Fitness Seller

Nieuwe trainingsmethode: super gains.. 5 kilo spiermassa in 4 weken

Not%2BSure%2Bif%2Bserious.jpg

waarom zou je xtc in je reet stoppen?

Dat is gewoon een economische manier van werken. Als je orale dosis 100mg is, dan heb je slechts 75mg ofzo nodig in je reet. Effect schijnt ook iets heftiger maar korter te zijn. Uiteraard verwacht ik nu niet dat jij dat gaat doen, maar je snapt wel waarom sommige druggebruikers dit wel eens willen proberen.

@milton

lol ik dacht dat je liep te ouwehoeren.

Enige wat ik weet is dat vocht wordt opgenomen in je reed. En daar laat ik het maar bij kwa kennis;)

er zijn wel lui hier op het forum geweest die winny rectaal hebben ingenomen :eek:

@milton

lol ik dacht dat je liep te ouwehoeren.

Nee, ben echt serieus. Trouwens, weet je waarom je als kind suppo's in je anus gedrukt kreeg van je mama? Omdat je kindermaagje en andere organen nog te zwak waren om dergelijke medicatie op te nemen, maar je bruine oog niet. Heel serieus. :)

ooh uhuh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol'd irl

nice one

Dat is gewoon een economische manier van werken. Als je orale dosis 100mg is, dan heb je slechts 75mg ofzo nodig in je reet. Effect schijnt ook iets heftiger maar korter te zijn. Uiteraard verwacht ik nu niet dat jij dat gaat doen, maar je snapt wel waarom sommige druggebruikers dit wel eens willen proberen.

- Bob Marley

daarom stopt milton derde beens in zijn kont zodat de eiwit van de cumshots eerder worden opgenomen.

Hier op DBB hebben we toch een "Humor & geouwehoer" forum? Wat doet dit topic dan hier, mods?

Terug
Naar boven