AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

:dunno: maar hij werd ergens in een topic zwaar gebashed vanwege die avatar meen ik me te herinneren?

@ istimewa: no flame bro, jwt.;)

Hahahah ja, iemand heeft er wel 's commentaar op gehad. Dat die gay was ofzo :P.

Dat ben ik op vakantie met een kussen ingedeukt over m'n hoofd getrokken.:D

ik vind je ava gay bra

:jk: jwz

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.724
Waarom ben jij Big-T aan het bashen Tymen?

• #3.726
Ik ben echt gaar moe en loop te gapen alsof mn leven dr vanaf hangt. Gaat lache worden die deadlifts.

Weet iemand nog of mn frontsquats op max-effort deadlift/speedsquat dag stonden of op speeddeadlift/max-effort squat dag stonden? 2de lijkt me logischer maar nou heb ik het andersom staan :p Snap de ballen niet van mn eigen schema, moet niet veel gekker worden.

front squats stonden volgens mij bij max-effort DL...maar weet niet zeker

• #3.728
Nou niks om over naar huis te schrijven. Rust voeding en training helemaal klote afgelopen 48uur.

Speed Squat
5xBW
8x20kg
5x40kg
2x60kg
2x60kg
2x60kg
2x50kg
2x50kg
2x50kg
2x50kg

Deadlift
8x60kg
5x80kg
3x100kg
1x120kg
5x140kg (vanaf hier straps)
5x140kg
7x130kg

Dat en nog wat cardio drachteraan. Helemaal k*t dus.

front squats stonden volgens mij bij max-effort DL...maar weet niet zeker

Ja volgens mij ook maar vind het onlogisch om op allebei mn LB dagen een squatvariant te hebben waar ik zwaar op ga. LB1 focus op quads, LB2 focus op hams lijkt me logischer.

Anders beste deadlift ouwe!

• #3.730
Mja, naar omstandigheden misschien. Maar stonden ook nog frontsquats, stiff leg deadlift abs en calves op t programma. Komt er op neer dat ik gister naar een k*tfeest ben geweest (5 euro aan de deur en dan ook nog een euro voor de garderobe en dan een k*t-dj die van-voor-naar-achter-naar-links-naar-rechts, mario-tune en progressive electro probeerd te mengen met 70s meuk, wat veels te laat werd en waar ik een ontzettend lekker wijf net niet heb versierd (nog ff kijken wat er te redden is :o)). Ja en dan om 6 uur je nest in en om 8uur wakker worden van die kloteverbouwing :fuu:

Voeding vandaag (overal scheit aan gehad):
Wat ongezouten pinda's
fluitje
warme choco (echt nog minder dan t fluitje, afzetters)
kleine subway kipfilet zonder meuk
een plak roggebrood

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Weet niet eens waarom ik dit uittyp, is echt om me kapot te schamen.

• #3.732
Eigenlijk een beetje k*t dat ik morgen naar die XXL-meet ga, nou kan ik zelf niet trainen potdorie. Zondag moet ik echt hard knallen, heb wat in te halen ffs.

Hela...er wordt hier toch getraind, nog aardig ook na zo'n zware nacht!;)

BicMac, train straks gewoon met ons schouders mee bij die xxl meet man. En toch lekker bezig geweest ff, mooie deadlifts so ie so.

Zie je straks

Veel plezier vandaag:)

• #3.737
Heb niet zo veel tijd en geen trainkleding mee maar wie weet. Ben onderweg :D

Thnx Stuiter!

ik ga je echt een rotschop geven als ik je weer zie kerel...motivatie en discipline? waddup met dat dan? :p

ik ga je echt een rotschop geven als ik je weer zie kerel...motivatie en discipline? waddup met dat dan? :p
Vraag ik me ook af...

Probeer eens wat structuur in je leven te brengen man! Bodybuilding is niet dat uurtje in de sportschool, maar de 23 uur er buiten. Je moet niet beginnen leven als een pater, maar je moet toch je levensstijl een beetje (veel) aanpassen. Als je een hele dag weg bent, maak wat eten klaar. Zo'n havermoutpannekoek is rap gemaakt en supergoed voedsel. Voila, tot hier mijn preek :D

Amen!

Terug
Naar boven