MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bloeduitslag binnen, alles schijnt binnen de waarden te zijn m.u.v. een minimale verhoging van CRP. Gezien CRP verhoogd wordt bij ontstekingen en infecties etc, en ik op het moment van prikken ziek was + nog een flinke wond in m'n mond heb, zal het dus vast niets bijzonders zijn. Vrijdag een telefonisch spreekuur met de huisarts zelf, gezien de assistente er natuurlijk niets over mag zeggen buiten dat alleen dat licht verhoogd is.

Verder voel ik me vandaag weer fit. Kcals terug naar 2250-2500. Vandaag lekker ub trainen met enkele lichte lb oefeningen om het een beetje rustig aan te doen.

Wel een beetje veel spanning en stress op dit moment. Veel uren ingeroosterd op werk omdat ik het geld nodig heb voor een nieuwe laptop + mijn minor, veel in te halen voor school en over enkele weken de tentamens met 2 herkansingen er bovenop. Dus dat wordt nog wat.
Mooi dat de bloeduitslag an sich goed was.

Klinkt als een drukke periode. Sterkte en succes er mee! Studie is belangrijk, dus even focussen en om je tentamens en trainen om je kop leeg te maken. :thumbs:
Wat voor werk doe je? (Bijbaantje neem ik aan.)

Veel groente en fruit is goat. Ik skip tegenwoordig m'n zetmeel carbs en eet alleen vlees + groente met wat ketchup. Alles in een bowl en goaan. Laat morgen m'n meal op snapchat wel ff zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Nog een shape update. Denk dat er wel wat vocht om m'n middel hangt, heb echt zo verschillend gegeten de laatste dagen. En dan gisteren 2 dikke zoutbommen van een burgers met extra cheddar :o

Screenshot_20181010-220416.jpg

Mooi dat de bloeduitslag an sich goed was.

Klinkt als een drukke periode. Sterkte en succes er mee! Studie is belangrijk, dus even focussen en om je tentamens en trainen om je kop leeg te maken. :thumbs:
Wat voor werk doe je? (Bijbaantje neem ik aan.)
Vandaag lekker kunnen relaxen. Al m'n huiswerk af voor 8 uur en kunnen trainen, en nu zelfs een uur tijd om even te rusten voor het slapen. Trainen was extra lekker vanwege de rust in m'n hoofd vandaag :D. Ik hoop alleen wel dat ik niet snel weer ziek word, want dat is toch wel elke keer een setback. Toch wel weer een paar trainingen minder. Nu maar 1 training gemist, maar laatst ook nog.

Werk in de horeca, dus vrijdag en zaterdag wordt mooi kudt. Lekker even een extra zomerdag terwijl ik moet werken :o. Wel leuke collega's en uitstekende lonen, maar aardig zwaar met de rest er omheen..

• #1.004
Veel groente en fruit is goat. Ik skip tegenwoordig m'n zetmeel carbs en eet alleen vlees + groente met wat ketchup. Alles in een bowl en goaan. Laat morgen m'n meal op snapchat wel ff zien.
Dat idd! Kip met hot n spicy en zalm met lemon and garlic kruiden van xxl zijn al een meal op zich. Flinke bomen broccoli naast en bakken fruit hier en daar gaan er altijd in :D. En dan spreken we van 225+250+100+125 kcal voor 2 dikke warme meals met fruit en 80-90g eiwit.

Toch 2200 kcal vandaag omdat ik de caseine shake heb geskipt:eyebrow:. Past niet in m'n planning met tandenpoetsen en mondspoeling als ik om 11 uur wil slapen:roflol::roflol::roflol:. Net m'n zalm op. Die 10g bcaa's van m'n goodie bag gepopt, feel the leucine

Dat idd! Kip met hot n spicy en zalm met lemon and garlic kruiden van xxl zijn al een meal op zich. Flinke bomen broccoli naast en bakken fruit hier en daar gaat er altijd in :D. En dan spreken we van 225+250+100+125 kcal voor 2 dikke warme meals met fruit en 80-90g eiwit.
Zalm eet ik niet want vind ik te duur, wellicht soon eens proberen tho. Eigenlijk is m'n go to meal tegenwoordig:
200g kipdij + 100g champignonen samen kruiden en bakken. En dan in een bowl 100g sla, 1 tomaat, 100-150g komkommer, kip en champignon er bij. En dan als laatste wat ketchup of low kcal mayo er bij. Broccoli zou ook wel kunnen maar vind die stronken vaak wat te groot.

