MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Eugene sandow dat is zo lang geleden toen aten ze niet goed en wisten ze niet hoe ze moesten trainen.

Het enige wat ik zeg hou alsjeblieft op met deze losermentaliteit en ga gewoon trainen met een goed dieet en juiste instelling en sly is the limit
20-40 jaar na Eugen met die 'natty' bbers uit de jaren 30-50 is er niet veel veranderd. De basis met trainen en veel eiwitten was er toen ook al. Ook hadden ze toen geen verzadigde vetten fobie, dus eten deden ze wel goed. Vooral als je sommige shit diëten van tegenwoordig ziet. Ook is o.a. Eugen Sandow's FFMI van 27,14 gebruikt om aan te tonen dat dit 'natty' haalbaar is. Iets wat duidelijk aan de foto's te zien niet de juiste gegevens te zijn.

Keep on dreaming. Als natty is er gewoon niet veel te bereiken in deze sport. Ik kan er nog wel decent uit zien voor de gemiddelde persoon en droog worden, maar het fysiek dat ik wil is gewoon niet meer haalbaar. Dus dan ga ik ergens anders mijn aandacht aan besteden wat wel haalbaar is. Ik blijf trainen en eten om mijn fysiek te behouden en later om lean te worden, veel meer dan dat zit er niet in.

Optimistisch zijn is goed, maar te veel van iets is nooit goed. Zorgt alleen maar voor teleurstelling, als je je te grote dromen niet kunt bereiken.

Eugene sandow dat is zo lang geleden toen aten ze niet goed en wisten ze niet hoe ze moesten trainen.

Het enige wat ik zeg hou alsjeblieft op met deze losermentaliteit en ga gewoon trainen met een goed dieet en juiste instelling en sly is the limit
Maar waarom kuur je dan wel? Jouw stats hadden dan ook wel natty gehaald kunnen worden?

Ik kuur niet, ik heb wel een een test winny kuur gedaan maar ben nu 15 weken off.

Daarnaast gaf ik je een compliment met je deadlift dat ik daar best wel van onder de indruk ben juist.

Gr
Dat laatste heb ik inderdaad verkeerd gelezen. Echter..op mijn deadlift en OHP na ben ik niet zo sterk. Massa is ook niet heel slecht..maar ja..het kan altijd beter!:thumbs:

20-40 jaar na Eugen met die 'natty' bbers uit de jaren 30-50 is er niet veel veranderd. De basis met trainen en veel eiwitten was er toen ook al. Ook hadden ze toen geen verzadigde vetten fobie, dus eten deden ze wel goed. Vooral als je sommige shit diëten van tegenwoordig ziet. Ook is o.a. Eugen Sandow's FFMI van 27,14 gebruikt om aan te tonen dat dit 'natty' haalbaar is. Iets wat duidelijk aan de foto's te zien niet de juiste gegevens te zijn.

Keep on dreaming. Als natty is er gewoon niet veel te bereiken in deze sport. Ik kan er nog wel decent uit zien voor de gemiddelde persoon en droog worden, maar het fysiek dat ik wil is gewoon niet meer haalbaar. Dus dan ga ik ergens anders mijn aandacht aan besteden wat wel haalbaar is. Ik blijf trainen en eten om mijn fysiek te behouden en later om lean te worden, veel meer dan dat zit er niet in.

Optimistisch zijn is goed, maar te veel van iets is nooit goed. Zorgt alleen maar voor teleurstelling, als je je te grote dromen niet kunt bereiken.
*amen*

Realistisch zijn is misschien verstandiger dan (te) optimistisch..

ik ben ook wel een ras-pessimist..

Ik kuurde omdat ik een keer wilde weten wat het was daarnaast ben ik nu 15 weken of en zit op 104 17% best wel nice ik wil naar de 95 met 10-11.5%

Idd ja een keer de ervaring met aas meemaken

Heb je een voorbeeld van je streeffysiek?

Dat is niet haalbaar maar je kunt nog enorm veel progressie halen.

Je naturel max haal je pas na 10 jaar serieus trainen

Dus ga voor die 90kg 10% over 2 jaar ofzo

Dus ga voor die 90kg 10% over 2 jaar ofzo
Ik ga sowieso voor die 10%, en daarna gewoon pakken wat ik pakken kan door te bulken met een klein surplus.

Ga nu proberen de voeding weer op te pakken. Na een jaar geen keuken te gebruiken ben ik nu erg laks en simpel aan het eten, met veel gejunk. En ik besteed meer dan heb dubbele per maand aan eten, wat ook niet zo fijn is:o. Morgen verhuizen, new house new me. Met een fatsoenlijke keuken en nette huisgenoten.

Vergeten gisteren nog even te loggen, druk bezig met verhuizen. Pre tren nog een uur gedanst en gestretched gezien ik laat ging en een lege zaal had:D. Conditie is al flink verbeterd, daarna nog even kunnen benchen en pullen. Dus gewoon even heel simpel ub gedaan. Gewicht hetzelfde, niet al te bijzonder.

Nog even een paar foto's gezien ik al lang niets meer heb geplaatst. Bf is wss wat hoger nu. Sinds m'n verstopte gootsteen heb ik echt nauwelijks een pan gebruikt gezien ik steeds m'n fucking was onder de douche moet doen omdat de keuken op slot zit. Dus heb echt heel bagger gegeten, baggerder dan normaal:o. Ben ook boem 91,8kg, rip.

Screenshot_20170831-110155.png

Screenshot_20170831-110206.png

Ik zit nu op 104kg 17% en ik kan nog 8kg pakke zijn 90kg is makkelijk haalbaar mis niet voor iemand als jij blijkbaar.

Ben ik de enige op dit forum die zich irriteert aan die mentaliteit dat naturel niks haalbaar is?

Ik zit nu op 104kg 17% en ik kan nog 8kg pakke zijn 90kg is makkelijk haalbaar mis niet voor iemand als jij blijkbaar.

Ben ik de enige op dit forum die zich irriteert aan die mentaliteit dat naturel niks haalbaar is?
Succes met die 8kg..

Noway dat je die pakt. Er zijn gasten die flink kuren en maar net aan 1.80m bij 90kg droog zijn :roflol:

Maar nee @Hercules27 gained nog wel even 8kg. Wat een flutstats trouwens na een kuur...17%:sad: Je bent toch geen powerlifter?:trollface:

Na een kuur kom je in vet% aan daarnaast heb ik gemerkt dat ik slecht reageer op test teveel aromatisatie in mijn geval daarom kwam ik al niet heel droog uit de kuur.

Nootje zit ook op een veels te hoog vet% maar daar zeg je niks tegen.

Over die gasten die bij 1.80 90kg wegen op 10% wil ik zeggen dat ze losergenen hebben wat betreft massa bouw

Ik ben geen powerlifter maar ook geen bodybuilder want heb nog nooit op podium gestaan

Na een kuur kom je in vet% aan daarnaast heb ik gemerkt dat ik slecht reageer op test teveel aromatisatie in mijn geval daarom kwam ik al niet heel droog uit de kuur.

Nootje zit ook op een veels te hoog vet% maar daar zeg je niks tegen.

Over die gasten die bij 1.80 90kg wegen op 10% wil ik zeggen dat ze losergenen hebben wat betreft massa bouw
Omdat Nootmuskaat niet hoog van de toren aan het blazen is. Jij hebt het over natty gains terwijl je waarschijnlijk door te weinig kennis of lomp kuren gewoon een shit fysiek hebt neergezet..

Terug
Naar boven