MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Waar heb jij het over? Die jongen weegt 90kg op 18% met 185 die kan nog makkelijk 10-12 kilo pakken!
Wat is dit voor mentaliteit?
10-12 kilo klinkt wel heel enthousiast:o. Maar valt zeker nog wel wat te winnen, zie er nu niet zo heel bijzonder uit vind ik. Ben 1.82 btw. Heb wel wat massa verloren, al valt het niet zo heel erg op met de juiste pose/belichting/foto etc.
 
Waar heb jij het over? Die jongen weegt 90kg op 18% met 185 die kan nog makkelijk 10-12 kilo pakken!
Wat is dit voor mentaliteit?
10-12kg..:roflol: Dus even simpel gezegd gaat hij naturel wel aan de 92-94kg komen bij een procent of 10:roflol: (en 1.82m)

Haal alsjeblieft je kop uit de grond zeg..
 
ja dat kan hij naturel halen, kijk maar naar de ffmi.
 
Unit system:*

Weight:*90

Body fat:*18


Height:*182



Result:

■ Lean mass = 162.70 lbs (or 73.80 kg)

■ Fat Free Mass Index (FFMI) = 22.33

■ Adjusted FFMI = 22.20

FFMI Interpretation: 18 – 19 = Average | 20 – 21 = Above average | 22 = Excellent | 23 – 25 = Superior | 26 – 27 = Considered suspicious but still attainable naturally | 28 – 30 = Highly unlikely to be obtained naturally without steroid usage.
 
Unit system:*

Weight:*92

Body fat:*10


Height:*182

The Body fat in % is required!

Result:

■ Lean mass = 182.54 lbs (or 82.80 kg)

■ Fat Free Mass Index (FFMI) = 25.05

■ Adjusted FFMI = 24.93

FFMI Interpretation: 18 – 19 = Average | 20 – 21 = Above average | 22 = Excellent | 23 – 25 = Superior | 26 – 27 = Considered suspicious but still attainable naturally | 28 – 30 = Highly unlikely to be obtained naturally without steroid usage


Dit kan hij makkelijk halen, er zijn zelfs genoeg mensen boven de 26en 27.
 
mis heb jezelf geen genen voor massa marvin en denk je dat iedereen die groter is dan jezelf gebruikt.

Aan je kracht stats te zien(deadlift) heb je daar wel aanleg voor.
 
Hoe is je gyno?
Gyno is helemaal weg :)
mis heb jezelf geen genen voor massa marvin en denk je dat iedereen die groter is dan jezelf gebruikt.

Aan je kracht stats te zien(deadlift) heb je daar wel aanleg voor.
Mijn deadlift? Denk niet dat er echt een sterke relatie tussen deadlift en ffm is. Dan nog is de vraag wat nou echt mogelijk is aan ffm, en hoe groot het verschil per individu is. Waar zijn die gegevens op gebaseerd?
 
Nootmuskaat ik was met skatermarvin in conversatie
 
De gegevens zijn gebaseerd op Mr Universe winnaars uit het tijdperk 1935-1955 volgens mij
 
Zater er een paar bij met een ffmi van 28
 
De gegevens zijn gebaseerd op Mr Universe winnaars uit het tijdperk 1935-1955 volgens mij

Zater er een paar bij met een ffmi van 28
Testosteron is in de jaren 30 uitgevonden, dus zo heel betrouwbaar is het helaas niet. En dan zijn het wss mensen met genen waar je U tegen zegt. Zelfs al was het natural, dan nog is het niet voor iedereen weggelegd.
 
Het is inderdaad rond die tijd gesynthesiseerd maar werd pas gebruikt in de jaren 60 dat waren duidelijk naturel fysieken.
24ffmi is makkelijk te halen maar niet met jullie mentaliteit(skatermarvin) en jezelf.
 
Het is inderdaad rond die tijd gesynthesiseerd maar werd pas gebruikt in de jaren 60 dat waren duidelijk naturel fysieken.
24ffmi is makkelijk te halen maar niet met jullie mentaliteit(skatermarvin) en jezelf.
Maar hoe weet je dat het duidelijk naturel fysieken waren als er geen duidelijk beeld van naturel fysieken zijn?:thinking:

Eugen Sandow was er wel voordat er een vorm van AAS was uitgevonden, en zijn fysiek is nou niet echt bijzonder. Ofc is het poseren/zijn de foto's ook niet goed, maar zelfs dan is hij nog ecto.

sandow1.jpg

EUGEN-SANDOW-the-FATHER-OF-BODYBUILDING.jpg
 
mis heb jezelf geen genen voor massa marvin en denk je dat iedereen die groter is dan jezelf gebruikt.

Aan je kracht stats te zien(deadlift) heb je daar wel aanleg voor.
Zegt kurende Hercules..

Ken persoonlijk niet veel mensen die niet PL gericht trainen die 225kg deadliften met 80kg bw.

Verder zijn die FFMI's alleen weg gelegd voor genetisch goed bedeelde mensen die meer dedicated dan dedicated zijn..

en laat Nootmuskaatje dat nu lekker niet zijn.

Hoeveel mensen ken jij met een FFMI > 25 die DAADWERKELIJK 100% naturel zijn:roflol:
 
Het is inderdaad rond die tijd gesynthesiseerd maar werd pas gebruikt in de jaren 60 dat waren duidelijk naturel fysieken.
24ffmi is makkelijk te halen maar niet met jullie mentaliteit(skatermarvin) en jezelf.
Makkelijk..:roflol:

Kijk verdomme eens rond op het forum hier..erg weinig die dat naturel hebben gehaald..

Over mentaliteit gesproken..het gros had met mijn stats of daarvoor al lang gekuurd:roflol:
 
Maar hoe weet je dat het duidelijk naturel fysieken waren als er geen duidelijk beeld van naturel fysieken zijn?:thinking:

Eugen Sandow was er wel voordat er een vorm van AAS was uitgevonden, en zijn fysiek is nou niet echt bijzonder. Ofc is het poseren/zijn de foto's ook niet goed, maar zelfs dan is hij nog ecto.

sandow1.jpg

EUGEN-SANDOW-the-FATHER-OF-BODYBUILDING.jpg
Eigenlijk maar een shit fysiek:roflol:
 
Eigenlijk maar een shit fysiek:roflol:
Yup:o. Ik vraag me ook af hoe ze op zijn stats zijn gekomen. Ik zocht zijn stats/ffmi op voor een beter beeld. Maar als ik het internet moet geloven dan heeft hij 45,5cm armen en een ffmi van 27,14:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Eugene sandow dat is zo lang geleden toen aten ze niet goed en wisten ze niet hoe ze moesten trainen.

Het enige wat ik zeg hou alsjeblieft op met deze losermentaliteit en ga gewoon trainen met een goed dieet en juiste instelling en sly is the limit
 
Zegt kurende Hercules..

Ken persoonlijk niet veel mensen die niet PL gericht trainen die 225kg deadliften met 80kg bw.

Verder zijn die FFMI's alleen weg gelegd voor genetisch goed bedeelde mensen die meer dedicated dan dedicated zijn..

en laat Nootmuskaatje dat nu lekker niet zijn.

Hoeveel mensen ken jij met een FFMI > 25 die DAADWERKELIJK 100% naturel zijn:roflol:

Ik kuur niet, ik heb wel een een test winny kuur gedaan maar ben nu 15 weken off.

Daarnaast gaf ik je een compliment met je deadlift dat ik daar best wel van onder de indruk ben juist.

Gr
 
Back
Naar boven