AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

:roflol: komt ie binnenvallen op moment dat wij vertekken... koekert

:roflol:

Bijna voorspelbaar :trollface:

:roflol: of het was zijn plan om laat te komen?
Problem? :trollface:

Hier zou men de term "spuit 11" kunnen gebruiken..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.745
ik ga je echt een rotschop geven als ik je weer zie kerel...motivatie en discipline? waddup met dat dan? :p

Kan je niet gewoon mn keuken fixen enzo? :)

Vraag ik me ook af...

Probeer eens wat structuur in je leven te brengen man! Bodybuilding is niet dat uurtje in de sportschool, maar de 23 uur er buiten. Je moet niet beginnen leven als een pater, maar je moet toch je levensstijl een beetje (veel) aanpassen. Als je een hele dag weg bent, maak wat eten klaar. Zo'n havermoutpannekoek is rap gemaakt en supergoed voedsel. Voila, tot hier mijn preek :D

Ja ik weet t. Dat is het domme aan het verhaal. Moet wel zeggen dat alle omstandigheden met de verbouwing serieus roet in het eten gooien en dat ik zonder die verbouwing heel anders was bezig geweest nu, maar point taken.

:roflol: komt ie binnenvallen op moment dat wij vertekken... koekert

Ja echt superjammer dat ik maar een uurtje kon zijn daar. Gingen jullie net weg dan? Ik was eerder weg volgens mij :P Was zeker mooi, volgende keer trainspullen mee!

Was mooi om Dwarf, Ace en Bart de hand te schudden (stond een kwartier naast Ace te ouwehoeren voor ik em herkende :roflol:). Nog een goed gesprek gehad met een gast die trainer/coach bleek te zijn bij FPA/XXL over mn schema, wel interessant.

Laatst bewerkt:
  • #3.746
Heb de lokale appie beroofd van al haar kwark melk en pakjes euroshopper kipfilet. Never going to skip my protein for **** sake.

Helemaal niet getraind in de FPA? Zonde man. Je was er dus vrij laat? Ik was juist vroeg. Had de eigenaar van dit dikke spamlog wel eens willen zien natuurlijk!

• #3.748
Helemaal niet getraind in de FPA? Zonde man. Je was er dus vrij laat? Ik was juist vroeg. Had de eigenaar van dit dikke spamlog wel eens willen zien natuurlijk!

Gheghe, nee niet getrained. Ik was er tussen 12 en 1. Was me verteld dat t om 11 uur begon dus valt toch wel mee? Spamlog :D

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

Superlekker moment dat de deadliftspierpijn begint te komen. Love it. Hard in mn lats ook :D

Volgende keer kom je er niet zo makkelijk onderuit BigMc!

Maar toch ff leuk om het gezicht achter BigMc te hebben gezien...

• #3.750

Ja man, volgende keer kom ik mee beunen :D

UB1 vandaag. Roggebrood als PWO = awesome.

Benchpress
12x20kg
8x40kg
4x50kg
5x62.5kg
5x62.5kg
5x62.5kg
3/4x62.5kg (Moet je nagaan, tel kwijt in een setje onder de 5 :o)
4x60kg
8x50kg

Lat Pulldown
5x23kg
5x50kg
6x59kg
10x50kg (niet zo strict de laatste paar reps :p)

Dips
6xBW
6xBW
4xBW Best wel blij mee na die benchsessie :)

Seated Cable Row Een of andere rus van 200kg die vorige keer 45minuten aan het quartersquatten was begon net de rackpullen in t powerrack :(
5x23kg
8x50kg
10x50kg
12x50kg Laatste reps cheated, rest met bovenlijf zo stil mogelijk. Verbaasde me er nog over hoe goed je dit voelt in je biceps.

2handed DB Overhead Extension
8x14kg
10x14kg
10x16kg
8x16kg aaaaaah :fire:
8x14kg

Hammer Curls
8-10x14kg (seated)
8-10x14kg (standing)

DB Curls (2handen tegelijk)
12x8kg pompuuuh.

Nog met 10km/u door een heuvelachtig landschap gerend. Naja, op de loopband dan.

Mac's gezicht zwerft hier al een tijdje rond als avatar van een member.:D

@ Mac, lekker bezig voor de zondag en de volgende keer gewoon tegen die rus zeggen dat ie op moet rotten omdat jij nou aan de beurt bent.:D

• #3.752
Mac's gezicht zwerft hier al een tijdje rond als avatar van een member.:D

@ Mac, lekker bezig voor de zondag en de volgende keer gewoon tegen die rus zeggen dat ie op moet rotten omdat jij nou aan de beurt bent.:D

Haha idd :D

Nee man, straks gaat ie op me zitten :eek: Redelijk tevreden over mn voorkant, rug voelde niet echt voldaan. Misschien ga ik binnenkort toch borst en rug uit elkaar halen want mn presses zijn zwak en mn bovenrug ook (pullups jwz). Met dit schema kan ik daar niet echt lekker op focussen en is het altijd of/of.

Ik volg deze log ;)

Haha idd :D

Nee man, straks gaat ie op me zitten :eek: Redelijk tevreden over mn voorkant, rug voelde niet echt voldaan. Misschien ga ik binnenkort toch borst en rug uit elkaar halen want mn presses zijn zwak en mn bovenrug ook (pullups jwz). Met dit schema kan ik daar niet echt lekker op focussen en is het altijd of/of.

Lijkt mij een goed plan.
Ach en die rus, pff over een jaartje squat je hem man.;)

Toch best lekker getraind! Jammer van die 200kg wegende Rus.. :D :P Was je anders gaan deadliften?

(Ik vind het trouwens toch best jammer dat ik gister niet naar FPA ben gegaan.. Mja, volgende keer beter.)

• #3.758

:cheer:

Lijkt mij een goed plan.
Ach en die rus, pff over een jaartje squat je hem man.;)

Wow, das wel echt ziek :p

Toch best lekker getraind! Jammer van die 200kg wegende Rus.. :D :P Was je anders gaan deadliften?

(Ik vind het trouwens toch best jammer dat ik gister niet naar FPA ben gegaan.. Mja, volgende keer beter.)

Nee yates rows. Deadlifts doe ik nu bij LB. Ja jammer dat je er niet was ;)

Sinds december 2009. Toen begon ik met setjes pushups en eind december zat ik in de gym.

Er zit bij mij in de gym een pool , die benched zomaar even 165KG 5reps .. Flyes met 50KG halters .. 150KG incline smith press..

Te vriend houden :p

:cheer:

Wow, das wel echt ziek :p

Nee yates rows. Deadlifts doe ik nu bij LB. Ja jammer dat je er niet was ;)

Sinds december 2009. Toen begon ik met setjes pushups en eind december zat ik in de gym.

Te vriend houden :p
Ja het is een vriend van me, vaak trained hij samen met een goede vriend van me.. Maar die vriend zei zelf dat het hard is om mee te trainen.. Hij maakt vaak 10sets per oefening en blijft dan nog zo een hoge gewichten nemen..

Terug
Naar boven