AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Weer even flink gebeukt voor een lekkere ochtendtren. De pre-shot van XXL bij gepakt, deed wat het moest doen :D. Was alleen even vergeten dat beta-alanine dat spul is met die klote tintelingen :o. Had nog wel wat spierpijn van de meet want paar weken geen tren gedaan, maar was overheen te trainen!

Military press
1x12x20
1x12x40(+4reps,-5kg)
1x6x50(+5kg,-2reps)
2x6x45

Pullups
1x10xbw(+2reps)
2x8xbw
Zwetende kut handen werkten niet zo mee hierbij :o

DB benchpress
1x12x28(+2reps)
2x10x28

1-arm cable rows
3x12x25(+5kg)
Hnnng lekkere oefening dit

Lekkere tren, motivatie en focus zat er goed in. M'n voeding ook weer aan het oppakken, heb echt achterlijk veel ongezonde meuk gevreten de afgelopen weken/maanden. Bergen aan chocola, koekjes, chips, zoutbommen voor avondeten, weinig eiwitten m.u.v. een paar eieren en shakes.

:peachy::peachy::peachy:

Hop, hop! Weer even dat sporten je gewoontes inslijten!:woot:

Op naar de 100kg B.P!
Daar gaan we voor! Breken de tent af om terug naar het magische getal met 2 nullen te komen!
Dat zeggen mensen vaker tegen me :D
In kindergarden? :windup:die heeft wel inpackt....denk ik :o
Vissertje in een hemdje ziet er wel een stuk buffer uit dan je zou denken bij 63 kg hoor!
Mijn ego kan wel wat hebben hoor :D

En ook in de speeltuin zijn de meeste kinderen al snel groter dan mij :roflol:
Vond je er anders prima uitzien op de meet :D
Ik zag 't maar heb besloten te stoppen met irritant zijn. :)
Ik geef het een week!

Lekker man, ik hoop dat de meet in Utrecht het vuurtje weer heeft aangewakkerd bij je.
Nou de rug nog. Hoe zit het met je glutes trouwens? Ik lees best regelmatig dat mensen door een zittende leefstijl complete atrofie dan wel neurologische shutdown van hun glutes krijgen. En dat is niet ideaal voor je rug die dat moet overnemen.

• #1.447
Lekker man, ik hoop dat de meet in Utrecht het vuurtje weer heeft aangewakkerd bij je.
Nou de rug nog. Hoe zit het met je glutes trouwens? Ik lees best regelmatig dat mensen door een zittende leefstijl complete atrofie dan wel neurologische shutdown van hun glutes krijgen. En dat is niet ideaal voor je rug die dat moet overnemen.
M'n benen waren altijd m'n sterkste punt geweest, ik deed alleen maar grote oefeningen ervoor. Squats, deads, leg press, goodmornings, lunges etc. Allemaal goed voor de ass. :peachy: Ben ook meerdere broekmaten gegroeid voordat m'n shirtmaat van S naar M ging, tot op het niveau dat ik complimenten kreeg over m'n kont... Dus denk niet dat daar een probleem in zat :D

Sorry, dan heb ik niets gezegd :D

• #1.452
HNnnnnng goede tren. Even snel tussendoor gedaan, dikke drive om te sporten. Drukke dag vandaag. Na stage gelijk door sporten, nu eten en dan gelijk weer door naar m'n EHBO cursus tot 11 :D. Gelukkig mealprepped en niet ook nog hoeven koken.

December staat voor de deur, dus dat betekent dat we gewoon keihard gaan bulken! Lekker wezen benchen weer, op z'n minst 5x100 moet lukken deze bulk. Volume is ook iets omhoog, + extra oefening voor de armen. Op ub1 de triceps en op ub2 concentration curls voor big brain time.

M'n weegschaal heeft het wel begeven. Gaat telkens terug naar 0 als ik er op ga staan :(. Nu kan ik m'n gains niet tracken@@

De tren:

Benchpress
1x20x20
1x12x40
1x12x60
3x6x85(+5kg,-2reps)
1x5x80

Db rows
1x12x26
3x12x34(+1kg,+4reps)

Seated db overhead press
2x12x20(+2reps)
1x10x20

Lat pulldowns
2x12x60(+2reps)
1x10x60

Cable pulldowns
2x12x20
1x12x17,5
Was even vergeten hoe hard dit de triceps verzuurd.