Ik fl**ker altijd 400 gram wokgroenten in de wok met kip of biefstukpuntjes van Musclemeat. (Ik neem dan wel rijst/pasta er bij, maar tijdens de cut wordt dit 50 gram i.p.v. 100). Veel kruiden, evt. beetje ketjap, knoflook, citroentje etc.

• #1.007
Zalm eet ik niet want vind ik te duur, wellicht soon eens proberen tho. Eigenlijk is m'n go to meal tegenwoordig:
200g kipdij + 100g champignonen samen kruiden en bakken. En dan in een bowl 100g sla, 1 tomaat, 100-150g komkommer, kip en champignon er bij. En dan als laatste wat ketchup of low kcal mayo er bij. Broccoli zou ook wel kunnen maar vind die stronken vaak wat te groot.
Ik eet altijd minimaal 250g zalm of makreel per week. Naast dat ik vis gewoon het beste vind ofc de omegatjes. Die van de ah uit de vriezer zijn een aanrader. Je hebt de goedkope troep van 3,50 met 1g vet per 100g, of de goei van 4,50 met 14g vet per 100g. Heb je 2 porties van 125g voor 4,50. Broccoli gewoon zelf in stukken snijden :p

Broccoliroosjes uit de diepvries (supermarkt of Musclemeat), easy. :D

• #1.009
82.1kg (-0.0) & 76.5cm waist (-0.3), zo zie ik t graag :D. Zo smal is m'n waist niet eerder geweest, en ik ben nog lang niet goed droog.

• #1.017
Eén van de beste trainingen vandaag. Moest blijkbaar van 12 tot 9 werken ipv 5 tot 12, dus moest na school gelijk door. t*ring druk vanwege het lekkere weer en 0.0 energieniveau voor het sporten. Heb het erg simpel gehouden, en sws even geen zware squats/deads gezien m'n onderrug al irriteert als ik een paar uur met dienbladen loop, vast eens wat mis gegaan.

Fb 12 okt

Benchpress
1x15x20
1x12x60
3x8x70

Lat pulldowns
4x12x55

Leg press (machine)
3x12x180

1-legged calf raises (in leg press)
1x10x120
3x10x110

Leg curls
3x8x65

De gewichten stellen niets voor, maar mentaal was deze training een 10. Zelfs zonder energie en op een laat tijdstip had ik nog dikke motivatie en zin om te gaan. Kcals netjes op 2250. Shreddennn

• #1.018
Blaren tussen m'n benen en dodelijke voeten van al het lopen en slepen met de dienbladen. Als ik deze cut geen shredded fucker word op 2250 kcal zelfs op werkdagen met 9-10 uur werken dan weet ik het ook niet meer:roflol:. god***domme wat een drukte vandaag, eerder moeten beginnen en langer door moeten werken.

Wat ik eerder altijd deed was dagen waar ik heel actief was ook meer eten want meer verbrand. 10 uur lang met dienbladeren (snel)lopen is volgens mij best wel een leuk beetje extra kcal verbruikt :D

• Like
Waarderingen: BB_
Denk dat een stappenteller echt in het rooie gaat op zo'n dag :) Je hebt wel wat extra nodig voor herstel na zo'n dag (KH + eiwit) lijkt me.

• #1.020
Denk dat een stappenteller echt in het rooie gaat op zo'n dag :) Je hebt wel wat extra nodig voor herstel na zo'n dag (KH + eiwit) lijkt me.
Denk het ook. 2 dagen achter elkaar gewerkt en ineens boem. Vandaag gewogen op 80.9kg(-1.2) en 76cm(-0.5) waist :roflol::roflol:

Terug
Naar boven