Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Qua school heb ik weinig stress nog, het is eigenlijk allemaal makkelijk te halen op mijn huidige tempo. Maar meer dan dat doe ik ook niet meer met m'n leven, zit vooral daar mee. Weinig kracht, sterk opgepept maar geen energie. M'n hoofd is zo leeg als het maar kan tenzij ik ergens op gefocust ben. Voel me vooral onprettig omdat ik 's avonds nergens meer aan toe kom en overdag alleen aan concentreren toe kom, maar niet aan fysieke dingen.
Eerst dat papiertje maar eens halen, en dan weer rondkijken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Eerst dat papiertje maar eens halen, en dan weer rondkijken :p
Nog 3 weken en dan ben ik wel toe aan een lange pauze van de ritalin :D. Eindoordeel voldoende halen, alle verslagen etc afronden en dan klaar er mee en werken aan oplossingen bij de GGZ om niet als een zombie door het leven te gaan :p

• #1.483
Baggere tren, geen uithoudingsvermogen, kracht was van niets. Morgen afspraak met de huisarts om naar een andere GGZ instelling te verwijzen en het gebruik te bespreken. Ben benieuwd wat hij er van te zeggen heeft.

• #1.485
Goeie trainings log :D
Sterkte met afronden van je stage en verslagen, volgens mij kreeg je van iets als de EHBO cursus met de kids wel energie, van deze dingen minder, toch ...... :thumb:
Overal - zoveel kg en reps plaatsen word ik een beetje zielig van :'). Al is het gelukkig geen echte krachtverlies, in een weekje verlies ik nou geen kilo's aan spiermassa. Maar mentaal blijft het toch kut.

Daar krijg ik gelukkig nog wel energie van, maar eenmaal weer alleen ben ik een zombie :p. En moet flinke stappen maken deze laatste 2.5 weken om de stage te halen. Héél klein beetje stress wel, ze waren behoorlijk vervelend bij m'n lesbezoek laatst. Niet alleen bij mij gelukkig, maar wil ze toch wel even goed onder de duim krijgen de volgende lessen.

• #1.486
Lekker dirty bulken!! Sinterklaas is gisteren op m'n stage geweest, op m'n werk waar ik door uitgezonden word en vandaag ook op de plek waar ik moest werken :roflol: . En ook iemand jarig waar ik moest werken, dus ook gebak. Moest werken bij het openlucht museum waar voor de jumbo wat georganiseerd werd. Ook nog een goodiebag meegekregen van de jumbo zelf.

Binnenkort ook een kerstontbijt van stage, kerstontbijt van school en een kerstlunch op de planning. Voel me weer lekker fit nadat het deze week ook een stuk beter op stage ging. Iets positiever nu over wat m'n eindoordeel zal worden.

Zondag weer eens lekker trennen. Even al dat vreten omzetten in spieren enzo

Laatst bewerkt:
Van een beetje dirty bulken worden mensen toch weer vrolijker :)

• #1.490
En we hebben rust en vrede in het hoofd zitten. Controle gehad voor de neus, de genezing is perfect verlopen. Voldoende voor mijn stage, volgend jaar de laatste jaar in en de studie afronden. Vandaag ook mijn EHBO certificaat gehaald. Deze laatste 2 weken waren even flink doorzetten, maar alles is eindelijk gegaan zoals het hoort te gaan :D

Zal nog wel even druk zijn tot aan de kerstvakantie. Verslagen afronden, nog wel gewoon stage en daarnaast ook werken. Ben dan ook gewoon niet aan sporten toe gekomen. De medicatie hielp ook niet mee op dat gebied, maar dat kan ik ook al bijna laten vallen :)

Oh en een kerstpakket samengesteld op stage. 2 prima rode wijnen, een fles port tawny en een stuk bleu d'Auvergne worst! :heart:

Lekker man :thumb:

• #1.492
En we leven weer, was even compleet de verkeerde weg aan het opgaan.
Dit bleek achteraf toch anders te zijn dan verwacht. Hoorde nare dingen tijdens het eindgesprek en een twijfel in de becijfering doordat mijn begeleider een knock-out criterium niet had afgestreept. Gelukkig had ik fijne mensen van mijn school die achter mij stonden en er het beste uit haalden. Het heeft mij toch wel een flinke klap gegeven.

Ook nog steeds problemen met m'n rug, beetje 1+1=3 situatie in mijn motivatie. Heb al een betere bureaustoel genomen en bewuster met mijn houding, maar het zet niet echt zoden aan de dijk. Maar goed, ik ben een half jaar vrij nu. Heb ook niets te doen op werk omdat dit een rustige periode is in de horeca, volgende week welgeteld 1 dag ingeroosterd op stand-by. Compleet waardeloos, kan op zich wel een inkomen gebruiken voor mijn aankomende reis naar Amerika in maart.

