AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ja snap ik. Maar je doet alsof het pretty obvious is waarom ik geen progressie boek terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik eet nooit alleen koolhydraten, als ik iets skip zijn het wel de carbs. En ik heb moeite om te geloven dat het puur door de zuivel komt. Volgens mij zijn er zat mensen die succesvol cutten met melk en kwark in hun schema. "Nog een paar weken volhouden" vertelde ik mezelf vorige week ook al. Ik kijk dit nog even aan maar op deze manier gaat het heel lang duren om mn doel te bereiken voor 2013 :o

Ik zeg niet dat alles te wijten valt aan je eten.

Maar denk dat een beetje regelmaat, en daar doel ik op. Trainen, rusten, eten, cardio. Als je daar regelmaat in hebt zal het makkelijker gaan om het vol te houden, zal het leuker zijn om het te doen en zal je meer progressie zijn.

Jou onderarm outbuffed mijn bicep :fuu:[/QUOTE]

Het geheim, fappen als een bezetene!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.503
Ik zeg niet dat alles te wijten valt aan je eten.

Maar denk dat een beetje regelmaat, en daar doel ik op. Trainen, rusten, eten, cardio. Als je daar regelmaat in hebt zal het makkelijker gaan om het vol te houden, zal het leuker zijn om het te doen en zal je meer progressie zijn.

Ja qua regelmaat heb je een punt. Zeker qua slapen. Maar t schiet gewoon niet op :p Volhouden of niet is niet eens zo zeer mijn punt maar het uitblijven van progressie.
Als die maat van me in huis komt gaan we vaak samen naar de gym en hij is meer hooked op hardlopen dan ik ben dus qua regelmaat gaat dat wel goedkomen. Maar niks wijst er op dat ik de afgelopen weken dichter bij mn doel ben gekomen qua pens :(

Jou onderarm outbuffed mijn bicep :fuu:

Het geheim, fappen als een bezetene!:D[/QUOTE]

Mmm denk dat ik maar op zoek ga naar een mooie vrouw met goeie ervaren onderarmen dan :D

fap fap fap fap fap fap fap

• #3.505
Ik vind het zo fijn dat Tymen mn log volgt :D

hahaha altijd zinvolle posts xD

• #3.507
Latest karma:
Op naar de sterren, en... wo 23 mrt 2011 15:44 justbart fappen jonguh! bam
:roflol:

Hahaha lustig logje Mac!:D
Ga ´m wat regelmatiger checken bro.;)

Ja snap ik. Maar je doet alsof het pretty obvious is waarom ik geen progressie boek terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik eet nooit alleen koolhydraten, als ik iets skip zijn het wel de carbs. En ik heb moeite om te geloven dat het puur door de zuivel komt. Volgens mij zijn er zat mensen die succesvol cutten met melk en kwark in hun schema. "Nog een paar weken volhouden" vertelde ik mezelf vorige week ook al. Ik kijk dit nog even aan maar op deze manier gaat het heel lang duren om mn doel te bereiken voor 2013 :o
Heb je voedinggsschema zoja post even en als je echt kracht etc wilt zou ik een energizer nemen.

Je eet op onderhoud en het verschil maak je met cardio? Dan moet je echt elke dag HARD cardioen om een halve kilo vet per week kwijt te spelen. Als je cut niet opschiet, waarom niet af en toe een beetje onder onderhoud?

als je eiwitten toch hoog zijn en bcaa's voor cardio slikt valt het wel mee bro

• #3.512
Hahaha lustig logje Mac!:D
Ga ´m wat regelmatiger checken bro.;)

Ja je komt hier af en toe dingen tegen... :roflol: Gezellig man!

Heb je voedinggsschema zoja post even en als je echt kracht etc wilt zou ik een energizer nemen.

Zal em ff in de bijlage stoppen.

Je eet op onderhoud en het verschil maak je met cardio? Dan moet je echt elke dag HARD cardioen om een halve kilo vet per week kwijt te spelen. Als je cut niet opschiet, waarom niet af en toe een beetje onder onderhoud?

Ja ik moet effe rekenen, 3500cals voor een kg vet. Doel: 1750cals per week verbranden met cardio, verdeeld in 4 sessies na KT= 450ish cals per cardiosessie. Ik haal ongeveer 2/3e daarvan in een goeie week dus dr moet wat cardio bij of wat calorieen af. Scherp Enc.

als je eiwitten toch hoog zijn en bcaa's voor cardio slikt valt het wel mee bro

True, ik zit ook onder mn onderhoud en ga qua krachtstats nog best lekker. BCAA's neem ik en zit hoog zat met mn eiwitten.

Laatst bewerkt:
wat een k*tschema!

:jk: helaas geen ervaring met cutten dus kan je weinig helpen :)

• #3.514
Cutschema ff geupdate, je moet naar deze kijken.

Bijlagen

• #3.515
wat een k*tschema!

:jk: helaas geen ervaring met cutten dus kan je weinig helpen :)

JE BENT ZELLUF EEN k*tSCHEMA!! Naja, t is ook een cutschema :p

Nee jij mag wat meer bulken IMO! T is maart en jij staat op een zomers vetpercentage!

Ziet er opzich goed uit, maar 2 liter melk per dag?

Daarnaast na de training enkel whey en dan helemaal niks?

thanks voor t schema wist niet dat dat bestond hoef je alleen maar 't product in te vullen ik ga hem gewoon eens gebruiken om te kijken wat ik eet op een dag

• #3.519
sta ik altijd... ik doe aan verklapt cyclen. ik hou die bulkschema's nooit weken vol :rolleyes:

Ruilen? :)

Ziet er opzich goed uit, maar 2 liter melk per dag?

Daarnaast na de training enkel whey en dan helemaal niks?

Mja, heb er al magere melk van gemaakt smiddags. Meestal eet ik mn kip/pasta/spinazie/mais-meal of gedurende de hele avond op of de helft voor en de helft na mn workout. Tijden etc. kloppen niet echt verder.

thanks voor t schema wist niet dat dat bestond hoef je alleen maar 't product in te vullen ik ga hem gewoon eens gebruiken om te kijken wat ik eet op een dag

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Ga vrijdagochtend trouwens liften naar het buitenland. Destination unknown. Dus maar wat beefjerky roggebrood enzo inslaan. Ff de super afstruinen naar wat noodoplossingen voor onderweg. Ook geen idee wat op locatie te krijgen is (geen idee naar welk land we gaan, waarschijnlijk Denemarken).

Daarheen liften, voor de gein of wat?

Terug
Naar boven