- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga je echt een rotschop geven als ik je weer zie kerel...motivatie en discipline? waddup met dat dan?![]()

Vraag ik me ook af...
Probeer eens wat structuur in je leven te brengen man! Bodybuilding is niet dat uurtje in de sportschool, maar de 23 uur er buiten. Je moet niet beginnen leven als een pater, maar je moet toch je levensstijl een beetje (veel) aanpassen. Als je een hele dag weg bent, maak wat eten klaar. Zo'n havermoutpannekoek is rap gemaakt en supergoed voedsel. Voila, tot hier mijn preek![]()
komt ie binnenvallen op moment dat wij vertekken... koekert
Was zeker mooi, volgende keer trainspullen mee!
). Nog een goed gesprek gehad met een gast die trainer/coach bleek te zijn bij FPA/XXL over mn schema, wel interessant.Helemaal niet getraind in de FPA? Zonde man. Je was er dus vrij laat? Ik was juist vroeg. Had de eigenaar van dit dikke spamlog wel eens willen zien natuurlijk!

Volgende keer kom je er niet zo makkelijk onderuit BigMc!
Maar toch ff leuk om het gezicht achter BigMc te hebben gezien...

)
)

Volgende keer kom je er niet zo makkelijk onderuit BigMc!

Mac's gezicht zwerft hier al een tijdje rond als avatar van een member.
@ Mac, lekker bezig voor de zondag en de volgende keer gewoon tegen die rus zeggen dat ie op moet rotten omdat jij nou aan de beurt bent.![]()

Redelijk tevreden over mn voorkant, rug voelde niet echt voldaan. Misschien ga ik binnenkort toch borst en rug uit elkaar halen want mn presses zijn zwak en mn bovenrug ook (pullups jwz). Met dit schema kan ik daar niet echt lekker op focussen en is het altijd of/of.Haha idd
Nee man, straks gaat ie op me zittenRedelijk tevreden over mn voorkant, rug voelde niet echt voldaan. Misschien ga ik binnenkort toch borst en rug uit elkaar halen want mn presses zijn zwak en mn bovenrug ook (pullups jwz). Met dit schema kan ik daar niet echt lekker op focussen en is het altijd of/of.

Er zit bij mij in de gym een pool , die benched zomaar even 165KG 5reps .. Flyes met 50KG halters .. 150KG incline smith press..Lijkt mij een goed plan.
Ach en die rus, pff over een jaartje squat je hem man.![]()

Lijkt mij een goed plan.
Ach en die rus, pff over een jaartje squat je hem man.![]()

Toch best lekker getraind! Jammer van die 200kg wegende Rus..![]()
Was je anders gaan deadliften?
(Ik vind het trouwens toch best jammer dat ik gister niet naar FPA ben gegaan.. Mja, volgende keer beter.)

Er zit bij mij in de gym een pool , die benched zomaar even 165KG 5reps .. Flyes met 50KG halters .. 150KG incline smith press..

Ja het is een vriend van me, vaak trained hij samen met een goede vriend van me.. Maar die vriend zei zelf dat het hard is om mee te trainen.. Hij maakt vaak 10sets per oefening en blijft dan nog zo een hoge gewichten nemen..
Wow, das wel echt ziek
Nee yates rows. Deadlifts doe ik nu bij LB. Ja jammer dat je er niet was
Sinds december 2009. Toen begon ik met setjes pushups en eind december zat ik in de gym.
Te vriend houden![]()
lijkt ie nou op joran van der sloot of justin bieber?Volgende keer kom je er niet zo makkelijk onderuit BigMc!