MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Denk je eindelijk klaar te zijn met fysieke klachten mag ik begin 2020 gelijk weer die 385 erdoorheen knallen met mentale klachten.
Is dat geen goede prijs als het echt een verbetering is? Met 3 avonden goed zuipen ben je ook zoiets kwijt :D (en dat lost zoals bekend helemaal NIETS op)

Hopelijk helpt het ook voor het twijfelen zodat ik m'n stage even goed af kan ronden. GGZ heeft lange wachttijden, duurt nog wel even voordat ik echt hulp heb en m'n stage is nog maar 6 weken.

En dat wordt dan ook weer m'n eigen risico betalen :roflol: . Denk je eindelijk klaar te zijn met fysieke klachten mag ik begin 2020 gelijk weer die 385 erdoorheen knallen met mentale klachten.
wachtlijsten zijn een hel inderdaad... op alle gebieden van hulpverlening...
Maar die stage kan jij echt halen! Hou dat in je gedachte. Ik snap je twijfel maar wat ik van je lees heb je het echt wel in je.
Probeer toch dat beetje vertrouwen vast te houden.

Eigen risico is sowieso vaak .. oeps weg.... :(

Hoop toch dat je snel terecht kan.
Sterkte en succes!!

Herkenbaar verhaal. Mijn ex/vriendin heeft ook vaak aangegeven dat ik wel eens ADHD/Autisme kon hebben. Tof dat je je er nu zo bewust van bent en dat je de invloed van de herkenning en de ritalin zo goed ervaart, dat geeft erg veel rust, structuur en orde in je hoofd.

Ook weer lekker getraind zie ik :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
Is dat geen goede prijs als het echt een verbetering is? Met 3 avonden goed zuipen ben je ook zoiets kwijt :D (en dat lost zoals bekend helemaal NIETS op)
wachtlijsten zijn een hel inderdaad... op alle gebieden van hulpverlening...
Maar die stage kan jij echt halen! Hou dat in je gedachte. Ik snap je twijfel maar wat ik van je lees heb je het echt wel in je.
Probeer toch dat beetje vertrouwen vast te houden.

Eigen risico is sowieso vaak .. oeps weg.... :(

Hoop toch dat je snel terecht kan.
Sterkte en succes!!
Dat is natuurlijk ook zo! Maar blijft een beetje sneu dat ik als student elk jaar 385 kwijt moet aan m'n eigen risico. Zonder af en toe een bijbaantje was het erg lastig geweest. Uiteindelijk is het natuurlijk geen geld als ik er de rest van m'n leven minder last van ondervind. Ik vind eigen risico gewoon überhaupt achterlijk voor studenten of mensen met een laag inkomen. Veel mensen, waaronder ik in de eerste jaren nadat ik 18 werd, zochten juist geen hulp door dat bedrag.
Herkenbaar verhaal. Mijn ex/vriendin heeft ook vaak aangegeven dat ik wel eens ADHD/Autisme kon hebben. Tof dat je je er nu zo bewust van bent en dat je de invloed van de herkenning en de ritalin zo goed ervaart, dat geeft erg veel rust, structuur en orde in je hoofd.

Ook weer lekker getraind zie ik :thumbs:
Precies! Ik kan nu alles heerlijk op tijd doen en focus hebben. Nu ook lekker even extra geholpen op stage omdat de toa ziek is en omdat er EHBO cursussen zijn voor brugklassers. Kan ik gelijk mijn ehbo kennis toetsen en herhalen tot mijn eigen examen over 2 weken :p

Nu een paar uurtjes voor school bezig en misschien vanavond proberen om benen te trainen met babyweights.

Daar heb je wel een punt, 0.5 % van een jaarsalaris als eigen risiko zou eerlijker zijn. Als mensen zorg mijden vanwege het geld, kost het uiteindelijk meer aan de samenleving vanwege langer ziek zijn en eventuele dure complicaties.

Leuk die EHBO, krijgen alle leerlingen dat, of moeten ze zich opgeven?

