XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha, was denk wel goed. Bij jouw?

Oh en het is Tymen ze schuld :)

:trollface:

absoluut :)

wait wut?!

¯\_(ツ)_/¯

Pas op voor anaalridders, er zijn anaalridders gesignaleerd in uw regio, deze ridders zijn herkenbaar aan lange lansen met buttplug op uiteinde, ze mikken op uw poepert...

Run...................................

Run................

Run.......

BigMacjoooooooooooooooooooo

Ga us leren joh

Pas op voor anaalridders, er zijn anaalridders gesignaleerd in uw regio, deze ridders zijn herkenbaar aan lange lansen met buttplug op uiteinde, ze mikken op uw poepert...

Run...................................

Run................

Run.......

BigMacjoooooooooooooooooooo

Ga us leren joh

hoe verzin je dit nou weer xD

¯\_(ツ)_/¯

veel plezier met dat wijf

Laatst bewerkt:
Geen idee, kwam gewoon in me op in eens zo van bam! Pijnstillers en morfine brah.... Ga je gekke dingen van zien,

BIGMC ga us leren man

Geen idee, kwam gewoon in me op in eens zo van bam! Pijnstillers en morfine brah.... Ga je gekke dingen van zien,

BIGMC ga us leren man

jij ziet ridders met lansen met buttpluggs erop?

weetje zeker dat het pijnstillers en morfine zijn?

jij ziet ridders met lansen met buttpluggs erop?

weetje zeker dat het pijnstillers en morfine zijn?

:roflol: tripping brah....

Die morfine is de shit man, neem ik voor het slapen gaan, kerel, dan lig ik in bed en word ik vaag, ga ik met mijn vingers voor mijn ogen bewegen, fuuuuuuuuuuuut bartje van het padje:D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ik heb het, komt door dat mijn ass gemasseerd word door een dude.... Ga je angsten van ontwikkelen....

Nu weet ik ook gelijk waarom ik ze bezweet wakker wordt elke keer, ik ben de hele tijd op de vlucht voor anaalridders....

Damn, jullie zijn goeie therapeuten

:roflol: tripping brah....

Die morfine is de shit man, neem ik voor het slapen gaan, kerel, dan lig ik in bed en word ik vaag, ga ik met mijn vingers voor mijn ogen bewegen, fuuuuuuuuuuuut bartje van het padje:D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ik heb het, komt door dat mijn ass gemasseerd word door een dude.... Ga je angsten van ontwikkelen....

Nu weet ik ook gelijk waarom ik ze bezweet wakker wordt elke keer, ik ben de hele tijd op de vlucht voor anaalridders....

Damn, jullie zijn goeie therapeuten

ik hou het wel bij het roken van wiet... als ik dit zo hoor

:roflol: damn gast!

Jooo BigMc, volg je het nog allemaal....

fuuuuuutttttt

ik hou van fut :)

FFFUUUUUUUUTTTTTT

wat moet die jongen wel niet denken als hij maandag terug komt :roflol:

Goed topic :)

Terug
Naar boven