- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was een slecht idee. Paar dagen slecht gevoeld en een koortslip aan overgehouden. Helemaal doorweekt geweest, flink wezen zweten en intensief gesport. Geen goede combinatiedus ben lekker met dit zijkweer heen en terug naar de basic gelopen.

Ik kan zittend meer DB-Pressen dan staan OHP met bar. Nu is er ook een verschil tussen zittend en staan en is het ook maar wat je gewend bent.Ik heb nog nooit DB presses gedaan maar lijkt mij ook een flink stuk zwaarder dan met de stang.
Zitten scheelt echt een hoop met OHP.Ik kan zittend meer DB-Pressen dan staan OHP met bar. Nu is er ook een verschil tussen zittend en staan en is het ook maar wat je gewend bent.
Ik kan zittend meer DB-Pressen dan staan OHP met bar. Nu is er ook een verschil tussen zittend en staan en is het ook maar wat je gewend bent.
Zolang het maar zonder rugleuning is. Anders wordt het een (soort) incline bench, een heel andere oefening.....
Een zittende schoulder press met DB's doe ik toch echt mét rugleuning. Een Machine Shoulder Presss heeft toch ook een rugleuning?Zolang het maar zonder rugleuning is. Anders wordt het een (soort) incline bench, een heel andere oefening.....
Dat is echt anders dan staande press dan (maar dat zei je ook al....).Een zittende schoulder press met DB's doe ik toch echt mét rugleuning. Een Machine Shoulder Presss heeft toch ook een rugleuning?
. M'n gezondheid is niet blij.Ho ho, zo erg overdrijf ik bij de regel ook niet hoor, maar ik reken het goed!Moet wel oppassen dat ik geen dikke endo word. Ben 3kg aangekomen, en ik denk niet dat daar veel spiermassa bij zit. M'n voeding is op het niveau van @Skatermarvin geworden. Heb alleen al gisteren 2 repen cote d'or gegeten. Verder deze week nog wat repen milka, pak toffifee, pak snickers ijs, paar kant en klaar voedsel meuk, een 3 gangendiner, mini pizzas, 2 van die bakkies cheesecake bij de AH, 2 appelgebakken op stage want lerarendag, 2 rittersports voor onderweg bij de kiosk, een doosje mueslirepen, een heel pak prince mini stars en chocolate chip koekjes. En ben vast nog wel wat vergeten. M'n gezondheid is niet blij.

. Snel terug naar 100.. Operatie is verder ook goed verlopen, kan weer door m'n neus ademen, weinig last van nog. Was even 2.5 week flink doorbijten, maar ik heb weer een goede nachtrust. en kan weer sporten.
Met alle grote jongens trainen was toch best een boost in motivatie.

In kindergarden?
die heeft wel inpackt....denk ik
Vissertje in een hemdje ziet er wel een stuk buffer uit dan je zou denken bij 63 kg hoor!

Ik zag 't maar heb besloten te stoppen met irritant zijn.

Ik zag 't maar heb besloten te stoppen met irritant zijn.![]()