- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Mooi dat de bloeduitslag an sich goed was.Bloeduitslag binnen, alles schijnt binnen de waarden te zijn m.u.v. een minimale verhoging van CRP. Gezien CRP verhoogd wordt bij ontstekingen en infecties etc, en ik op het moment van prikken ziek was + nog een flinke wond in m'n mond heb, zal het dus vast niets bijzonders zijn. Vrijdag een telefonisch spreekuur met de huisarts zelf, gezien de assistente er natuurlijk niets over mag zeggen buiten dat alleen dat licht verhoogd is.
Verder voel ik me vandaag weer fit. Kcals terug naar 2250-2500. Vandaag lekker ub trainen met enkele lichte lb oefeningen om het een beetje rustig aan te doen.
Wel een beetje veel spanning en stress op dit moment. Veel uren ingeroosterd op werk omdat ik het geld nodig heb voor een nieuwe laptop + mijn minor, veel in te halen voor school en over enkele weken de tentamens met 2 herkansingen er bovenop. Dus dat wordt nog wat.
Klinkt als een drukke periode. Sterkte en succes er mee! Studie is belangrijk, dus even focussen en om je tentamens en trainen om je kop leeg te maken.
Wat voor werk doe je? (Bijbaantje neem ik aan.)

. Ik hoop alleen wel dat ik niet snel weer ziek word, want dat is toch wel elke keer een setback. Toch wel weer een paar trainingen minder. Nu maar 1 training gemist, maar laatst ook nog.
. Past niet in m'n planning met tandenpoetsen en mondspoeling als ik om 11 uur wil slapen