Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ruilen? :)

Mja, heb er al magere melk van gemaakt smiddags. Meestal eet ik mn kip/pasta/spinazie/mais-meal of gedurende de hele avond op of de helft voor en de helft na mn workout. Tijden etc. kloppen niet echt verder.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Ga vrijdagochtend trouwens liften naar het buitenland. Destination unknown. Dus maar wat beefjerky roggebrood enzo inslaan. Ff de super afstruinen naar wat noodoplossingen voor onderweg. Ook geen idee wat op locatie te krijgen is (geen idee naar welk land we gaan, waarschijnlijk Denemarken).

Heb je je fitness abbo stop gezet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.523
Daarheen liften, voor de gein of wat?

Liftweekend met mn studentenvereniging. We horen vrijdagochtend waar we heen gaan, dan met OV binnen Utrecht een goeie plek opzoeken en kijken wie er het eerst is. Slapen in een hostel, eventueel wat zien van een stad (afhankelijk van wanneer je aankomt natuurlijk :D) en dan terug. Lekker tactisch geplanned zo t weekend voor mn tentamenweek.

neeeejjjj

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

dus we moeten je dadelijk een week missen?! :sad:

Nee gek, als het goed is ben ik zondag avond weer terug :D ALS :o Gelukkig is mn liftpartner (v) lekker.

Heb je je fitness abbo stop gezet?

Nee :P

pics brah, pics...

• #3.525
Misschien, camera gaat mee uiteraard :)

• #3.527
Misschien, camera gaat mee uiteraard :)

Respect als je dit kan, (karma voor de paintskills)
zsmtya.jpg
YEAH!!:D Epic paintskills!

• #3.529
Fuk. Dacht dat we zondagavond terug zouden zijn maar blijkt maandag te zijn. Moet maandag om 16u allemaal sheit inleveren voor school dus ik moet nu gewoon keihard aan de bak en heb geen tijd om te trainen. Als we op locatie een gym tegenkomen ga ik sowieso trainen, dat wel! Wat pauper dit :(

Waar vind ik trainingen? :scratch:

school gaat voor buff zijn :) succes bro

Ja is dan ook uber gezellig logje dit!

Of nie BigMc!

Hoppa, leren jij koekert

Hoi

Hij is toch tot en met maandag weg, zullen we het tot pagina 200 redden?

Nee dat doen we niet, want dit is een TRAININGS log

:trollface:

Terug
Naar boven