• #1.466
Daar heb je wel een punt, 0.5 % van een jaarsalaris als eigen risiko zou eerlijker zijn. Als mensen zorg mijden vanwege het geld, kost het uiteindelijk meer aan de samenleving vanwege langer ziek zijn en eventuele dure complicaties.

Leuk die EHBO, krijgen alle leerlingen dat, of moeten ze zich opgeven?
Precies, het is ook gewoon achterlijk dat mensen die het krap hebben of studenten zulke bedragen moeten betalen als zij pech hebben. Ik heb sinds mijn 18e, nu 23, nog geen jaar gehad dat ik geen volle eigen risico heb betaald. Volgend jaar ook weer. Doordat ik soms wat pech heb met mijn gezondheid mag ik dat geld ophoesten. Heb dan ook geen ouders die mij financieel kunnen helpen.

EHBO is een onderdeel van de keuzemodules voor de brugklassers! Erg leuk om te doen, man wat hebben zij een energie zeg. Ik heb me nog nooit zo gewaardeerd gevoeld :o. Kende een aantal leerlingen al, die sprongen letterlijk een gat in de lucht toen ze hoorden dat ik ook bij de EHBO modules zal zijn.

EHBO is een onderdeel van de keuzemodules voor de brugklassers! Erg leuk om te doen, man wat hebben zij een energie zeg. Ik heb me nog nooit zo gewaardeerd gevoeld :o. Kende een aantal leerlingen al, die sprongen letterlijk een gat in de lucht toen ze hoorden dat ik ook bij de EHBO modules zal zijn.
Fijn als iemand je nog waardeert :D Het is natuurlijk ook leuker om een beetje jonge en enigszins sportieve leraar te krijgen. En als er van de kids maar 1 is die ooit het goede doet bij een ongeval, ipv een beetje apatisch kijken, dan is dat al winst.

• #1.468
Slechte tren. Wel een hele goede les op stage. Ritalin heeft behoorlijk geholpen, dat viel ook op. Ik kon aan meerdere dingen tegelijk denken van wat ik wil doen en wat de klas aan het doen is. Veel beter overzicht en structuur. Ga het dan ook gewoon elke dag nemen zoals ik het voorgeschreven heb. Maar niet 3x per dag, 's ochtends en om 12-1 uur hooguit de laatste dosis, anders rip slaap.

Hoop dus wel dat m' n training gewoon per toeval ruk was en dat de medicatie er geen rol in speelt. Volume en gewicht omlaag gehaald omdat het niet zo prettig voelde.

Benchpress
1x20x20
1x12x40
1x12x60
2x6x80(-5kg)

Db rows
1x15x16
1x12x26
2x12x34

Seated db overhead press
2x12x20
1x10x20

Lat pulldowns
3x12x55(-5kg)

Laatst bewerkt:
goed bezig vriend

Zo slecht was die workout toch niet!?

• #1.473
Morgen weer trennen. Gisteren de hele dag weggeweest en vandaag een beetje beroerd. Drukke dag gehad en eindelijk wat toleranter geworden voor de negatieve effecten van ritalin. Dacht dan kan ik nu wel de tweede dosis nemen.. Reageer behoorlijk heftig op dat spul (stimulanten in het algemeen, ook cafeïne). Sinds de tweede flink futloos geworden. Morgen maar de tweede dosis halveren en kijken hoe dat verloopt..

Dan moest ik er 3 per dag nemen waarvan de laatste voor het avondeten :o. Ik voel nu nog het opgewekte effect van m'n laatste dosis om 12. Zal vanavond wel een wijntje en melatonine nodig hebben om te slapen denk ik. Snap er vrij weinig van. Iedereen praatte zo makkelijk over de werking alsof je er niet veel van zou merken, waaronder m'n huisarts en de apotheker. En dan kan ik niet eens rustig m'n tweede dosis nemen:roflol:. Volgende week een afspraak bij de huisarts om te bespreken hoe het nu gaat met de medicatie.

