- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ja denk ik ook wel...en dat meen ik ook hoorVissertje in een hemdje ziet er wel een stuk buffer uit dan je zou denken bij 63 kg hoor!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja denk ik ook wel...en dat meen ik ook hoorVissertje in een hemdje ziet er wel een stuk buffer uit dan je zou denken bij 63 kg hoor!

Prima instellingMijn ego kan wel wat hebben hoor
En ook in de speeltuin zijn de meeste kinderen al snel groter dan mij![]()

. Was alleen even vergeten dat beta-alanine dat spul is met die klote tintelingen
. Had nog wel wat spierpijn van de meet want paar weken geen tren gedaan, maar was overheen te trainen!

Daar gaan we voor! Breken de tent af om terug naar het magische getal met 2 nullen te komen!Hop, hop! Weer even dat sporten je gewoontes inslijten!
Op naar de 100kg B.P!
Vissertje in een hemdje ziet er wel een stuk buffer uit dan je zou denken bij 63 kg hoor!
Vond je er anders prima uitzien op de meetMijn ego kan wel wat hebben hoor
En ook in de speeltuin zijn de meeste kinderen al snel groter dan mij![]()

Ik geef het een week!Ik zag 't maar heb besloten te stoppen met irritant zijn.![]()

Moet alleen nog door blijven beuken. Qua tijd zit ik goed, als ik nu maar niet weer fysieke klachten krijgLekker bezig geweest hoor, en tof dat de motivatie er weer goed in zit.

M'n benen waren altijd m'n sterkste punt geweest, ik deed alleen maar grote oefeningen ervoor. Squats, deads, leg press, goodmornings, lunges etc. Allemaal goed voor de ass.Lekker man, ik hoop dat de meet in Utrecht het vuurtje weer heeft aangewakkerd bij je.
Nou de rug nog. Hoe zit het met je glutes trouwens? Ik lees best regelmatig dat mensen door een zittende leefstijl complete atrofie dan wel neurologische shutdown van hun glutes krijgen. En dat is niet ideaal voor je rug die dat moet overnemen.
Ben ook meerdere broekmaten gegroeid voordat m'n shirtmaat van S naar M ging, tot op het niveau dat ik complimenten kreeg over m'n kont... Dus denk niet dat daar een probleem in zat 
Dit dus! Ik haat preworkouts met veel van dat spulWas alleen even vergeten dat beta-alanine dat spul is met die klote tintelingen![]()

Altijd beter dan dat zenuwachtige klote gevoel van yohimbine
. Heb daar ook nog een potje van liggen.Stuur maar opAltijd beter dan dat zenuwachtige klote gevoel van yohimbine. Heb daar ook nog een potje van liggen.

. Gelukkig mealprepped en niet ook nog hoeven koken.
. Nu kan ik m'n gains niet tracken@@Misschien nog voor een volgende cut

Thanks!
Schade is redelijk beperkt gebleven van al het gevreet. Ziet er op de foto wel een stuk zachter uit natuurlijk, door de baggere overdreven ruisreductie.Precies dit!

Dat helaas nietZou wel fijn zijn als je hiermee een hoop structuur en rust in de tent krijgt. Is het ook een oplossing voor je verlepte rug?![]()

Hopelijk helpt het ook voor het twijfelen zodat ik m'n stage even goed af kan ronden. GGZ heeft lange wachttijden, duurt nog wel even voordat ik echt hulp heb en m'n stage is nog maar 6 weken.Wat een inzichten. Zo zie je wat medicatie ook goed kan doen. Ik ben altijd fel tegen maar met zo een resultaat is t het wel waard!
. Denk je eindelijk klaar te zijn met fysieke klachten mag ik begin 2020 gelijk weer die 385 erdoorheen knallen met mentale klachten.