Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry man, ik kan je niet uit je lijden verlossen. Nog nooit Poolse frontalfarts geinhaleerd.
Haha, nou denk wel dat er bij Sjaak Marvin en mij meer getrained gaat worden![]()
Doe dan eens een All-In trainingsmeet organiseren! Op een dag dat ik bijvoorbeeld wél kan!![]()
Ik regel wel friend to friend cards als ze die nog hebben, dat houdt in dat als je daar traint een introducee mag meenemen meot ik ff vragen wanneer mn maatje achter de balie staat

Ze hebben wel nieuwe dumbbells van die zilveren maar die vind ik k*t ik pak alleen de oude dumbbellsMooi, hebben ze dus niet!Ook? Zijn er sportscholen met roze dumbbells danZe hebben wel nieuwe dumbbells van die zilveren maar die vind ik k*t ik pak alleen de oude dumbbells

Nu maar hopen dat mcm enzo t ook een leuk idee vinden want die wilden volgens mij met zn 3'en trainen hehe

Lekkere mindset vandaag. Alleen met die t-bar was effe afzien. Ga mn schema ff uitprinten en ophangen ofzo want moet elke keer nog mn nieuwe schema opzoeken in mn log lol. Kan ik er ook lekker naartoe werken in mn hoofd. Placebo-effect of niet, dan ga ik harder in de gymEn een weekend lekker eten in Polen is goed voor presses, dat is nu officieel bewezen. Nog ff naar de stad fietsen en een Spaatje rood halen op de borrel denkik. 2x20min fietsen ofzo.
doe je max 10 minuten over fietsen denk ik dat voedingsschema is wel k*t om dingen aan toe te voegen bij mij lukte t iig niet echt mn shakes toe te voegen wel om de voedingswaarde aan te passen naar t merk wat ik gebruikKlinkt interessant...
Ja als je in Nieuw Lekkerland woont enzoVanaf hier is t een takke-end.
Gaan er onder mn loglezers nog mensen naar de XXL-meet bij FPA zaterdag?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/xxl-traindag-271647/
Doe dan eens een All-In trainingsmeet organiseren! Op een dag dat ik bijvoorbeeld wél kan!![]()
Hehe leuk verhaal man! Pics van de chick? Anders even wat naaktfoto'tjes fixen via de mail en hier posten...

Ik kom ook wel ff een kijkje nemen als de tijd me uitkomt die marvin is een beetje van mijn lengte dus kan ik goed mee vergelijken alleen dat hij 4 jaar voorloopt op mij ofzo
Ik regel wel friend to friend cards als ze die nog hebben, dat houdt in dat als je daar traint een introducee mag meenemen meot ik ff vragen wanneer mn maatje achter de balie staat
trouwens lekkere training 2 pagina's terug, je hebt een sterke shoulder press vind ik .. ik kan net 12kgjij doet ff 20kg
succes bro, ik blijf je training zoeken !
Trouwens kneiterharde spierpijn in mn schouders vandaag 
op pagina 182 de training
30 kg op de t bar vind ik wel weinig eigenlijk
maar na het plaatje te hebben gezien stel ik dit bij
Bro, ik zie door het gespam je trainingen haast niet..
Naja, ik heb m gevonden, behoorlijk volume wel maar ik moet ff wennen aan je gewichten(no flame maat jwt!)blijf je iig volgen!![]()
T is een halfuur lopen naar de stad vanaf t parkdoe je max 10 minuten over fietsen denk ik dat voedingsschema is wel k*t om dingen aan toe te voegen bij mij lukte t iig niet echt mn shakes toe te voegen wel om de voedingswaarde aan te passen naar t merk wat ik gebruik
Van de rest van je post snap ik geen bal.
Wij bouwen gewoon onze eigen meet toch?
Haha, leuke vergelijking. Wie is die mattie dan?
Woon nog een eendje verder en vanaf centraal is t bijna 45min lopen, been there, done thatVan de rest van je post snap ik geen bal.
Je had zo'n voedingsschema in excel gepost hier ik wil alleen wat etens waren toevoegen maar dat lukt niet echt