Screenshot_20191107-174408.jpg

Screenshot_20191107-174347.jpg

Misschien nog voor een volgende cut :p

Good luck met bulken. :D
Mooie basis!

• #1.456
Dit wordt denk ik een jaar zonder onnodige stress en doorzetting. Na jaren heb ik toch besloten om professionele hulp te zoeken voor mijn (vermoeden van) ADHD. Nou weet ik het eigenlijk wel zeker, maar na het vermoeden toen ik een kind was hebben mijn ouders besloten het niet verder te laten onderzoeken. I.v.m. ernstige concentratieproblemen ben ik vorige week begonnen met ritalin. Heb nog nooit zoveel rust ervaren in mijn hoofd en structuur gekregen in wat ik doe. Heb met 2x6 uur werken dit weekend bijna mijn verslag afgerond; nu op 32 pagina's, 9000 woorden en 1 A4 aan referenties. En ook dat is erg structureel en duidelijk, waar ik voorheen altijd alles door elkaar haalde.

Nu ik mij er steeds meer in verdiep besef ik pas hoe problematisch het is. Ik had vorig jaar gewoon zonder stress mijn jaar kunnen halen als ik wist dat er zoveel rust te scoren was. Ook had mijn relatie met minder problemen kunnen zijn, alhoewel ik wel vaak heb aangegeven dat er mogelijk iets van ADHD achter zit. Ik kon behoorlijk explosief reageren en m'n ex kon flink zeuren als ik weer eens wat ben vergeten, alsof ik het met opzet vergeet. Maar goed, de relatie was alsnog geen succes geweest anders. Het had wel prettiger af kunnen lopen.

Vandaag ook een voldoende gekregen voor mijn tussenoordeel. Het enige wat ik nog sterk moet ontwikkelen is minder twijfelen en direct reageren om orde te houden. Ik dacht altijd dat je met ADHD juist direct reageert door de impulsiviteit en niet nadenkt, want buiten stage is dat juist wat ik doe. Toch maar even gekeken of dat continu getwijfel er mee te maken heeft. En ja hoor, ook dat is een kenmerk ervan. En dan is dat wat ik zelf maar even heb opgezocht, elke dag kom ik achter meer dingen waarvan ik denk van oh.

Ben benieuwd hoe het traject zal verlopen om te leren omgaan met alles. Het nemen van ritalin was wel een eye-opener van hoe veel last ik eigenlijk heb ervaren en om er aan te werken voor een permanente oplossing. Ik denk ook dat dit mijn motivatie voor het sporten flink zal verbeteren. Ik ben keurig op schema met al mijn taken en heb veel rust en tijd om net nog even 's avonds te sporten.

WEL RIP FORCEFEEDEN, die meuk onderdrukt m'n honger sterker dan een ECA stack :o

Hnng en de goei tren van net:

Pullups
2x10xbw
2x8xbw

Military press
1x17x20
3x6x50
1x6x45

1-arm cable rows
1x12x30(+5kg)
2x10x30

Db benchpress
1x12x28(+2reps)
2x10x28

Concentration curls
3x10x12

Zou wel fijn zijn als je hiermee een hoop structuur en rust in de tent krijgt. Is het ook een oplossing voor je verlepte rug? :p

Wat een inzichten. Zo zie je wat medicatie ook goed kan doen. Ik ben altijd fel tegen maar met zo een resultaat is t het wel waard!

• #1.460
Wat een inzichten. Zo zie je wat medicatie ook goed kan doen. Ik ben altijd fel tegen maar met zo een resultaat is t het wel waard!
Hopelijk helpt het ook voor het twijfelen zodat ik m'n stage even goed af kan ronden. GGZ heeft lange wachttijden, duurt nog wel even voordat ik echt hulp heb en m'n stage is nog maar 6 weken.

En dat wordt dan ook weer m'n eigen risico betalen :roflol: . Denk je eindelijk klaar te zijn met fysieke klachten mag ik begin 2020 gelijk weer die 385 erdoorheen knallen met mentale klachten.

Terug
Naar boven