Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus...jij hebt echt geen realistisch beeld van wat haalbaar is![]()
Omdat Nootmuskaat niet hoog van de toren aan het blazen is. Jij hebt het over natty gains terwijl je waarschijnlijk door te weinig kennis of lomp kuren gewoon een shit fysiek hebt neergezet..

Maar ik weet van mezelf dat m'n vp te hoog is en ga het nog wel aanpakken. Jij praat over 140% dedication en een FFMI van 27 dat makkelijk natty te halen moet zijn. Als het allemaal voor jou zo makkelijk is, dan zou jij absoluut niet op 17% moeten komen met die dedication. Ik weet van mezelf dat ik veel minder dedicated ben geworden, en daar hoort ook sowieso geen AAS bij.Na een kuur kom je in vet% aan daarnaast heb ik gemerkt dat ik slecht reageer op test teveel aromatisatie in mijn geval daarom kwam ik al niet heel droog uit de kuur.
Nootje zit ook op een veels te hoog vet% maar daar zeg je niks tegen.
Over die gasten die bij 1.80 90kg wegen op 10% wil ik zeggen dat ze losergenen hebben wat betreft massa bouw
. En indien dat zo was, dan zou je na 4% toch al denken van 'hey, hier klopt iets niet; misschien moet ik minder eten'.Dan heb je toch een FFMI van 25... wat als superior gezien wordt ...of wil je nu zeggen dat iedereen tot 25 ffmi loser genen heeft, want dan noem je nu 99% van DBB een loser heOver die gasten die bij 1.80 90kg wegen op 10% wil ik zeggen dat ze losergenen hebben wat betreft massa bouw
Je komt niet intelligent over je weet niet welk fysiek ik heb neergezet of hoe ik gekuurd heb of hoeveel kennis ik wel of niet heb
Ik zeg niks
Graag gedaan...zo ben ikNootjes road to recovery
Haha, wat een pagina. Geef je hier btw 100% gelijk in hoor Marvin.
Drie posts van hem en dacht ik al, ala Rob Geus manmanman;
23 – 25 = Superior dus kan
Het heet niet voor niks superior....
Of deze, ook heel mooi;
Nootmuskaat ik was met skatermarvin in conversatie
Zegt hij in de log van Nootmuskaat
En als laatste deze, om als kers op de taart
Ik kuur niet, ik heb wel een een test winny kuur gedaan maar ben nu 15 weken off.
Thanks voor de tag @Skatermarvin
Give me an amen!Het voelt net Marvin's log, wel leuk hier
Maar ik weet van mezelf dat m'n vp te hoog is en ga het nog wel aanpakken. Jij praat over 140% dedication en een FFMI van 27 dat makkelijk natty te halen moet zijn. Als het allemaal voor jou zo makkelijk is, dan zou jij absoluut niet op 17% moeten komen met die dedication. Ik weet van mezelf dat ik veel minder dedicated ben geworden, en daar hoort ook sowieso geen AAS bij.
Overigens zou iemand met jouw dedication pas met een cycle beginnen op 8% bf, om dan bijna 10% bf aan te komen in een paar maanden kun je niet blamen op het aromatase enzym. En indien dat zo was, dan zou je na 4% toch al denken van 'hey, hier klopt iets niet; misschien moet ik minder eten'.

Dit dusDan heb je toch een FFMI van 25... wat als superior gezien wordt ...of wil je nu zeggen dat iedereen tot 25 ffmi loser genen heeft, want dan noem je nu 99% van DBB een loser he

Is hij nog depri van zijn nakuur?

10% is nog een flinke overschatting ben ik bang. Niet iedereen kan kampioen worden..wat ze bedoelen met superieur is dat 10% van de mensen die trainen in die categorie vallen meer niet.
Het punt wat ik wil maken is dat het naar mijn mening gaat over de instelling.

10% is nog een flinke overschatting ben ik bang. Niet iedereen kan kampioen worden..
Verder lach ik de ballen uit mijn broek om sommige gasten op het forum..dedicated as f**k! Nooit cheaten, de hele hardcore lifestyle...en een kutfysiek..
Laat mij maar vreten, zuipen en wat klagen hier en daar![]()

Verder lach ik de ballen uit mijn broek om sommige gasten op het forum..dedicated as f**k! Nooit cheaten, de hele hardcore lifestyle...en een kutfysiek..

Ik ben al hersteld, mijn pinda's zijn weer nootmuskaatjes en alles werkt en voelt weer zoals een jaar daarvoor. Dus ga rustig verderoke boys het is inderdaad het log van nootmuskaat laten we het niet meer kapen en het over het herstel van nootmuskaat hebben.

Amen, ik volg de Marvin way. Als je dan toch niet kunt komen waar je wilt kun je lekker rustig aan doen! Een wijntje hier en daar, wat mac en een beetje shoarma. Moet nog wel even de Marvin bf halen, dat gaat nog wel tijd kosten vanaf m'n percentage10% is nog een flinke overschatting ben ik bang. Niet iedereen kan kampioen worden..

Nieuwe vrijdag rel alleen dan in het verkeerde log?![]()

Sorry!! Hoe kan ik het goed maken??Hey, doe 'es aardig over gasten zoals ik, die zich de vetpest moeten trainen, cutten en er een hele hardcore lifestyle op nahouden! Dat kutfysiek...nja, daar wordt aan gewerkt![]()

Gewoon recompen!Ik ben al hersteld, mijn pinda's zijn weer nootmuskaatjes en alles werkt en voelt weer zoals een jaar daarvoor. Dus ga rustig verder
Amen, ik volg de Marvin way. Als je dan toch niet kunt komen waar je wilt kun je lekker rustig aan doen! Een wijntje hier en daar, wat mac en een beetje shoarma. Moet nog wel even de Marvin bf halen, dat gaat nog wel tijd kosten vanaf m'n percentage![]()

*amen*Sowieso heeft @Skatermarvin hier gelijk, @Hercules27 ik heb echt het gevoel dat je heel makkelijk denkt over natty gains maken, voor iemand die ook natty getraind heeft moet je toch wel een klein beetje door hebben dat wat je zegt bijv. 2jaar 90kg 10%bf gewoon simpel weg niet realistisch is? wie hou je hiermee voor de gek?

Dat is nogal afhankelijk met welke stats je begint lijkt meIk denk dat je de eerste 5 jaar 20 a 25 kg natty kunt aankomen, met gelijk blijvend vet%. Daarna zal het een heel stuk langzamer gaan voor de gene die natty blijven en/of loser genen hebben![]()