MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Kut feestdagen, was even vergeten te loggen:o. Maar heb echt retesnel moeten trainen omdat ik was vergeten dat vandaag aangepaste openingstijden zijn. Moest dus kiezen of pushen of legs, en die keuze was snel gemaakt:o

DB benchpress
1x10x44
2x9x44

Db shoulder press
3x12x24

Plate-loaded calf raises > deze moest er wel sowieso in, ik hou van m'n kuiten, daar wil ik alles van houden:D
4x12x140

Cable flyes
4x12x12,5

CGBP
3x10x60
 
+1.6kg
+2.5cm waist
-1cm arms

And so it begins, tijd om wat cardio toe te voegen. Kcals zijn blijkbaar toch nog te veel, maar lager dan 3500 ga ik niet. Klein beetje cardio zo nu en dan zal voldoende moeten zijn en ook beter voor de cardiovasculaire gains. Cardio gains kan ik nog flink maken met mijn flut conditie.

Druk weekend en maandag gehad, geen tijd gehad om gisteren te trainen of de training eerder te doen. Vandaag dus FB: squat, dl, bench, bb rows (+ wat isolatie kuiten/armen). En vandaag ook goed eten en verjaardag gains maken:marvin:
 
Van harte proficiat met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden?
 
Van harte proficiat met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden?
Had het eerst op mijn profiel staan, maar leeftijd kan men zo lastig over doen:o. Ik was in ieder geval net oud genoeg om hier een log te mogen openen;)
 
Thanks voor de felicitaties!

Matige training, had er wel wat meer van verwacht met een halve vlaai preworkout en nog van alles aan broodjes + een muffin op school :(. Gezien de enorme hoeveelheden aan kcals terwijl ik al te dik aan het worden ben heb ik ub gedaan en doe ik morgen lb in plaats van rust:o

Pullups (omlaag gegaan)
2x8xbw
1x7bw

Benchpress (van explosief 10x100 naar een matige 5x100. Bench is al een tijdje wat lager tho)
opwarmen
3x5x100
1x8x80

Db rows
3x12x40

Db seated shoulder press
4x10x28

Concentration curls
3x10x16

Pushdowns
3x10x60

Ehm, dan moet je even de forumregels doornemen:o
 
Lekker zeg! Wat voor:marvin:?

Klote dat je nu natty weer begint te strugglen met de bench!:sad: Maar 5x100kg vind ik persoonlijk nog steeds netjes..Die seated shoulder presses zijn ook niet mis man!:woot:

Alvast succes vandaag!
Bench gaat al een tijdje aardig onderuit door een gedoe met m'n onderarmen. Shoulder pressen konden ook veel hoger zijn daardoor, had langer dan een half jaar geen overhead pressen kunnen doen :(. Naast dat ik het een half jaar niet kon doen deed ik ze verder heel onregelmatig.

Simpele aardbeien bavaroisevlaai van de Jumbo:D
 
Klote dat je nu natty weer begint te strugglen met de bench!:sad: Maar 5x100kg vind ik persoonlijk nog steeds netjes..Die seated shoulder presses zijn ook niet mis man!:woot:

Ik vraag me eigenlijk af wat de gemiddelde DBB'er natty op de bench kan verzetten? Ik meen me te herinneren dat dat bij mij setjes waren van 90-100 kg. Mijn max is dan naar setjes van 130 kg gegaan, niet meer natty natuurlijk :)
 
Ik vraag me eigenlijk af wat de gemiddelde DBB'er natty op de bench kan verzetten? Ik meen me te herinneren dat dat bij mij setjes waren van 90-100 kg. Mijn max is dan naar setjes van 130 kg gegaan, niet meer natty natuurlijk :)
90kg op reps lukt mij net (op 80kg bij 1.80m). 100kg misschien een triple en mijn max nog altijd slechts 1x112.5kg.

Echter: ik ben geen uitzonderlijk sterke bencher. Denk dat natty 1.5xbw (minimaal) toch zeker haalbaar moet zijn (1RM)
 
Ik vraag me eigenlijk af wat de gemiddelde DBB'er natty op de bench kan verzetten? Ik meen me te herinneren dat dat bij mij setjes waren van 90-100 kg. Mijn max is dan naar setjes van 130 kg gegaan, niet meer natty natuurlijk :)
Voordat ik ON ging, na een kleine 10 maanden trainen, was m'n bench 1x102,5. Ik vind 5x100 dus erg matig na 1 kuur en vervolgens 1 jaar lang ON te zijn geweest. Zeurende pijntjes door te snel omhoog te zijn gegaan in het begin.
 
waarom eet je zoveel? ik zou rond de 3000cals gaan zitten als dat te laag is klein beetje verhogen.
 
je zit nu in een minder anabole staat dus verbrand je minder calorieën, daarnaast is oestrogeen mis verhoogd dus meer vetopslag.
 
Back
Naar boven