Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
90,5kg(-0,8) en 84cm waist(-1), it begins.

Als het geaccepteerd werd bleef ik het doen, wat ook niet al te best zou zijn geweest. Je merkt dan pas hoe slecht je eigenlijk bezig bent, steeds lakser worden, dingen skippen etc. Ongeacht dat je weet dat AAS niet al het werk doen, zullen de meeste mensen, waaronder ik, toch wel zelf minder werk gaan doen gezien dat punt. Ik was beter af geweest met cyclen, en hoop dat andere mensen dat ook in zullen zien:p

Hoezo niet geaccepteerd dan? Was er iemand die zei : Ik wil niet dat je heel buff wordt?

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, contract ondertekend, volgende week eindelijk uit dit klote huis!!!

90,0kg en 83,5cm waist. Geen idee of het halve litertje bloed gisterenavond een rol speelt:o. Dacht dat het wel een paar dagen duurt om het vocht terug te winnen, en zelfs wel een maand voor de erytrocyten.

Goei actieve dag gehad. 7 uur lopen op werk en nog een uur thuis wezen oefenen met wat moves. Morgen weer fullbody, trainingen worden nu standaard altijd fullbody. Bulgarian squats proberen, merk dat ik heel veel moeite heb om door mijn rechter knie te zakken. Ook heb ik weinig balans als ik enkele grondoefeningen doe en val ik steeds om:o.

Vandaag zo'n 3000 kcal gegeten, misschien wel een beetje meer mogen hebben met mijn activiteit.

Training morgen wordt:

Pullups
pushups+stabs
Stretches

Bulgarian squats
Deadlifts
Calf raises
Db benchpress
Db rows

Als bulgarian squats mij niet gaan lukken, zal wss veel moeite hebben met evenwicht, dan doe ik die als warmup zonder/met nauwelijks gewicht en dan split squats.

Misschien ook wat planks en cardio toevoegen, afhankelijk van hoe uitgeput ik ben.

Misschien dat ik beter toch nog maar even een paar weken licht boven onderhoud kan eten:o. Ben ofc al veel met dans bezig voordat de lessen beginnen, en dan vooral flexibiliteit en mobiliteit. Heb vandaag veel stretches en enkele yoga oefeningen gedaan om uiteindelijk splits en full wheel (bridge) te kunnen. Dat samen met bodyweight oefeningen en ik ben helemaal gesloopt.

Dacht ik doe het wel even tijdens het rusten, zwaar onderschat:o. Heb dan ook geen gewicht aangeraakt, enkel 10kg db's voor split squats. Overmorgen doe ik een training puur voor de gains. Dacht dat het wel ez was, misschien dat het bloed doneren en/of minder carbs een rol spelen.

Mogelijk dat ik ga stoppen met loggen, lijkt me niet dat er nog veel vraag naar is. Hoogtepunt van m'n training was dat ik 3 dansmoves goed/vlot heb kunnen uitvoeren, niet echt een plekje voor hier lijkt me:o

Wel wat gebenched, gesquat en gepulled, maar niets bijzonders. Ik blijf ook toch maar rond onderhoud eten gezien ik de energie heel erg nodig heb wil ik die 2 combineren. Als m'n conditie goed is kan ik wel gaan cutten.

Stopen met loggen?
Ik snap inderdaad dat weinig mensen nog volgen nu de pct over is maar wel jammer man.
Doe je wel af en toe nog een update?
Over hoe het met het huisje,boompje ,beestje gaat en of je weer dedication kan opbrengen voor ook stricte voeding (klinkt lullig zo, is niet zo bedoeld).

Mogelijk dat ik ga stoppen met loggen, lijkt me niet dat er nog veel vraag naar is. Hoogtepunt van m'n training was dat ik 3 dansmoves goed/vlot heb kunnen uitvoeren, niet echt een plekje voor hier lijkt me:o

Wel wat gebenched, gesquat en gepulled, maar niets bijzonders. Ik blijf ook toch maar rond onderhoud eten gezien ik de energie heel erg nodig heb wil ik die 2 combineren. Als m'n conditie goed is kan ik wel gaan cutten.

Ik lees nog steeds mee bro en ik denk best wel nog wat andere leden :)

Blijf je af en toe een update plaatsen? Wekelijks/twee wekelijks?

Ik lees nog steeds mee bro en ik denk best wel nog wat andere leden :)

Blijf je af en toe een update plaatsen? Wekelijks/twee wekelijks?
Stopen met loggen?
Ik snap inderdaad dat weinig mensen nog volgen nu de pct over is maar wel jammer man.
Doe je wel af en toe nog een update?
Over hoe het met het huisje,boompje ,beestje gaat en of je weer dedication kan opbrengen voor ook stricte voeding (klinkt lullig zo, is niet zo bedoeld).
Weet nog niet zeker of ik ga stoppen met loggen, maar gezien hoe ik me voel is het meest interessante van het off gaan wel voorbij. De focus zal nu ook niet 100% op het sporten liggen, volgende week begin ik met mijn danslessen en die krijgen de voorkeur. Zal zo'n 2 lessen per week worden, en daarnaast nog veel thuis en bij de basic oefenen. Thuis zijn enkele dingen ook lastig te doen ivm ruimte.

Voeding wil ik wel zeker oppakken. Ben heel erg lui geworden sinds ik geen keuken meer heb. Ik eet slecht, kook nooit, alles simpel. Als dat weer goed gaat in het nieuwe huis dan zal ik wel weer mijn kcals tellen ipv schatten. Wil uiteindelijk ook eens goed gaan cutten. Maar gezien ik nauwelijks kan trainen en tegelijkertijd een beetje oefenen met dansen heeft conditie de voorkeur. Dus voorlopig houd ik de carbs wat hoger!

Al met al ga ik uiteraard mijn fysiek niet weggooien. Dus we blijven trainen, eten en misschien nog eens gainen. Maar de trainingen nu vind ik het loggen ook niet echt waard. Ik blijf toch stiekem footwork en andere ruimtenemende breakdance oefeningen tussendoor oefenen, gezien ik bij de basic niet m'n teen naar de kloten trap. En met mijn huidige conditie blijft er niet veel over voor het liften:o

Kerel..no offence, maar je gaat IMO geen (natty) gains meer maken...:windup:

Bij de basic gaan dansen? Kun je dan niet beter ergens een gymzaal binnenlopen?

Kerel..no offence, maar je gaat IMO geen (natty) gains meer maken...:windup:

Dan kan hij lekker gaan marvinnen:)
Dit^^^^. Kan nog wel shredden, dus dat maakt het wel beter.
Bij de basic gaan dansen? Kun je dan niet beter ergens een gymzaal binnenlopen?
Geen idee waar ik ergens een gymzaal binnen kan lopen. De mensen waar ik mee had gesproken vonden het ook wel nice om te zien, breakdance wordt dan ook wel als wat cooler ervaren:o. Heb enkel wat footwork en freezes geoefend (google), niet dat ik daar helemaal sta te swingen oid. Simpele basics die lijken alsof ze veel kracht eisen zoals freezes, maar eigenlijk weinig voorstellen:D

Terug
Naar boven