- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Eerst dat papiertje maar eens halen, en dan weer rondkijkenQua school heb ik weinig stress nog, het is eigenlijk allemaal makkelijk te halen op mijn huidige tempo. Maar meer dan dat doe ik ook niet meer met m'n leven, zit vooral daar mee. Weinig kracht, sterk opgepept maar geen energie. M'n hoofd is zo leeg als het maar kan tenzij ik ergens op gefocust ben. Voel me vooral onprettig omdat ik 's avonds nergens meer aan toe kom en overdag alleen aan concentreren toe kom, maar niet aan fysieke dingen.

. Eindoordeel voldoende halen, alle verslagen etc afronden en dan klaar er mee en werken aan oplossingen bij de GGZ om niet als een zombie door het leven te gaan
. En ook iemand jarig waar ik moest werken, dus ook gebak. Moest werken bij het openlucht museum waar voor de jumbo wat georganiseerd werd. Ook nog een goodiebag meegekregen van de jumbo zelf.

. Elke keer als ik serieus ga bulken schiet m'n eetlust omhoog. Werd vannacht al weer wakker met honger, handje vol noten gegeten en terug m'n bed in gegaan. Ondanks dat ik voor het slapen nog een caseïne shake en een hand vol noten naar binnen werk.