MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641
Nice training! En placebo-effect; het is eigenlijk vergelijkbaar met de mind-muscle-connection..

/abbonementjee! :D

Dank. Had wel een nice pomp, biceps (huh? McMetronome met biceps?) delts en lats vooral. En dat t tzelfde als mind-muscle connection is ben ik niet met je eens. Geloof dat we t daar al eens over hadden gehad in Dennis' log? :p Vandaag was mn mindset iig lekker, merkte ik vooral omdat ik mn zinnen had gezet op die 20kg press en 10x50 cgbp.

Welkom :D

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Kan wel lekker zwaar hiermee gaan hoor en strict :D

Ja maar dan los staand en met twee flexibele hendels ipv een bar om vast te pakken.

t_bar_rows.jpg

Dank. Had wel een nice pomp, biceps (huh? McMetronome met biceps?) delts en lats vooral. En dat t tzelfde als mind-muscle connection is ben ik niet met je eens. Geloof dat we t daar al eens over hadden gehad in Dennis' log? :p Vandaag was mn mindset iig lekker, merkte ik vooral omdat ik mn zinnen had gezet op die 20kg press en 10x50 cgbp.

Welkom :D

Ja ik kan me de discussie herinneren. Maar ik bedoel dat wanneer dat schema d'r hangt; dan zou ik die training gaan visualiseren. Is dat ook niet een aspect bij mmc. Of ga ik nou weer een hele discussie opstarten :P?

• #3.643
Ja ik kan me de discussie herinneren. Maar ik bedoel dat wanneer dat schema d'r hangt; dan zou ik die training gaan visualiseren. Is dat ook niet een aspect bij mmc. Of ga ik nou weer een hele discussie opstarten :P?

Ja precies dat visualiseren maar dat ligt meer bij goal-setting en NLP dan bij wat ik onder MMC versta. En ja :P

I lift things up and put them down.

lekkere db press

Laatst bewerkt:
mogen we nu weer spammen aangezien je er weer bent?

Al wat gehoord van de Poolse chick?

• #3.649
I lift things up and put them down.

lekkere db press

:)

mogen we nu weer spammen aangezien je er weer bent?

Nu ik er ben gaan ze ineens toestemming vragen ???

Al wat gehoord van de Poolse chick?

:roflol: Nee joh. En ik heb al eens meiden uit Zoetermeer en Alblasserdam gehad, dat vind ik al ver zat! Dus wakker lig ik er niet van. Doet ook niks af aan de mooie avond toen :D

ik neem aan dat dat een ja is :)

Alblasserdam is naast de deur joh!

• #3.652
Ik ben er sowieso die zaterdag om te trainen, maar vind het maar klote dat er een of andere meet is, wordt natuurlijk veel te druk om normaal te trainen.

Ben jij erbij komende zaterdag dan?

Misschien dat ik een kijkje kom nemen.

Komen om te 'kijken' is inderdaad realistischer dan komen om te trainen...

Ik weet het nog niet, denk er wel over na..

• #3.657
Gezellig :) Ja denk wel dat ik ga proberen om ff langs te komen. En ik ga ook niet trainen nee. Maar 1 stellage waar je kan squatten / deadliften / olympische lifts kan doen enzo dus dat gaat veels te krap worden inderdaad. Moeten we ff naamstickers fixen haha.

Hey BigMc, ik wil al jaren iets weten,

Als een poolse tjik nu een k*tscheetje laat he, ruikt die dan na wodka?

McM jij en sjakie hosten toch een trainings meeting bij all-inn kijken welke succesvoller wordt:P Amersfoort is wel dichtbij opzich ff maatje van me vragen of die zin heb om te rijden

• #3.660
Hey BigMc, ik wil al jaren iets weten,

Als een poolse tjik nu een k*tscheetje laat he, ruikt die dan na wodka?

Sorry man, ik kan je niet uit je lijden verlossen. Nog nooit Poolse frontalfarts geinhaleerd.

McM jij en sjakie hosten toch een trainings meeting bij all-inn kijken welke succesvoller wordt:P Amersfoort is wel dichtbij opzich ff maatje van me vragen of die zin heb om te rijden

Haha, nou denk wel dat er bij Sjaak Marvin en mij meer getrained gaat worden :D

Terug
Naar boven