Desalniettemin heb ik wel weer goed mijn huiswerk gepland en loop ik mooi voor op schema voor de laatste maand. Ook kan ik zonder stressen of problemen allerlei extra taken overnemen van collega's die het momenteel lastig hebben. Beetje een haat-liefde relatie. M'n prestaties zijn op het ene vlak flink de lucht ingeschoten en op het andere wat gekelderd.

Best heftig spul dus.... ze noemen het niet voor niets kiddie coke ;)

Herken t wel met meds. De een reageert heftig en de ander niet.
Had t zelf met pregabaline voor zenuwpijn. Dat is veel minder maar eerste dagen was ik zo high als de pest...
Sterkte en succes!

• #1.476
Deze week niet aan het trainen toe gekomen. Woensdag onverwachts met m'n halve klas mee naar de pub gegaan. Ben vorig jaar erg afstandelijk geweest toen ik een kut jaar had en weinig vrienden gemaakt, sociale contacten maken is dus iets belangrijker :D

Gisteren tage > sollicitatiegesprek > EHBO. Aangenomen op m'n nieuwe bijbaantje. Zo naar de tandarts, kapper, snel wat huiswerk maken en daarna personeelsfeest :roflol: :roflol: . Zondag uren gepakt van 8-15, morgen waarschijnlijk niet in een goede staat om wat te doen. Hoop dat ik zondag in staat ben nog te sporten, maar gezien ik ineens de hele week vol heb weten te maken zal ik waarschijnlijk gewoon aan school werken dan.

Gaat wel iets beter met me nu ik de dosis wat heb verlaagd en het wat meer gewend is.

Best heftig spul dus.... ze noemen het niet voor niets kiddie coke ;)
Op 20mg voelde het gewoon echt alsof ik wat speed op had.. 15mg is wel prima, maar meestal gewoon 10 's ochtends en klaar. Tenzij ik tot lang door moet.
Herken t wel met meds. De een reageert heftig en de ander niet.
Had t zelf met pregabaline voor zenuwpijn. Dat is veel minder maar eerste dagen was ik zo high als de pest...
Sterkte en succes!
Precies, gelukkig went het onderhand wel een beetje.

• #1.477
Ik ben echt niet meer vooruit te krijgen :(. Morgen vroeg opstaan om voor m'n dosis te sporten of als ik niet goed wakker word maar een dag overslaan. Maar moet ook veel voor school werken om alles af te ronden voor deze laatste 3 weken, waardoor een dosis overslaan ook niet zo handig is gezien ik de weekenden ingepland sta met werk. Belangrijk lesbezoek vandaag was ook niet bepaald representatief, wat een drukte ineens. Zombieleef

Kop op joh!
Zorg in ieder geval dat je jezelf nu niet voorbij loopt. Dat is wel het belangrijkste.

• #1.479
Kop op joh!
Zorg in ieder geval dat je jezelf nu niet voorbij loopt. Dat is wel het belangrijkste.
Qua school heb ik weinig stress nog, het is eigenlijk allemaal makkelijk te halen op mijn huidige tempo. Maar meer dan dat doe ik ook niet meer met m'n leven, zit vooral daar mee. Weinig kracht, sterk opgepept maar geen energie. M'n hoofd is zo leeg als het maar kan tenzij ik ergens op gefocust ben. Voel me vooral onprettig omdat ik 's avonds nergens meer aan toe kom en overdag alleen aan concentreren toe kom, maar niet aan fysieke dingen.

Qua school heb ik weinig stress nog, het is eigenlijk allemaal makkelijk te halen op mijn huidige tempo. Maar meer dan dat doe ik ook niet meer met m'n leven, zit vooral daar mee. Weinig kracht, sterk opgepept maar geen energie. M'n hoofd is zo leeg als het maar kan tenzij ik ergens op gefocust ben. Voel me vooral onprettig omdat ik 's avonds nergens meer aan toe kom en overdag alleen aan concentreren toe kom, maar niet aan fysieke dingen.
Ik snap je punt... :(

Terug
Naar boven