Vrijdag UB gedaan, was er zo lekker mee bezig dat ik wat extra oefeningen heb gedaan. Vandaag toch meer weer eens LB proberen na vele maanden. Gezien ik geen kloot te doen heb en niet weer m'n tijd wil verspillen aan m'n gezondheid naar de kloten te brengen gaan we er voor de volle 140% voor dit keer. Was mentaal fijner dan dat ik had verwacht vrijdag. Ondanks de 20% verlies in kracht, dat kon mij dit keer weinig schelen. Iets nuttigs doen en goed bezig zijn had ik echt even nodig. Heb nu een half jaar echt eens de tijd om weer in een vast ritme te komen met de juiste keuzes.

Ik begrijp niet alles, maar een stukje vast ritme erin brengen kan nooit kwaad....
kan je geen ander baantje regelen voor de komende paar maanden?

• #1.494
Ik begrijp niet alles, maar een stukje vast ritme erin brengen kan nooit kwaad....
kan je geen ander baantje regelen voor de komende paar maanden?
Vóór de eindoordeel zei de begeleider al wel dat het in ieder geval voldoende was. Echter was die er niet van op de hoogte dat het niet afvinken van één knock-out criteria al gelijk een onvoldoende is. En er werd schijnbaar achter mijn rug om negatief gesproken door "collega's" waar ik niet eens mee samen heb gewerkt. Flinke klap om ineens zo veel negatiefs te horen nadat je maandenlang denkt dat alles eens goed ging. Moest dan ook het eindgesprek weken later na de kerstvakantie afronden.

M'n huidige baan is best prettig, voor zover een horecabaantje is. Toch wel de beste bijbaan die ik tot nu toe heb gehad, veel variatie en werken op verschillende plekken. Laatst nog gewerkt voor een evenement/congres oid onder topsporters en journalisten, al kende ik niemand daar gezien ik weinig met sport heb buiten bb :roflol: . Alleen de man van Estavana Polman kende ik (Rafael v.d. Vaart), maar die was op de kindjes passen.

Na de jan/feb dipje komen er wel weer meer diensten. Heb ook wel voldoende geld voor m'n reis verder, alleen wil ik eigenlijk nog een nieuwe lens en laptop hebben. 12 dagen aan foto's bewerken bij terugkomst is een berg aan werk.

OK, snap het. Niet zo leuk om dat stiekume commentaar te horen :(
Werk voor sportevenementen klinkt wel leuk, mits je natuurlijk ook uren krijgt :P

• #1.496
Dat was mij een tren wel. Kon m'n hartslag tellen door naar m'n pols te kijken, ondanks dat de gewichten niets voorstellen. Niet meer last dan dat ik al heb van m'n rug gekregen, dus moet goed zijn gegaan. Ga dit wel erg voorzichtig inbouwen en maar gewoon even onder m'n gewichten tillen.

Squats
1x10x20
1x12x40
3x12x50

1-legged leg curls
4x12x20

1-legged leg extensions
4x10x15

Standing calf raises
4x12x60

Hnnnngg goed gemailprept laatst, nasi met die basic satestokjes.
IMG_20200202_204113.jpg

• #1.497
OK, snap het. Niet zo leuk om dat stiekume commentaar te horen :(
Werk voor sportevenementen klinkt wel leuk, mits je natuurlijk ook uren krijgt :P
Horeca overal en nergens rondom Arnhem en Apeldoorn, soms heb je een congres met politici, soms sporters. Maar meestal een restaurant van een hotel oid :p

• #1.498
Ondanks de nog spierpijn van de laatste ub tren gewoon doorgeramd. Had er zin in. Wel een set minder op alles gedaan en extra voorzichtig met military presses, deze ub tren was altijd het ergste met pijntjes. Gedoe met m'n rug, schouders, onderarmen waren vooral hier sterk aanwezig :(. Wel een derde pijnvrije training :D

Pullups
3x8xbw

Military press
1x15x20
3x10x30

1-arm cable rows
3x12x20

Db benchpress
3x12x22

Side raises
1x8x10
2x10x8

Db preacher curls
2x12x8
1x10x8

Rope pulldowns
3x10x17,5

Goed op de weg terug omhoog!

• #1.500
Goed op de weg terug omhoog!
Thanks! Zo voelt het ook :)

Vandaag een rustdagje, maar weer eens langs m'n ouders gaan. Moeders gaat lahmacun maken, ideaal bulkvoer! Al heb ik weinig moeite met eten weer :o. Elke keer als ik serieus ga bulken schiet m'n eetlust omhoog. Werd vannacht al weer wakker met honger, handje vol noten gegeten en terug m'n bed in gegaan. Ondanks dat ik voor het slapen nog een caseïne shake en een hand vol noten naar binnen werk.

Terug
Naar boven