AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

DB bench is zwaarder dan BB vind ik, dus ik reken het goed :D

Ik heb nog nooit DB presses gedaan maar lijkt mij ook een flink stuk zwaarder dan met de stang.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
dus ben lekker met dit zijkweer heen en terug naar de basic gelopen.
Dit was een slecht idee. Paar dagen slecht gevoeld en een koortslip aan overgehouden. Helemaal doorweekt geweest, flink wezen zweten en intensief gesport. Geen goede combinatie :o

Vandaag weer fit geweest om te sporten. Zelfde tren gedaan gezien de beschikbare apparatuur, best druk vandaag.

Pullups
3x8xbw

Military press
1x12x20
1x8x45
1x7x45
1x8x40

1-arm cable rows
3x12x20(+5kg)

Db benchpress
3x10x28

• #1.425
Zolang het maar zonder rugleuning is. Anders wordt het een (soort) incline bench, een heel andere oefening.....
Een zittende schoulder press met DB's doe ik toch echt mét rugleuning. Een Machine Shoulder Presss heeft toch ook een rugleuning?

• #1.429
Ondanks de 1x per week sporten gaat kracht gestaag omhoog. M'n rug gaat helaas wel slecht.. Deze week gemiddeld 20.000 stappen per dag gemaakt, extra dagen op stage gelopen, uren wezen dansen als de koning van het onderbouwschoolfeest.. Vindt m'n rug niet zo leuk.

Moet wel oppassen dat ik geen dikke endo word. Ben 3kg aangekomen, en ik denk niet dat daar veel spiermassa bij zit. M'n voeding is op het niveau van @Skatermarvin geworden. Heb alleen al gisteren 2 repen cote d'or gegeten. Verder deze week nog wat repen milka, pak toffifee, pak snickers ijs, paar kant en klaar voedsel meuk, een 3 gangendiner, mini pizzas, 2 van die bakkies cheesecake bij de AH, 2 appelgebakken op stage want lerarendag, 2 rittersports voor onderweg bij de kiosk, een doosje mueslirepen, een heel pak prince mini stars en chocolate chip koekjes. En ben vast nog wel wat vergeten :o. M'n gezondheid is niet blij.

Benchpress
1x20x20
1x12x40
1x12x65
1x12x70
1x10x75(+5kg,-2reps)

Db rows
1x15x22
3x12x34(+2kg)

Seated db overhead press
3x12x20(+2kg)

Lat pulldowns
3x12x60(+2reps)

Moet wel oppassen dat ik geen dikke endo word. Ben 3kg aangekomen, en ik denk niet dat daar veel spiermassa bij zit. M'n voeding is op het niveau van @Skatermarvin geworden. Heb alleen al gisteren 2 repen cote d'or gegeten. Verder deze week nog wat repen milka, pak toffifee, pak snickers ijs, paar kant en klaar voedsel meuk, een 3 gangendiner, mini pizzas, 2 van die bakkies cheesecake bij de AH, 2 appelgebakken op stage want lerarendag, 2 rittersports voor onderweg bij de kiosk, een doosje mueslirepen, een heel pak prince mini stars en chocolate chip koekjes. En ben vast nog wel wat vergeten :o. M'n gezondheid is niet blij.
Ho ho, zo erg overdrijf ik bij de regel ook niet hoor, maar ik reken het goed!:marvin:

Zie trouwens rittersports..daar zit sport in de naam, dus gezond!:thumbs:

• #1.431
Ook nog even m'n training loggen van de meet, heb eindelijk weer de 80kg aangetikt met bankdrukken :D. Snel terug naar 100.. Operatie is verder ook goed verlopen, kan weer door m'n neus ademen, weinig last van nog. Was even 2.5 week flink doorbijten, maar ik heb weer een goede nachtrust. en kan weer sporten.

Benchpress
1x20x20
1x12x40
1x12x60
1x8x80(+5kg.-2reps)
1x6x80

Db rows
1x15x25
1x8x35(+1kg,-4reps)
2x8x32,5
Heb zo het gevoel dat de dumbbells bij de basic iets minder kloppen..

Seated db overhead press
3x10x20(-2reps)

Lat pulldowns
Iets met gewicht, was compleet wat anders dan de pulldowns bij de basic dus had het gewicht niet bijgehouden

Met alle grote jongens trainen was toch best een boost in motivatie. Hopelijk blijft het hangen! Heb in ieder geval een lekker shotje preworkout van de goodybag om dinsdagochtend tekeer gaan. Heb al lang geen preworkout meer genomen.. Mijne was flink over datum en gesteente geworden waar vorken van bogen :o

Hop, hop! Weer even dat sporten je gewoontes inslijten!:woot:

Op naar de 100kg B.P!

Dan ik (zal je voor zijn @Bert :p )

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven