Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

mooi verhaal en btw, poolse tjikkies zijn freaking hot + voordeel, je kan ze toch niet verstaan dus ook geen gezever na de coïtus en kan je ze weer hitten

Ik ga ook lid worden van die liftclub:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
Mij nemen ze niet mee man, zijn bang voor me....

ik snap niet dat ik dat hele verhaal heb gelezen haha - wel vermakelijk kerel! lijkt me ook wel eens lachen om te doen...misschien deze zomer eens doelloos gaan liften :p hoelaat ga je sporten?

• #3.625
Haha, beetje uit de hand gelopen verslagje ja, mooi dat je t leuk vond :) Heb laat een tentamen en dan nog eten enzo. Denk dat ik de laatste 1.5-2 uurtjes ga pakken. Zin om te benchen maar t is beter om m'n schouders en triceps eens een flinke opdonder te geven.

Did not read lol

Leuk verhaal :)

Heb het verhaal nu gelezen, supertof man!!

Haha, beetje uit de hand gelopen verslagje ja, mooi dat je t leuk vond :) Heb laat een tentamen en dan nog eten enzo. Denk dat ik de laatste 1.5-2 uurtjes ga pakken. Zin om te benchen maar t is beter om m'n schouders en triceps eens een flinke opdonder te geven.
aii, jammer man - ik ga zometeen Presses doen namelijk. succes!

nooit geweten dat liften naar polen zo makkelijk was =\

Kennen jullie de film Hostel....

Das in Polen gek...

Ga echt niet liften daaro...

• #3.632

Heb het verhaal nu gelezen, supertof man!!

Thnx, ben blij dat er mensen zijn die door de lap tekst heen zijn gekomen :D

aii, jammer man - ik ga zometeen Presses doen namelijk. succes!

Volgende keer beter ;)

nooit geweten dat liften naar polen zo makkelijk was =\

Hangt een beetje van je kop af he, mn liftpartner heeft stiekem wel wat gecompenseerd voor mn Joran-looks denk ik :D Al hebben we daar weer die lift van een stelletje criminelen en een Duitse vrouw aan te denken in mijn optiek :)

Ga echt niet liften daaro...

:roflol:

Cool story!
Heb zelf alleen ervaren hoe lastig het is om campings te vinden als je op de valreep naar Polen op vakantie gaat. Was wel lachen trouwens :cool:

• #3.634
Cool story!
Heb zelf alleen ervaren hoe lastig het is om campings te vinden als je op de valreep naar Polen op vakantie gaat. Was wel lachen trouwens :cool:

:) Heb geen camping gezien dus kan me er wat bij voorstellen. Wel ontzettend veel hostels in het centrum van Wroclaw!

:) Heb geen camping gezien dus kan me er wat bij voorstellen. Wel ontzettend veel hostels in het centrum van Wroclaw!

ik ben iets van 5 jaar geleden met het vliegtuig in Krakow geweest. erg mooie stad en ook bomvol met hostels, waar wij overigens ook verbleven.

Dzekuje ofzoiets

Niet te vinden!
EN de grote grap: buiten de grote steden spreken ze nauwelijks Engels of Duits. Zie je mij al een camping zoeken met een soort gebarentaal?

Oh, en in kleine rotdorpjes eten kopen...

wat heb je getraind? ik ben zelf een beetje de gewichten omhoog aan 't gooien bij de drie grote oefeningen voor me

• #3.638
ik ben iets van 5 jaar geleden met het vliegtuig in Krakow geweest. erg mooie stad en ook bomvol met hostels, waar wij overigens ook verbleven.

Dzekuje ofzoiets

Je moet nog een beetje werken aan je uitspraak :rolleyes: Krakau schijnt tegek te zijn, hele mooie stad. Wil ik ook nog wel een keer heen en dan ligt Wroclaw op de route :D

Niet te vinden!
EN de grote grap: buiten de grote steden spreken ze nauwelijks Engels of Duits. Zie je mij al een camping zoeken met een soort gebarentaal?

Oh, en in kleine rotdorpjes eten kopen...

Gheghe nee volgens mij moet je in Polen echt in de stad zijn ja. Jonge mensen spreken vaak Engels maar boven de 30-40 houd het een beetje op qua talen. Doet me denken aan onze enige vrachtwagen-lift: Na 10 minuten met handen en voeten en de kaart duidelijk maken waar we heen moesten gebaarde die gekke ouwe Pool dat we in konden stappen, stappen we in is er maar één bijrijdersstoel :roflol:

wat heb je getraind? ik ben zelf een beetje de gewichten omhoog aan 't gooien bij de drie grote oefeningen voor me

Komtie.

DB Shoulderpress
8x10kg
5x14kg
6x20kg (7e rep F op 60%)
7x18kg
4x18kg
6x16kg

Zo. Bam. Had hier al dik een dag zin in :D

Rear Raises
10x10kg
10x10kg
12x8kg

Close Grip Benchpress
Xx20kg
Xx40kg
5x60kg Weet eigenlijk niet waarom ik er 60 aanhing, niet echt bij nagedacht :p
5x60kg
5x60kg
10x50kg
4x50kg (Fail op 5e lockout, scheelde echt 3 cm: kreeg em wel geracked)

T-Bar
8x20kg
8x30kg Ros kneiterhard die hendels tegen mn knieen :mad:
8x30kg
8x30kg
8x30kg (laatste 2 reps cheat)

Wat een klote-unit zeg. Heb em superstrict gedaan, rug stil gehouden, niks uit mn benen gehaald en eigenlijk alles met mn armen gedaan. Maar echt zo'n oefening waarbij het onmogelijk is heavy op te gaan maar je toch na een paar sets gewoon faalt met goede vorm. Misschien op de grote 3 zwaar gaan en de rest high rep ofzo.

Lat Pulldown
Xx23kg :roflol:
10x41kg
10x50kg
10x46kg

Incline Flyes Slechts één gaatje incline, bijna flat dus.
6x10kg
4x10kg Hier donderde mn linker arm uit balans als een kleffe tosti, k*tflyes.

Concentration Curls
8x10kg
8x10kg Slappe zooi :(
2x static hold zo lang als ik kon :fire: Rechts aanzienlijk langer.

Standing Curls Eens niet alternated pompuh!
13x7kg

Front Raises
8x7kg
10x8kg Fuuuu :fire::D

Lekkere mindset vandaag. Alleen met die t-bar was effe afzien. Ga mn schema ff uitprinten en ophangen ofzo want moet elke keer nog mn nieuwe schema opzoeken in mn log lol. Kan ik er ook lekker naartoe werken in mn hoofd. Placebo-effect of niet, dan ga ik harder in de gym :) En een weekend lekker eten in Polen is goed voor presses, dat is nu officieel bewezen. Nog ff naar de stad fietsen en een Spaatje rood halen op de borrel denkik. 2x20min fietsen ofzo.

Laatst bewerkt:
Nice training! En placebo-effect; het is eigenlijk vergelijkbaar met de mind-muscle-connection..

/abbonementjee! :D

doe je dit :
t-bar-row.jpg

Kan wel lekker zwaar hiermee gaan hoor en strict :D

Terug
Naar boven