- Lid sinds
- 10 aug 2016
- Berichten
- 5.824
- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
En algemeen was het een didactische werkvorm. Je kunt veel laten zien en praten, maar niets is sterker dan iets daadwerkelijk meemaken. Het zijn van die dingen waar je bij had moeten zijn om het echt 100% te kunnen snappen![]()
Ik ben toevallig ook afgestudeerd (in een vorig leven) als leraar en het aanschouwelijkheids- en activiteitsprincipe zijn idd belangrijke didactische principes om leerstof over te brengen en een krachtige leeromgeving te creëren (gekoppeld aan de juiste didactische werkvorm: onderwijsleergesprek, groepswerk, ...) maar dit is toch straf

En ja ik weet dat ik op het forum vaak fouten typ, als gediplomeerd leraar is dat 'not done' maar hier op het forum ben ik voor de fun actief. Grammatica en spelling kunnen me dan gestolen worden





Ik geef hier wel regelmatig nog opleidingen aan collega's, over jaarrekeningen en de wetgeving die we behandelen op onze dienst.
Toch wel een bijzonder iets als docent, tot op heden heb ik nog geen enorm gespierd docent gezien.
