- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
20-40 jaar na Eugen met die 'natty' bbers uit de jaren 30-50 is er niet veel veranderd. De basis met trainen en veel eiwitten was er toen ook al. Ook hadden ze toen geen verzadigde vetten fobie, dus eten deden ze wel goed. Vooral als je sommige shit diëten van tegenwoordig ziet. Ook is o.a. Eugen Sandow's FFMI van 27,14 gebruikt om aan te tonen dat dit 'natty' haalbaar is. Iets wat duidelijk aan de foto's te zien niet de juiste gegevens te zijn.Eugene sandow dat is zo lang geleden toen aten ze niet goed en wisten ze niet hoe ze moesten trainen.
Het enige wat ik zeg hou alsjeblieft op met deze losermentaliteit en ga gewoon trainen met een goed dieet en juiste instelling en sly is the limit
Keep on dreaming. Als natty is er gewoon niet veel te bereiken in deze sport. Ik kan er nog wel decent uit zien voor de gemiddelde persoon en droog worden, maar het fysiek dat ik wil is gewoon niet meer haalbaar. Dus dan ga ik ergens anders mijn aandacht aan besteden wat wel haalbaar is. Ik blijf trainen en eten om mijn fysiek te behouden en later om lean te worden, veel meer dan dat zit er niet in.
Optimistisch zijn is goed, maar te veel van iets is nooit goed. Zorgt alleen maar voor teleurstelling, als je je te grote dromen niet kunt bereiken.

?

. Conditie is al flink verbeterd, daarna nog even kunnen benchen en pullen. Dus gewoon even heel simpel ub gedaan. Gewicht hetzelfde, niet al te bijzonder.
Je bent toch geen powerlifter?