XXL Nutrition

'My Road': Een sterke jongen worden

Ahw jammer van laatste set!
Volgende keer maar opnieuw proberen ;)
Wel echt zieke gains gemaakt op je press!

• Topic Starter Topic Starter
Ga je toevallig donderdag die 5x5 doen?

sterke presses man, netjes. trainen zonder slapen is klote he.. 1 keer gedaan, niet weer

Wel lekker volume op je FSQ gedraaid!
Niet slapen en wel trainen is ook waardeloze combi...
Hopelijk knal je ze er vrijdag weer hard er doorheen!

sterke presses man, netjes. trainen zonder slapen is klote he.. 1 keer gedaan, niet weer

Wel lekker volume op je FSQ gedraaid!
Niet slapen en wel trainen is ook waardeloze combi...
Hopelijk knal je ze er vrijdag weer hard er doorheen!

Had wel wat geslapen hoor maar voor mijn zogezegde 'dagelijkse winterslaap' een pak te weinig :(
Trainen ging niet onaardig, alleen toen ik 150 unrackte met squat had ik ff een 'nope' momentje hehe

Vrijdag sws knallen tim, vreet mezelf donderdag gewoon tonnetje rond voor wat goede energiegains :')

Altijd goede remedie!
Succes alvast :thumbs:

Bench paused
5x5x102.5

pullup
8xbw
8xbw
6xbw

strict press
3x10x60

eerst twee sets paused

pulldowns en pec dek pomps

Ha Koen. Goedzo man.

Sterk ben je wel.

Prima training.
Ik zeg goed bezig!

Squat
5x5x142.5

Ga afbouwen nu, werd te zwaar om het technisch acceptabel te houden. Ook even lekker gekotst na mn laatste set.

Front squat
10x60
3x10x80

Ga vanaf nu wat meer werk doen voor m'n 'core'. Vooral oefeningen die helpen om alles goed aan te spannen tijdens bijv een squat en deadlift, want daar valt zeker nog veel te winnen. Dit zou ook moeten helpen bij m'n ademhaling.

Laatst bewerkt:
Puking after squats!
Goed bezig geweest dus :p
Toch lekker dat gelukt is man!

Puking after squats!
Goed bezig geweest dus :p
Toch lekker dat gelukt is man!

Hahaha inderdaad. Voor alles een eerste keer, maar liever niet weer :D Kreeg van Mieke te horen dat dit blijkbaar ook kan duiden op te weinig activatie van bekkenbodemspieren, heup en buikspieren. Ga voortaan voor m'n workout een kleine warming up doen met wat oefeningen zodat ik tijdens de rest van de workout hopelijk die spieren allemaal wat beter leer te gebruiken.

Haha nice. Toen ik 5x5 deed was de 142.5 volgens mij ook de grens en ging ik deloaden en madcow doen.

Hahaha inderdaad. Voor alles een eerste keer, maar liever niet weer :D Kreeg van Mieke te horen dat dit blijkbaar ook kan duiden op te weinig activatie van bekkenbodemspieren, heup en buikspieren. Ga voortaan voor m'n workout een kleine warming up doen met wat oefeningen zodat ik tijdens de rest van de workout hopelijk die spieren allemaal wat beter leer te gebruiken.

Klinkt interessant man!
Kan je misschien eens die tips hier delen?
Denk dat mijn klachten ook veel voortkomen uit gebrek aan core activatie...

Klinkt interessant man!
Kan je misschien eens die tips hier delen?
Denk dat mijn klachten ook veel voortkomen uit gebrek aan core activatie...

Waren redelijk simpele oefeningen, ik zal ff vragen of 't een naam heeft dan kan ik 't naar je doorsturen, anders tik ik t ff uit :)

Training van maandag

strict press
opgewerkt tot 1x85 pr evenaring
3x5x75
11x60

bench paused
5x2x110

en pompings

weet niet of t klopt want m'n geheugen laat me ff in de steek

van zojuist

deadlift
singles tot 1x200 pr evenaring met veel betere techniek gelukkig :D

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=9d42Z4voqfc

rip horizontaal filmen werkt niet op mn nieuwe telefoon :roflol:

squat high bar
2x12x60
3x12x100

wauw en terwijl ik ff zit te chillen op de bank na mn training kots ik weer alles uit. rip avondeten en chocomel :( misschien maar is ff gaan navragen hoe dit kan komen, wtf

Laatst bewerkt:
Harde 200 bro, goed bezig! Ziet er aanzienlijk beter uit dan de vorige keer idd ;p

Harde 200 bro, goed bezig! Ziet er aanzienlijk beter uit dan de vorige keer idd ;p

Thanks bro! Ben er zelf ook tevreden mee hoe 't eruit ziet! Zal binnenkort ook met belt gaan liften dus kan alleen maar de goede kant op nu :)

Terug
Naar boven