MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

waarom eet je zoveel? ik zou rond de 3000cals gaan zitten als dat te laag is klein beetje verhogen.
3500 is voor mij de grens, minder dan dat is niet prettig. Op 97kg en 4x pw trainen kan ik nog best wat hebben, alleen een klein beetje cardio toevoegen. Te weinig kcals en je verliest een berg massa.
 
Vandaag toch maar even rusten, voel me erg futloos. Ben echt blij als ik in de zomer een nieuw kamer kan zoeken, klote junkies hier. Om kwart voor 7 het huis doorschreeuwen en muziek blazen alsof ze op een festival zitten. Laatste dagen weer eens bagger geslapen, en dan nog weer veldwerk gehad en flink gelopen. Nergens de kracht voor vandaag, ik ga zelfs morgen m'n huiswerk voor dan 's ochtends maken omdat ik momenteel nergens aan toe ben.

Ben wel bang dat dit mijn herstel niet ten goede zal komen. Slecht slapen terwijl ik aan het herstellen ben na 1 jaar lang onderdrukt te zijn..
 
Ben wel bang dat dit mijn herstel niet ten goede zal komen. Slecht slapen terwijl ik aan het herstellen ben na 1 jaar lang onderdrukt te zijn..

Neem je iets zoals ZMA? Kan helpen om beter/vaster te slapen.

Edit: als je buren natuurlijk zo een lawaai maken, zal er weinig helpen...
 
Laatst bewerkt:
Neem je iets zoals ZMA? Kan helpen om beter/vaster te slapen.

Edit: als je buren natuurlijk zo een lawaai maken, zal er weinig helpen...
Huisgenoten, nog net iets erger dan buren... Junkies van 30 tot 40 jaar die vrijwel nooit slapen, of enkel wanneer ik zelf wakker ben een keer slapen omdat het na een paar dagen wel moet. Ook werkloos, dus ze zijn er zo goed als 24/7.
 
Met oordoppen slapen misschien een optie?
Ze schreeuwen echt letterlijk het huis door, en de ergste vent heeft een kamer naast mij. Met oordoppen die sterk genoeg zijn om dat voldoende te dempen ben ik bang dat ik mijn wekker zal missen.
 
Klagen bij huisbaas?
 
Klagen bij huisbaas?
Maandenlang gedaan. Bewoners onder ons zijn weg gegaan (zelfde huisbaas), buren naast ons klaagden regelmatig en waren uiteindelijk ook weg gegaan. Er is een soort tussenpersoon die het er met mij eens is, en hij zei ook tegen de huisbaas dat hij er wat aan moest doen. Met als reactie: "Wat moet ik daar tegen doen dan?" De huisbaas is een lakse vent die het allemaal geen reet uitmaakt, zolang je je huur maar betaalt. Al had ik wel verwacht dat hij actie zou ondernemen nadat het winkeltje onder ons, met een aardig huurbedrag, leeg was komen te staan (en nu maanden later nog leeg staat).
 
Ze schreeuwen echt letterlijk het huis door, en de ergste vent heeft een kamer naast mij. Met oordoppen die sterk genoeg zijn om dat voldoende te dempen ben ik bang dat ik mijn wekker zal missen.

Effe gaan roid ragen en hun eens goed door elkaar schudden?

Neen serieus, dat is echt kutsituatie, vooral als je je slaap nodig hebt! Kan je bij je vriendin af en toe blijven pitten?
 
Effe gaan roid ragen en hun eens goed door elkaar schudden?

Neen serieus, dat is echt kutsituatie, vooral als je je slaap nodig hebt! Kan je bij je vriendin af en toe blijven pitten?
Vrijdag middag t/m maandag middag ben ik bij mijn ouders, maar daar ben ik ook altijd vroeg wakker gezien de gordijnen zo goed als geen licht buiten houden. Het is gelukkig niet zo lang meer, per 1 juli of 1 augustus kan ik weg.
 
Erg zwakke lb tren, niet eens het loggen waard. Merk wel dat ik wat low T kenmerken begin te krijgen. Intensiteit, motivatie en energie zijn flink aan het kelderen, ondanks dat ik vandaag goed heb geslapen en een rustige dag heb gehad. Als ik zo doorga zal ik best wat spiermassa inleveren, en vreemd genoeg doet dat mij minder dan ik had verwacht. Heb nu iets van, dan lever ik nu maar gewoon wat in, en pak ik later alles weer op als ik volledig hersteld ben. Heb ook geen haast meer. Gewoon trainen als dat ik er zin in heb, en af en toe maar wat forceren.

Na het lopen naar de basic was ik al gewoon energieloos en had ik nergens zin in. Maar wel veel bewogen en gewandeld vandaag, spiermassa verliezen kan ik mee leven, maar 20+% bf absoluut niet:o. Al helemaal gezien het feit dat ik maanden niet mag cutten, gezien dat te averechts zal werken tijdens het herstel en meer slecht dan goed zal doen, fysiek- en gezondheidswijs.
 
Gestoorde UB tren net. Had nogal wat aan m'n hoofd, dus even alles in de training geknald. Ook volop kunnen focussen, gezien ik nauwelijks schoolwerk heb voor volgende week.

Intensiteit, explosiviteit en drive alsof ik middenin een goede blast zit. Heb m'n baggere trainingen van de laatste tijd ver overtroffen, alleen al 4 extra reps op benchpress en veel explosievere reps. Helaas zal het niet elke keer zo'n feest zijn. Goede 1,5 uur getrained, het dubbele van de laatste matige trainingen.

BB rows
Opwarmen
2x8x100
2x12x80

Benchpress
Opwarmen
1x9x100
1x6x100
1x12x80 > onderarmen zaten weer te zuren, hierop gelaten. Tevreden genoeg.

Plate-loaded lat pulldowns
3x12x120 (60kg aan beide kanten)

Cable flyes
1x14x12,5
2x12x15
1x12x12,5

Concentration curls
1x16x8
3x14x10

Tricep pushdowns
1x12x50
1x12x55
^kreeg toen last van maagzuur en mijn schouders, dus daarop gelaten. De cables hier zijn vreemd. Het omlaag trekken is 10x zwaarder dan de reps zelf, waardoor m'n schouders te veel belast worden.

Screenshot_20170513-155001.png

Screenshot_20170513-160342.jpg
Ikr, kan voor geen meter poseren. Maar die bicep vein ziet er wel cool uit:grinny:. M'n middel staat er helaas niet al te best bij, en dat zal die voorlopig ook niet doen.

:baard:
 
Laatst bewerkt:
Zo vet ben je toch nog niet! Training ziet er lekker uit!:thumbs:
 
Zo vet ben je toch nog niet! Training ziet er lekker uit!:thumbs:
Alleen kan en mag ik tot maanden na mijn pct nog niet cutten he:(. Ten eerste komt cutten het herstel al niet ten goede, en ten tweede verlies ik dan meer spier- dan vetmassa. Als ik het zo kan houden vind ik het prima, dus laten we daar maar op hopen.
 
Back
Naar boven