MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahw jammer van laatste set!
Volgende keer maar opnieuw proberen
Wel echt zieke gains gemaakt op je press!

sterke presses man, netjes. trainen zonder slapen is klote he.. 1 keer gedaan, niet weer
Wel lekker volume op je FSQ gedraaid!
Niet slapen en wel trainen is ook waardeloze combi...
Hopelijk knal je ze er vrijdag weer hard er doorheen!

thanks bro, jij bent ook best wel sterk enzo
Puking after squats!
Goed bezig geweest dus
Toch lekker dat gelukt is man!
Kreeg van Mieke te horen dat dit blijkbaar ook kan duiden op te weinig activatie van bekkenbodemspieren, heup en buikspieren. Ga voortaan voor m'n workout een kleine warming up doen met wat oefeningen zodat ik tijdens de rest van de workout hopelijk die spieren allemaal wat beter leer te gebruiken.Hahaha inderdaad. Voor alles een eerste keer, maar liever niet weerKreeg van Mieke te horen dat dit blijkbaar ook kan duiden op te weinig activatie van bekkenbodemspieren, heup en buikspieren. Ga voortaan voor m'n workout een kleine warming up doen met wat oefeningen zodat ik tijdens de rest van de workout hopelijk die spieren allemaal wat beter leer te gebruiken.
Klinkt interessant man!
Kan je misschien eens die tips hier delen?
Denk dat mijn klachten ook veel voortkomen uit gebrek aan core activatie...

misschien maar is ff gaan navragen hoe dit kan komen, wtfHarde 200 bro, goed bezig! Ziet er aanzienlijk beter uit dan de vorige keer idd ;p