Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

mwa ..als je nog nooit een gewicht hebt aangeraakt en je start hardcore vanaf 80kg, dan kun je na 5 jaar best 105kg wegen

edit: in het gunstigste geval dan

Als je 1.80 bent met 80kg, wordt je natty niet 1.80 - 105kg met 10%. Misschien als je 2.00 meter bent, zelfs dan al lastig.

Als je 1.80 bent met 80kg, wordt je natty niet 1.80 - 105kg met 10%. Misschien als je 2.00 meter bent, zelfs dan al lastig.
Als je 1.80 bent op 80kg bij 10%, zonder ooit een gewicht te hebben aangeraakt ...dan heb je de genen op een gunstige plek kan ik je vertellen. Dan zou het kunnen dat je die 105kg gaat halen na 5 jaar hardcore.

25 kg aankomen en vp gelijk houden betekent dat je dus zo'n 22,5kg spier aan moet komen in 5 jaar mits je op 10% staat.

22,5kg..

Misschien op 1.90 50 kg tot 1.90 75 ofzo..

Als je 1.80 bent op 80kg bij 10%, zonder ooit een gewicht te hebben aangeraakt ...dan heb je de genen op een gunstige plek kan ik je vertellen. Dan zou het kunnen dat je die 105kg gaat halen na 5 jaar hardcore.

Blijven we wel even realistisch hoeveel mensen zijn er nou, zonder een gewicht te hebben aangeraakt, 1,80m bij 80kg met 10 procent. Ik ken zie in ieder geval niet.

Het heeft er echt mee te maken vanaf welk punt je begint, het is inderdaad mogelijk als je 1,90 bent en 63kg dat je binnen 5 jaar richting de 85-90kg gaat, als je echt hardcore doet misschien wel 95kg maar als we nu gewoon blijven kijken naar @Nootmuskaatje dan moeten we eerlijk zijn en heeft hij door zijn kuur en harde werk een fysiek neer gezet wat die natty simpel weg niet gaat bereiken en dus ook geen 90kg met 10%bf in 2 jaar ( zonder teveel massa te verliezen)

Blijven we wel even realistisch hoeveel mensen zijn er nou, zonder een gewicht te hebben aangeraakt, 1,80m bij 80kg met 10 procent. Ik ken zie in ieder geval niet.
Klopt, die kom je inderdaad zelden tegen. Daarom zei ik: dan heb je de genen op een gunstige plek, lees bijzonder gunstig

Het was ook een reply op de hypothese die Kyoshi neer legde:

Dan heb je toch een FFMI van 25... wat als superior gezien wordt ...of wil je nu zeggen dat iedereen tot 25 ffmi loser genen heeft, want dan noem je nu 99% van DBB een loser he

Denny dit ging over gasten die zich te pl**ris kuren en dit was een reactie op een post van Skatermarvin als je deze stats natty behaalt is dit zeer mooi.
Gr

Het voelt net Marvin's log, wel leuk hier:o:o

Maar ik weet van mezelf dat m'n vp te hoog is en ga het nog wel aanpakken. Jij praat over 140% dedication en een FFMI van 27 dat makkelijk natty te halen moet zijn. Als het allemaal voor jou zo makkelijk is, dan zou jij absoluut niet op 17% moeten komen met die dedication. Ik weet van mezelf dat ik veel minder dedicated ben geworden, en daar hoort ook sowieso geen AAS bij.

Overigens zou iemand met jouw dedication pas met een cycle beginnen op 8% bf, om dan bijna 10% bf aan te komen in een paar maanden kun je niet blamen op het aromatase enzym:roflol:. En indien dat zo was, dan zou je na 4% toch al denken van 'hey, hier klopt iets niet; misschien moet ik minder eten'.[/QUOTE

Over dat ffmi van 27 dit heb ik niet gezegd ik denk dat een ffmi van 24.5 te halen is voor veel mensen laten we zeggen 20% van de mensen

Ik heb daarnaast periodes gehad met veels te weinig dedication op dit moment gaat het goed voorbeeld: ik bankdruk nu 120kg voor 8 reps dit is hetzelfde als in de kuur van 15 weken geleden.

Ik begon die kuur op veels te hoog vet% dit was een fout, ik eindigde de kuur op 13% nu ben ik in 15 weken 4% aangekomen, zo vreemd is dit niet.
Gr

Laatste drie alinea's zijn mijn reactie

Ik ga nu even bijdehand doen die 140% dedication waar jij over praat die is wiskundig onmogelijk maar ik begrijp je punt.

Ik zeg alleen maar pak als naturel je spieren 2x in de week met genoeg rust tussen de setten en eet genoeg en slaap elke dag 8 uur.
Train daarnaast min 6 uur in de week.

Als dit hierboven teveel gevraagd is dan kun je beter stoppen!

Ik ga nu even bijdehand doen die 140% dedication waar jij over praat die is wiskundig onmogelijk maar ik begrijp je punt.

Ik zeg alleen maar pak als naturel je spieren 2x in de week met genoeg rust tussen de setten en eet genoeg en slaap elke dag 8 uur.

Goed verhaal :thumb:!

Goed stuk voor sochtends bij de koffie.

• Topic Starter Topic Starter
Geloof me ze zijn er echt, dat zijn de jongens die later prijzen pakken en na een eerste kuur 120kg wegen
Inb4 hypergonadism, acromegaly en een absurde type I & II vezelratio met een goddelijk respons op testosteron & IGF-1.

Lol, de eerste alinea ga ik niet eens op in. In Rusland is dat mogelijk, nuff said. En zoals ik al 100x heb gezegd zit een pro fysiek of podium er niet meer voor me in, en ben ik wel tevreden met wat ik nu heb. Waarom zou ik gaan stoppen? 3 jaar geleden was ik 62kg op 1m82, dus zou zonde zijn om te stoppen omdat ik geen 100kg op 10% kan worden.

Ik ga binnenkort cutten, en daarna gewoon met een klein surplus kijken wat ik pakken kan. In een surplus eten heb ik geen moeite mee, dus als ik dan nog een kg of 2 pak is dat mooi meegenomen.

Train 6 uur per week? Tijd zegt vrij weinig. Ik kan prima 2-3 x fb doen in 45-60 min per training. Pak ik alles 2-3 x per week. Je hebt geen 100 oefeningen nodig om te groeien, met de basis (sbd+bor) kom je al een heel eind.

• Topic Starter Topic Starter
Volgers: 39. +6, keep it on Hercule. Is Mr. Satan eigenlijk natty? :thinking:
latest?cb=20151224054651.png

maar als we nu gewoon blijven kijken naar @Nootmuskaatje dan moeten we eerlijk zijn en heeft hij door zijn kuur en harde werk een fysiek neer gezet wat die natty simpel weg niet gaat bereiken en dus ook geen 90kg met 10%bf in 2 jaar ( zonder teveel massa te verliezen)

Sorry man en no offence naar Nootmuskaatje, maar je praat alsof hij 100 kg bij 6 % is. Een fysiek van 90 kg bij een procent of 20 is al niet meer natty te bereiken?

Terug
Naar boven