MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Eergisteren een niet al te bijzonder ub gedaan. Vandaag wel weer lekker wat beter getraind. Ook weer eens met m'n zusje die weer wilt beginnen. Die is nu half depressief dat ze nauwelijks nog 60 nog kan squatten toen ze ervoor 120 voor sets deed :o. Hoop dat ze de motivatie vindt nu ze een tijdje op haarzelf in m'n kamer zit.

Tren van vandaag:

Squats
1x12x20
1x12x60
2x8x110
1x6x110

1-legged leg curls
3x12x35

1-legged leg extensions
3x12x25(+2reps)

1-legged calf press
4x12x120

Maandag fb en dan dinsdag vliegen! Donderdag de sportschool van de uni uittesten :D

Lekker hoor, weer 110.

Deed je zusje squats van 120? :haar:

• #1.303
Lekker hoor, weer 110.

Deed je zusje squats van 120? :haar:
Yes, ze had een achterlijk sterke squat t.o.v. haar dl & bench. Ze is dan ook redelijk stevig, wat ook in haar voordeel zit. Onderhand al 1-1.5 jaar gestopt oid. Sinds een paar maanden weer ingeschreven, maar ze vindt het niets meer. Dus nu even terug zetten op stronglifts en kijken hoe snel het terug komt. Ze schaamt zich voor haar kracht, ondanks dat de meeste vrouwen überhaupt niet eens boven de 60kg squatten bij de basics:roflol:

Als ze het nou even lang genoeg vol kan houden en gewichten blijft verhogen zal dat mogelijk wel kunnen helpen :p.

• #1.304
Dinsdag aangekomen, 3 dagen spierpijn gehad in m'n armen :o. 2 koffers van 20kg per stuk de heuvels op moeten slepen met een flink laag sneeuw, was niet zo'n slim idee. 45 min m'n armen mee getraind. 1 koffer schoot een wiel er van af, nog meer moeite :o

Gisteren lb gedaan en vandaag ub. Helaas is het heel erg in m'n nek geschoten tijdens military press. Kan nu vrij weinig doen en zit met constante pijn. In de nek en onderkant van m'n traps lijkt het. Kut leef

120 voor reps op diepte?

• #1.311
Niet echt :(. Geen idee waarom precies, maar sinds ik hier ben is m'n motivatie echt enorm gekelderd. Vorige week weer een beetje meer geweest en de hele week geweest, maar deze week niet zo. Heb bijna altijd de kelder/"sportschool" met wat matige apparatuur en gewichten voor mezelf, maar vind dat toch wel behoorlijk saai eigenlijk.Verder gaat het atm ook niet zo goed met m'n vriendin en dus ook niet zo met mij.

M'n dieet is ook echt bagger. Een beetje fatsoenlijk eten qua eiwit past niet in mijn budget. Dat is ook wel een punt wat m'n motivatie ook niet zo goed heeft gedaan denk ik. Maargoed, nog 2 maandjes en dan heb ik vakantie tot september, een half jaartje stage en weer een half jaar vrij. Hoop dat alles dan weer op z'n plaats valt.

De studie is dan wel erg interessant en leuk, maar toch niet echt mijn ding om maanden weg te zijn. Doe mij maar m'n oude vertrouwde omgeving of met iemand mee weg :p

Ach jongen, ik hoop niet dat je zit te verpieteren in Oslo. Een RDR is kut natuurlijk, en een krap budget ook. Sterkte iig! :thumb:

• #1.313
Kan nog maar 169 karma geven :(

Pfff.. lastig allemaal.. Oslo is ook duur inderdaad...
helemaal geen opties voor normaal voer met eiwit? Ben er wel geweest en was toen wel duur maar met wat zoeken ook wel opties gevonden...
Laat eens weten waar je zit qua shopping.

Sterkte met jou en je vriendin.

Kop op @Nootmuskaatje ! Deze moeilijke periodes zijn wat de mannen van de jongens scheiden! Doorbijten :)

Niet opgeven he! Iedereen heeft wel eens een dip(je)... laat het kopje zeker niet hangen nu. Probeer op al het positieve te focussen (dat is er vast ook wel, toch?). Wees trots op wat je al hebt bereikt tot nu, en terecht!

"Het kan altijd beter .......maar ook slechter" plak die maar op een tegeltje...gelukkig ben je (nog) gezond!!

• #1.319
Thanks allen! :) laatste weken weer een beetje bijgebeend en wat verloren kracht terug gepakt. Blijven nog wel redelijke saaie trainingen met weinig keuze qua oefeningen en apparatuur dat gewoon niet prettig aanvoelt (met name leg extensions/curls). Maar goed, elke training is beter dan geen training.

Nog een paar weekjes te gaan en de examens die er aan komen, maar daarna lekker een paar dagen reizen en vervolgens vakantie van mei t/m augustus :D

Ah, nice. Vakantie ook in Noreg?

Terug
Naar boven