Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Miss paar kleie flesjes wijn?
Ook wel wat duurder maar nog niet zo duur als in Oslo...
Als m'n vriendin enkele keren komt neemt zij een fles of 2 mee :D. Verder zitten m'n koffers vol whey, kleren, keukenspullen gezien niets aanwezig is daar en bergen aan houdbaar eten :o

• #1.284
M'n motivatie is echt 0.0 op dit moment. Net als m'n voeding en m'n slaap is zelfs -10. Heb echt geen energie of zin om nog iets te doen sinds ik weer bij m'n ouders ben. Er is altijd geluid, m'n moeder loopt altijd het hele huis door om 6 uur sochtends, een groot glasplaat boven m'n deur waar al het licht in schijnt. Elk lampje dat aan gaat word ik wakker. De verwarming tikt, zelfs als die uit staat.

Ik ben er na jaren ook gewoon helemaal niet meer aan gewend om met licht en geluid te slapen. Vandaag doen met 5 uur slaap en vanavond maar bij m'n vriendin slaap inhalen voor m'n tentamen morgen :(

Relax..... ontspan..... :)

Oordopjes maat, dat lost veel op ;)
Heb ik een tijd gedaan jaren terug... tegen snurken van mijn mannetje... Tot mijn mannetje flauw viel in de badkamer met zijn kop tegen de badrand :eek: zware hersenschudding en lag te stuiptrekken in de badkamer... bij toeval was ik wakker anders had ik het nooit gehoord... schrok me wezenloos.... Dus nee.. na die schrik en dat angstaanjagende beeld voor mij geen oordopjes meer.... :o

Maar ik moet wel zeggen.. het hielp daarvoor wel enigzins...

Heb ik een tijd gedaan jaren terug... tegen snurken van mijn mannetje... Tot mijn mannetje flauw viel in de badkamer met zijn kop tegen de badrand :eek: zware hersenschudding en lag te stuiptrekken in de badkamer... bij toeval was ik wakker anders had ik het nooit gehoord... schrok me wezenloos.... Dus nee.. na die schrik en dat angstaanjagende beeld voor mij geen oordopjes meer.... :o

Maar ik moet wel zeggen.. het hielp daarvoor wel enigzins...

Damn, idd een heel nare ervaring. Oordopjes helpen wel maar dat je bepaalde (nood)signalen niet meer hoort, is dan wel een nadeel

• #1.291
Oordopjes maat, dat lost veel op ;)
Ook een goedkoop paar? Momenteel helaas weinig te besteden ivm uitroostering werk. Was al van plan om op maat gemaakte oordoppen te regelen, maar dat moet helaas wachten. Gezien m'n gehoor ook niet al te best is en ik steeds meer last vsn tinnitus krijg.

Je hebt die simpele foam dingen... Die ze vaak in silos in fabrieken hebben. Die werken bagger.... :o
Sit soort zijn het dan
https://www.cheaptech.nl/myxl-2-stk...tm_medium=9307750&utm_source=Channable.Google

Dit zijn de duurdere die werken veel beter.
https://www.koopjesdrogisterij.nl/p...&utm_campaign=845461&dfw_tracker=10494-845461
De wax varianten werken ook al veel beter
https://www.viata.nl/algemeen-welzi...bFz0sPFCu3WH2KLiDlIaAlULEALw_wcB#.XEbZo1VKjIU

De onderstaande zitten een beetje tussen de hele goedkope en gum/wax varianten in. Is ook wel foam maar toch al beter dan die goedkope dingen
https://www.ah.nl/producten/product...4P89ll07JqhTwtYVdPpv1mN5Ut5TRrz8aAg_6EALw_wcB

Daarna kom je echt in de meer luxere en duurdere dingen

Je hebt die simpele foam dingen... Die ze vaak in silos in fabrieken hebben. Die werken bagger.... :o
Ik had goedkope van Ohropax, als het 80% van het geluid tegenhoudt en ze zijn goed in te brengen en te verdragen in je oor vind ik het al prima. Natuurlijk kan je naar 99% streven, maar OK .....

Pro-tip; neem oordoppen die eigenlijk bedoeld zijn voor het zwemmen. Die zijn goedkoper en houden prima al het geluid tegen.

Hier een hele lichte/slechte slaper en sinds ik deze gebruik echt verbetering

M'n motivatie is echt 0.0 op dit moment. Net als m'n voeding en m'n slaap is zelfs -10. Heb echt geen energie of zin om nog iets te doen sinds ik weer bij m'n ouders ben. Er is altijd geluid, m'n moeder loopt altijd het hele huis door om 6 uur sochtends, een groot glasplaat boven m'n deur waar al het licht in schijnt. Elk lampje dat aan gaat word ik wakker. De verwarming tikt, zelfs als die uit staat.

Ik ben er na jaren ook gewoon helemaal niet meer aan gewend om met licht en geluid te slapen. Vandaag doen met 5 uur slaap en vanavond maar bij m'n vriendin slaap inhalen voor m'n tentamen morgen :(
Succes morgen! Vooral kalm blijven. Komt goed!

• #1.299
Thanks allen! Snel langs de kruidvat deze week voor die ohropax :)

Er is altijd geluid, m'n moeder loopt altijd het hele huis door om 6 uur sochtends, een groot glasplaat boven m'n deur waar al het licht in schijnt. Elk lampje dat aan gaat word ik wakker.

Probleem met de glasplaat boven de deur had ik ook altijd. Op een gegeven moment gewoon het glas afgeschermd door er schriften tegenaan te plakken :o. Simpel en effectief.

Terug
Naar boven