderdaad dat weinig mensen nog volgen nu de pct over is maar wel jammer man.
Doe je wel af en toe nog een update?
Over hoe het met het huisje,boompje ,beestje gaat en of je weer dedication kan opbrengen voor ook stricte voeding (klinkt lullig zo, is niet zo bedoeld).

Kerel..no offence, maar je gaat IMO geen (natty) gains meer maken...![]()

Dit^^^^. Kan nog wel shredden, dus dat maakt het wel beter.
Geen idee waar ik ergens een gymzaal binnen kan lopen. De mensen waar ik mee had gesproken vonden het ook wel nice om te zien, breakdance wordt dan ook wel als wat cooler ervarenBij de basic gaan dansen? Kun je dan niet beter ergens een gymzaal binnenlopen?
. Heb enkel wat footwork en freezes geoefend (google), niet dat ik daar helemaal sta te swingen oid. Simpele basics die lijken alsof ze veel kracht eisen zoals freezes, maar eigenlijk weinig voorstellen