- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi verhaal en btw, poolse tjikkies zijn freaking hot + voordeel, je kan ze toch niet verstaan dus ook geen gezever na de coïtus en kan je ze weer hitten
Ik ga ook lid worden van die liftclub![]()
aii, jammer man - ik ga zometeen Presses doen namelijk. succes!Haha, beetje uit de hand gelopen verslagje ja, mooi dat je t leuk vondHeb laat een tentamen en dan nog eten enzo. Denk dat ik de laatste 1.5-2 uurtjes ga pakken. Zin om te benchen maar t is beter om m'n schouders en triceps eens een flinke opdonder te geven.
Kennen jullie de film Hostel....
Das in Polen gek...
Ga echt niet liften daaro...

aii, jammer man - ik ga zometeen Presses doen namelijk. succes!

nooit geweten dat liften naar polen zo makkelijk was =\
Al hebben we daar weer die lift van een stelletje criminelen en een Duitse vrouw aan te denken in mijn optiek 

Cool story!
Heb zelf alleen ervaren hoe lastig het is om campings te vinden als je op de valreep naar Polen op vakantie gaat. Was wel lachen trouwens![]()
Heb geen camping gezien dus kan me er wat bij voorstellen. Wel ontzettend veel hostels in het centrum van Wroclaw!Heb geen camping gezien dus kan me er wat bij voorstellen. Wel ontzettend veel hostels in het centrum van Wroclaw!
Heb geen camping gezien dus kan me er wat bij voorstellen. Wel ontzettend veel hostels in het centrum van Wroclaw!

ik ben iets van 5 jaar geleden met het vliegtuig in Krakow geweest. erg mooie stad en ook bomvol met hostels, waar wij overigens ook verbleven.
Dzekuje ofzoiets
Krakau schijnt tegek te zijn, hele mooie stad. Wil ik ook nog wel een keer heen en dan ligt Wroclaw op de route 
Niet te vinden!
EN de grote grap: buiten de grote steden spreken ze nauwelijks Engels of Duits. Zie je mij al een camping zoeken met een soort gebarentaal?
Oh, en in kleine rotdorpjes eten kopen...
![]()

wat heb je getraind? ik ben zelf een beetje de gewichten omhoog aan 't gooien bij de drie grote oefeningen voor me

Rechts aanzienlijk langer.

En een weekend lekker eten in Polen is goed voor presses, dat is nu officieel bewezen. Nog ff naar de stad fietsen en een Spaatje rood halen op de borrel denkik. 2x20min fietsen ofzo.